感谢贴

作者: tuotuoling发布于: 2008/11/30 14:12浏览: 516回复: 12
昨晚,有个重量级的社员送我一大袋柑...
可惜由于特殊原因,未有吃过是否好吃...
终于,试了一下,果然好吃...
特此多谢该社员...😊😊
永久链接:
/posts/33563

回复 (12)

蓝山RAIN11/30/2008, 2:14:42 PM
有人话得6只马够喉哇
青柠11/30/2008, 2:16:12 PM
咪系,正想提醒你得啵6只阿个人可能好大意见个咧!!~
接生婆11/30/2008, 2:18:47 PM
它它!想多谢我要亲口讲吖!
蓝山RAIN11/30/2008, 2:19:22 PM
[quote]引用第2楼青柠于2008-11-30 22:16发表的  :
咪系,正想提醒你得啵6只阿个人可能好大意见个咧!!~[/quote]
下次比翻六片据,再吵茄话
差D23岁11/30/2008, 2:20:32 PM
系米见者有份咯!等都颈都长埋咧!
青柠11/30/2008, 2:20:52 PM
😊  😊 俾六片桔子皮距咩!!~
蓝山RAIN11/30/2008, 2:21:50 PM
LS个办晒蟹,唯一一只农场镇山之宝都比你食博头啖,你仲想点
差D23岁11/30/2008, 2:23:52 PM
我听讲仲有绿大D添既!我算得系咩啊!
蓝山RAIN11/30/2008, 2:24:39 PM
啊个全场之霸,还要等过1个月左右。
amanda蛋蛋11/30/2008, 2:24:41 PM
😊  😊  😊
青柠11/30/2008, 2:26:14 PM
[quote]引用第7楼蓝山RAIN于2008-11-30 22:21发表的  :
LS个办晒蟹,唯一一只农场镇山之宝都比你食博头啖,你仲想点[/quote]
改帖啊,人泥以为系我吃啵省计好!!`
蓝山RAIN11/30/2008, 2:26:25 PM
牙缝疏啊个来咧

评论

加载编辑器...