致条草:生日快乐!!!

作者: ekin529818发布于: 2008/07/30 15:58浏览: 826回复: 61
又大一岁了,听听话话,生生性性!!!

越大越靓女!!!
😊7
永久链接:
/posts/28780

回复 (61)

蝦毛魚仔7/30/2008, 3:59:14 PM
原来条草生日😊 😊 😊 快高长大
蝦毛魚仔7/30/2008, 3:59:31 PM
抢到沙发了~~~😊0
ekin5298187/30/2008, 3:59:33 PM
😊7 PS TO 另一靓女:米嬲啦,我等知道错了。😊7
autumn7/30/2008, 3:59:36 PM
😊4 生日快乐~!金银满屋~!心想事成~!
ekin5298187/30/2008, 4:00:02 PM
😊7
比毛毛抢先一步!!!😊2
蓝山RAIN7/30/2008, 4:00:06 PM
霸个靓位,同贺啊草.
蝦毛魚仔7/30/2008, 4:00:10 PM
算吧啦姐姐仔~~~~😊
蝦毛魚仔7/30/2008, 4:00:38 PM
梗系😊 😊
GGBENG7/30/2008, 4:01:22 PM
边个是条草???
321国道7/30/2008, 4:01:30 PM
生日快乐!12点刚过……
蝦毛魚仔7/30/2008, 4:02:45 PM
姐姐仔生日果时记得CALL我😊 😊 😊 😊 😊
117/30/2008, 4:05:30 PM
有茄个事添, 生日添马讲声, 生日快乐啦
田野悠悠7/30/2008, 4:07:33 PM
能也祝靓女生日快乐!!
ekin5298187/30/2008, 4:23:43 PM
名叫--四叶阿位同志咧。。。😊7
孤九寒7/30/2008, 4:24:24 PM
生日快乐!!😊
amanda蛋蛋7/30/2008, 4:40:44 PM
😊2 😊2 😊2

要我帮你化个靓妆叫色友帮你拍个专辑无????

生日快乐,青春常驻
青柠7/31/2008, 12:24:33 AM
😊3 😊3 草草生日快乐!!~
ekin5298187/31/2008, 12:34:50 AM
S咯,茄夜净马训,你应该亲自问条草先岩。。。😊
小魚7/31/2008, 12:38:57 AM
😊4生日快樂 😊03
yukycoco10207/31/2008, 12:52:13 AM
草系今物生日咩。我咪记得巨同我讲巨同我同一天噶。。。
四叶草7/31/2008, 1:13:11 AM
今日先睇到个张贴,好开心啊😊 😊
多谢绝缘、毛毛、秋秋、蓝蓝、国道哥哥、11哥哥、田野姐姐、孤寒兄、靓靓师妹、傻M、小鱼、小蜜,多谢😊 😊
四叶草7/31/2008, 1:13:53 AM
新历跟你是同一天哦😊
四叶草7/31/2008, 1:15:16 AM
多谢师妹先
呵呵,我都想啊,可惜要上班翻马到上啊。。。
赵涟漪7/31/2008, 1:20:37 AM
😊 😊 😊
四叶草7/31/2008, 1:25:30 AM
上班上班,今日要精神D噶,加油😊0 😊0
ekin5298187/31/2008, 1:42:41 AM
😊 就知道你今日先见到贴。。。😊
昨晚你那边落雨某?今天翻来听说部分地区落到雨来。。。
ayaoMM7/31/2008, 1:51:20 AM
😊03 生日快乐
四叶草7/31/2008, 1:57:07 AM
落了吧。。。
朦胧中听到有打雷的声音😊 😊
四叶草7/31/2008, 1:57:41 AM
多谢羊妈妈😊 😊
卡窿五筒7/31/2008, 1:57:47 AM
生日咩~~~哦~~得咯~~
tuotuoling7/31/2008, 1:58:49 AM
架下先开电脑,草草妹妹生日快乐😊 😊 😊 😊 😊 😊
四叶草7/31/2008, 2:03:22 AM
超,昨晚在群度讲今日有人牛一,你鸡茄脚闪啵😊 😊



