谢物搬啵五百几包鸡屎

作者: 京上籁料发布于: 2009/12/15 12:46浏览: 918回复: 38
隔离场个老世车鸡屎返
叫能帮手搬
估唔到能宝刀未老
一手一包嗨嗨声
五百包搬完
腰不酸腿不疼
气定神闲
绝对马失本地捞的威势
照茄睇来
能应该有资格娶二房哇
永久链接:
/posts/44239

回复 (38)

乐园12/15/2009, 12:49:31 PM
😊
捕风一族12/15/2009, 12:53:47 PM
一个靓女的重量基本与一包鸡屎的重量持平,也即是说,你可以连续托起五百几个靓女,了得 😊
京上籁料12/15/2009, 12:54:17 PM
虽然证实咱身体倍儿棒,吃嘛嘛香,但副作用太劲秋啵,今调对手净有鸡屎味
京上籁料12/15/2009, 12:56:07 PM
[quote]引用第2楼捕风一族于2009-12-15 20:53发表的  :
一个靓女的重量基本与一包鸡屎的重量持平,也即是说,你可以连续托起五百几个靓女,了得 😊[/quote]
也马茄重,二三十斤一包啦
乐园12/15/2009, 12:57:51 PM
楼主茄够力噶嗨嗨声话,年底要请你帮我果场搬鸡屎先得 😊
捕风一族12/15/2009, 1:00:00 PM
按照你平时的功力,应该可以一次过托三、四包噶啦 😊
京上籁料12/15/2009, 1:01:53 PM
[quote]引用第5楼乐园于2009-12-15 20:57发表的  :
楼主茄够力噶嗨嗨声话,年底要请你帮我果场搬鸡屎先得 😊[/quote]
系请至系帮?
京上籁料12/15/2009, 1:03:17 PM
[quote]引用第6楼捕风一族于2009-12-15 21:00发表的  :
按照你平时的功力,应该可以一次过托三、四包噶啦 😊[/quote]
我更注重的是技巧
捕风一族12/15/2009, 1:04:11 PM
演示下咧 😊
一事无成12/15/2009, 1:26:51 PM
[quote]引用第3楼京上籁料于2009-12-15 20:54发表的  :
虽然证实咱身体倍儿棒,吃嘛嘛香,但副作用太劲秋啵,今调对手净有鸡屎味[/quote]
索一索输筋活烙。。。。
█★戀★█12/15/2009, 1:40:58 PM
批准.....可以娶三奶
京上籁料12/15/2009, 1:42:59 PM
[quote]引用第11楼█★戀★█于2009-12-15 21:40发表的  :
批准.....可以娶三奶[/quote]
既然批准立项,向上头申请三几万活动经费至得
朱古力12/15/2009, 1:45:15 PM
肩挑手提???
乐园12/15/2009, 1:46:13 PM
[quote]引用第7楼京上籁料于2009-12-15 21:01发表的  :

系请至系帮?[/quote]
话帮又得话请又得,你以为我马比钱你个咩,依家呢个世道马钱NO喂
孤九寒12/15/2009, 1:46:55 PM
你自己托了啵咩??
京上籁料12/15/2009, 1:48:28 PM
一手一包拖住咧,卸啵车要垒返好马使左路者
孤九寒12/15/2009, 1:50:31 PM
身上个阵鸡屎味有牌你索罗 😊
京上籁料12/15/2009, 1:50:54 PM
茄也马系,马作大少少,要二房就蚊水啦
乐园12/15/2009, 1:52:10 PM
晕,作家
京上籁料12/15/2009, 1:53:43 PM
[quote]引用第17楼孤九寒于2009-12-15 21:50发表的 回复 16楼(京上籁料) 的帖子 :
身上个阵鸡屎味有牌你索罗 😊[/quote]
就因为阿大怕啵鸡屎味e e egg egg,先嬲嬲地想娶二房
孤九寒12/15/2009, 1:55:06 PM
😊  😊
京上籁料12/15/2009, 1:56:33 PM
[quote]引用第14楼乐园于2009-12-15 21:46发表的  :
话帮又得话请又得,你以为我马比钱你个咩,依家呢个世道马钱NO喂[/quote]
又马话下下讲钱噶,找个十八妹色诱我,阴阴D呐你搬几车鸡屎都会
捕风一族12/15/2009, 1:59:00 PM
马停茄做,会好伤身噶 😊
京上籁料12/15/2009, 2:03:28 PM
话马定大把人争住去搬,能马份次都会
乐园12/15/2009, 2:09:03 PM
好,找个八十妹色诱你,等你阴阴D呐我搬几车鸡屎喳。
京上籁料12/15/2009, 2:26:32 PM
八十妹,你系想落大肥某噶?茄来虐待工仔法止。
纤纤小草12/15/2009, 2:28:16 PM
八十妹 😊  😊
接生婆12/15/2009, 2:32:27 PM
托靓女呐鸡屎的心情系马同噶~
除非阿个马系靓女 😊  😊  😊
华之理12/15/2009, 2:34:14 PM
😊  😊
京上籁料12/15/2009, 2:36:57 PM
托托下就会视屎如鸡啦
接生婆12/15/2009, 3:07:38 PM
你恶啵 😊
围积街12/15/2009, 4:52:51 PM
领头羊
恐龙12/16/2009, 5:08:52 AM
😊  😊  😊  😊
女仔风筝12/16/2009, 5:17:04 AM
😊  😊 不如直接啊个老板的女啦!!十八岁,卜卜脆!!
雾中人12/16/2009, 5:40:33 AM
搬几百包鸡屎咋可以滚到老世个十八妹?仲有鸡屎搬某?哈哈!
女仔风筝12/16/2009, 5:46:01 AM
你有人楼主茄好身手某?
社员12/16/2009, 9:37:54 AM
😊 好顶得顺条味道
EGG12/16/2009, 10:41:58 AM
几多银纸包?好多都话捞木康谷

评论

加载编辑器...