听日返德庆

作者: 迷路的猫发布于: 2007/11/06 13:57浏览: 667回复: 28
哈哈。..听日可以返去玩几日喇.....又可以同同学去吃云吞罗,好挂住D煲仔螺吖.捻下都流口水喇..............
永久链接:
/posts/22244

回复 (28)

tuotuoling11/6/2007, 2:30:53 PM
请埋我吃咧!😊 😊
迷路的猫11/6/2007, 2:33:02 PM
好吖..到时一起罗..
失棱飞羽11/6/2007, 3:01:20 PM
云吞!?好啊~~~
tuotuoling11/6/2007, 3:06:17 PM
返来就留言比我!😊 😊
蝦毛魚仔11/6/2007, 3:06:53 PM
煲仔螺邊度有得食呀?
EGG11/6/2007, 5:10:02 PM
叫埋我!
九蚊鸡11/7/2007, 2:38:30 AM
😊 咸蛋周六不是要和某某约会吗?
枫儿之梦11/7/2007, 2:40:16 AM
猫姐,打包返落比我啊
EGG11/7/2007, 2:41:52 AM
约会大把时间啦!
社长11/7/2007, 5:24:04 AM
能过两日又返上行行先
1111/7/2007, 5:44:32 AM
BS它它沙沙滚
迷路的猫11/7/2007, 6:20:01 AM
好吖.得闲加我QQ:425599543,到时一起去吃.
迷路的猫11/7/2007, 6:21:30 AM
一定喇..最紧要你出来....哈哈。..
迷路的猫11/7/2007, 6:22:28 AM
哈哈...摞得返落我怕你马出来吃既就白费我心机喇....
向日葵11/7/2007, 6:31:24 AM
😊 系边间食呀,到时拉班化骨龙去得没个?😊 😊

我都好耐马去食云吞啦,又马等多两日叫埋我先返上。😊
qinyuanqian11/7/2007, 10:00:15 AM
😊 😊 11你放心```它它会叫埋你个拉~~
tuotuoling11/7/2007, 10:48:12 AM
加了😊 😊
社长11/7/2007, 10:52:24 AM
[quote]原帖由 向日葵 于 2007-11-7 14:31 发表 图片
😊 系边间食呀,到时拉班化骨龙去得没个?😊 😊

我都好耐马去食云吞啦,又马等多两日叫埋我先返上。😊 [/quote]


德庆版阿娇咩?
1111/7/2007, 11:13:44 AM
它它叫马叫我马所谓, 你叫我就得了
青柠11/7/2007, 11:55:18 AM
个两日好忙添,谢晚先放啵靓仔飞机,是公社上面咯,讲声马好意思先!
迷路的猫11/8/2007, 2:44:25 AM
我等埋你又点话喔....
枫儿之梦11/8/2007, 3:07:21 AM
马会个,猫姐记得带哦,至好买D生馄饨咧
迷路的猫11/8/2007, 3:40:41 AM
晕...生馄饨我怕摞落去都变熟罗...哈哈............
tuotuoling11/8/2007, 4:02:04 AM
省诡变熟噶?!😊 😊
向日葵11/8/2007, 5:23:58 AM
[quote]原帖由 社长 于 2007-11-7 18:52 发表 图片



德庆版阿娇咩? [/quote]
你点知我叫阿娇谷?😊 😊 反正有人请,我米借花敬佛,将叔伯婶婶之类的化骨龙拉去罗。费时成日话我马请巨地去饮茶!
迷路的猫11/8/2007, 11:41:53 AM
晕...既未要放血先搞得掂....😊
1111/8/2007, 11:42:49 AM
茄即系返啵德庆未呀?
迷路的猫11/8/2007, 11:48:23 AM
你马体到我发帖咩>?11😊

评论

加载编辑器...