还是好多谢。。。。


多谢各位😊
朱古力7/31/2008, 2:06:42 AM
小草生日啊?送个朱古力蛋糕比你,不过等到见面先😊 😊 😊
四叶草7/31/2008, 2:08:58 AM
多谢朱姐姐😊 😊

有得速递过来某噶??😊
朱古力7/31/2008, 2:11:37 AM
问过咧,马肯速递,话蛋糕易烂
四叶草7/31/2008, 2:13:33 AM
嘻嘻,茄咩,茄我第日去稳你噶了喔😊 😊
朱古力7/31/2008, 2:24:47 AM
快D来咧😊0
四叶草7/31/2008, 2:26:54 AM
等住等住,去坐车了😊0
失棱飞羽7/31/2008, 2:27:11 AM
生日快乐~~~
tuotuoling7/31/2008, 2:28:44 AM
你自己马讲边个!人有事走罢了!😊 😊
四叶草7/31/2008, 2:28:45 AM
多谢飞鱼。。。😊
ekin5298187/31/2008, 2:44:08 AM
飞鱼话准备献首最近作品比草试听哇。。。😊
女仔风筝7/31/2008, 3:02:33 AM
朱:我生日也马见你送个蛋糕比我!!!😊 😊



靓草,生日快乐!!!记得打个电话比你妈咪啊!!😊 😊
朱古力7/31/2008, 3:09:27 AM
送罗,要边种?😊5
qinyuanqian7/31/2008, 3:09:44 AM
😊 😊 啊草生日咩``茄我勤力D淋水等你快高长大下!!
女仔风筝7/31/2008, 3:10:54 AM
[quote]原帖由 朱古力 于 2008-7-31 11:09 发表 图片
送罗,要边种?😊5 [/quote]


我也要朱古力!!!最爱!!!
EGG7/31/2008, 3:51:02 AM
😊 😊 😊




















生日快乐
smithlong7/31/2008, 4:21:05 AM
生日快乐哦...😊
yukycoco10207/31/2008, 4:23:59 AM
草草。愿快乐永远陪伴着你!!!
赵涟漪7/31/2008, 5:03:55 AM
Happy birthday to you!!
四叶草7/31/2008, 5:07:47 AM
[quote]原帖由 ekin529818 于 2008-7-31 10:44 发表 图片
飞鱼话准备献首最近作品比草试听哇。。。😊 [/quote]

系咪真噶,今云有耳福了😊
四叶草7/31/2008, 5:09:45 AM
多谢风筝姐姐,多谢西西,多谢龙SS,多谢小蜜,多谢师妹😊 😊 锡晒你D
四叶草7/31/2008, 5:10:47 AM
[quote]原帖由 qinyuanqian 于 2008-7-31 11:09 发表 图片
😊 😊 啊草生日咩``茄我勤力D淋水等你快高长大下!! [/quote]



来吧,淋我吧,个排热到傻齐了
ekin5298187/31/2008, 5:12:08 AM
老飞都马见播人叻。难道比我吓怕了???

回复 53# 的帖子
锡就马使咯,揽揽啦。。。😊
117/31/2008, 5:12:19 AM
[quote]原帖由 四叶草 于 2008-7-31 13:09 发表 图片
多谢风筝姐姐,多谢西西,多谢龙SS,多谢小蜜,多谢师妹😊 😊 锡晒你D [/quote]
马见多谢我个? BS
四叶草7/31/2008, 5:17:30 AM
马见22楼噶咩,茄咋再多些一次咧😊6
四叶草7/31/2008, 5:19:41 AM
捻坏脑了,茄多得揽😊3
ekin5298187/31/2008, 5:22:05 AM
之前你话锡晒你D嚄。马怕个咩???😊
揽揽好过咯。。。😊
四叶草7/31/2008, 5:24:31 AM
睡觉去,没你的事了。
ekin5298187/31/2008, 5:25:35 AM
还有半个多小时可以睡觉。好的啦。。。Zz~Zz~Zz。。。
ekin5298187/31/2008, 3:29:55 PM
阿草净浦住咩。。。马见人个?

评论

加载编辑器...