马得冲凉

作者: 怕水的鱼发布于: 2008/03/06 15:35浏览: 651回复: 36
马够水压

又要12点后先有得冲



呢个星期来都系甘,早上有水,8点几后无水一直到晚上10点几先有,但水压低~~


严重影响了工作和生活
永久链接:
/posts/25002

回复 (36)

山哥3/6/2008, 3:36:35 PM
马水冲凉就来度吹下水咧😊
tuotuoling3/6/2008, 3:37:05 PM
小鱼,马冲算咯!😊 😊
四叶草3/6/2008, 3:37:26 PM
ye咸鱼咯……
怕水的鱼3/6/2008, 3:38:10 PM
吹水都马得噶,我好眼训啊
怕水的鱼3/6/2008, 3:38:38 PM
马你茄阴~~
怕水的鱼3/6/2008, 3:39:09 PM
人马咸噶~~好香噶😊
爱过/痛/忘了3/6/2008, 3:39:17 PM
怕水的鱼
知你怕水,上天都已经很配合你的了,还埋怨个啥呢!😊
雾中人3/6/2008, 3:40:06 PM
干洗好喔,省煤气....😊
怕水的鱼3/6/2008, 3:40:30 PM
😊 😊 😊 适当时候要比D水来先得噶
ekin5298183/6/2008, 3:40:44 PM
😊 😊
先慢慢储定桶水。。。
冲冻水也好。。。
爱过/痛/忘了3/6/2008, 3:41:10 PM
明白,明白😊
怕水的鱼3/6/2008, 3:41:21 PM
马洗净乜都悭返啦
怕水的鱼3/6/2008, 3:42:40 PM
几十年马冲冻水,而家冲一次,明朝摊在床起马到都会
雾中人3/6/2008, 3:43:27 PM
[quote]原帖由 怕水的鱼 于 2008-3-6 23:41 发表 图片
马洗净乜都悭返啦 [/quote]
马洗仲好喔,保持个身原汁原味....😊 😊
四叶草3/6/2008, 3:43:35 PM
请参考牛人之500ml蒸馏水冲凉洗头一文……
ekin5298183/6/2008, 3:45:24 PM
你估个个都系G咩。。。
4叶G。。。😊
怕水的鱼3/6/2008, 3:45:38 PM
😊 😊 😊
爱过/痛/忘了3/6/2008, 3:46:02 PM
500ml??
太浪费了吧,用成个星期都够有余啦😊
怕水的鱼3/6/2008, 3:46:23 PM
弊在我马牛呢!
四叶草3/6/2008, 3:48:09 PM
😊😊😊……
叻叻熊3/6/2008, 3:48:18 PM
下次准备N包杀菌的湿纸巾,可以干洗,方便卫生,不过成本应该比较高…
tuotuoling3/6/2008, 3:54:14 PM
就12点了!有水来层?
怕水的鱼3/6/2008, 3:54:27 PM
茄高级噶洗法,
洗马起啊
怕水的鱼3/6/2008, 3:55:20 PM
有!但马够水压打马着热水器
爱过/痛/忘了3/6/2008, 3:56:42 PM
用蒸气洗咧,半杯水咋搞掂啵😊
tuotuoling3/6/2008, 3:57:45 PM
盛出来煲咧!确晕谷!😊 😊
怕水的鱼3/6/2008, 4:00:26 PM
茄洗马舒服噶,觉得洗马净噶
爱过/痛/忘了3/6/2008, 4:00:51 PM
[quote]原帖由 怕水的鱼 于 2008-3-6 23:55 发表 图片
有!但马够水压打马着热水器 [/quote]
用一非金属物质,较薄的,插进热水器点火开关(铜片处),可强制点火😊
怕水的鱼3/6/2008, 4:01:09 PM
😊 😊 😊
tuotuoling3/6/2008, 4:02:25 PM
爱兄经常茄噶咩? 茄熟落噶?😊 😊
爱过/痛/忘了3/6/2008, 4:03:30 PM
我系周身刀,不过,马张利谷😊
tuotuoling3/6/2008, 4:06:16 PM
有噶有噶! 肯定有张利噶! 😊 😊
EGG3/6/2008, 5:07:43 PM
友情顶贴……
Freeman183/6/2008, 5:13:39 PM
啱啱冲完凉........!😊
Freeman183/6/2008, 5:14:45 PM
[quote]原帖由 怕水的鱼 于 2008-3-6 23:40 发表 图片
😊 😊 😊 适当时候要比D水来先得噶 [/quote]


旱啵好耐啰咩?😊 😊
Freeman183/6/2008, 5:16:07 PM
[quote]原帖由 ekin529818 于 2008-3-6 23:45 发表 图片
你估个个都系G咩。。。
4叶G。。。😊 [/quote]


😊 😊2

评论

加载编辑器...