边个眼瞓?入来及靓野啦

作者: 爱过/痛/忘了发布于: 2007/10/05 06:43浏览: 613回复: 17
😊 壁画

[附件]


[附件]


[附件]


[附件]


[附件]


[附件]
永久链接:
/posts/21525

回复 (17)

浪迹天涯10/5/2007, 6:44:28 AM
送个靓仔俾我差不多罗。。。这些不喜欢😊 😊
狂狮10/5/2007, 6:45:56 AM
爱兄,你净马去?😊 😊
爱过/痛/忘了10/5/2007, 6:46:56 AM
[quote]原帖由 浪迹天涯 于 2007-10-5 14:44 发表 图片
送个靓仔俾我差不多罗。。。这些不喜欢😊 😊 [/quote]
靓仔来了!😊 😊

[附件]
浪迹天涯10/5/2007, 6:47:09 AM
爱兄马系靓仔呢,拒系靓佬。。。。



but我要靓仔谷。。。😊 😊 😊
浪迹天涯10/5/2007, 6:48:05 AM
哇。。大侠呀。。。


爱兄,太重礼了。。。留你自己慢慢欣赏啦。
狂狮10/5/2007, 6:48:08 AM
果然绝世美男!😊
爱过/痛/忘了10/5/2007, 6:49:40 AM
[quote]原帖由 狂狮 于 2007-10-5 14:45 发表 图片
爱兄,你净马去?😊 😊 [/quote]

你咋去啰,个世界茄精彩,我先马舍得去喔!

PS:日光日白,未系时候😊
爱过/痛/忘了10/5/2007, 6:58:51 AM
呢件够嫩曾?😊

[附件]
狂狮10/5/2007, 7:05:28 AM
马会是你个哇?😊 😊
狂狮10/5/2007, 7:06:48 AM
人小浪马叫你去佢度咩?
爱过/痛/忘了10/5/2007, 7:10:53 AM
我以为你讲去啊度呢!😊 😊

另:我肯认人,但系担心果个细路茄老母马制呢!
佢老豆咋更马肯啦
😊 😊
1988880210/5/2007, 7:12:53 AM
五百年后绝对是好画!
狂狮10/5/2007, 7:13:31 AM
小浪马会连茄细个都马放过哇?😊
浪迹天涯10/5/2007, 7:18:11 AM
傻了。。。讲到我真是好恨靓仔茄😊 😊 😊
狂狮10/5/2007, 7:19:51 AM
我都知你马恨个喽!是好想茄喈!😊 😊
浪迹天涯10/5/2007, 7:21:29 AM
妖~~,,,,你踢爆我做底谷。真是呀。马呐你荡
狂狮10/5/2007, 8:15:30 AM
咪茄咧!我讲快啵喈!下次我马会个啦!

评论

加载编辑器...