MSN联系人太少,谁加一下?
作者: 社长•发布于: 2008/09/19 08:21•浏览: 520•回复: 9
永久链接:
/posts/30859
回复 (9)
康儿•9/19/2008, 8:23:39 AM
我马识用MSN哇 😊
社长•9/19/2008, 8:24:01 AM
加我,,我教你咧
人在他乡•9/19/2008, 8:26:03 AM
MSN用来做生意的!
心动•9/19/2008, 8:36:09 AM
介绍个靓女咋加你咧
康儿•9/19/2008, 8:39:11 AM
[quote]引用第3楼人在他乡于2008-09-19 16:26发表的 :
MSN用来做生意的![/quote]
能马生意做,马有帐号
MSN用来做生意的![/quote]
能马生意做,马有帐号
人在他乡•9/19/2008, 8:43:59 AM
先申请个帐号,生意咋上门个啦.
纤纤小草•9/19/2008, 11:04:28 AM
觉得似温笨多D。睇睇后面的you.love吧。俾老公睇到喊死! 😊 😊 😊
只有回忆•9/19/2008, 11:43:33 AM
我好少上个,我卯加
雾中人•9/19/2008, 12:43:05 PM
今调这年头上MSN的人,都成啵上班马事做,落班马人爱的人... 😊
睇碌咖帐号就知道:Love you
睇碌咖帐号就知道:Love you