今晚有人请食饭
作者: Freeman18•发布于: 2007/04/03 09:39•浏览: 762•回复: 30
😊 闪。
😊 你泥慢慢倾啦!
😊 你泥慢慢倾啦!
永久链接:
/posts/16985
回复 (30)
smithlong•4/3/2007, 9:40:46 AM
😊 马叫我!!!!
苦丁茶•4/3/2007, 9:41:31 AM
有饭吃,龙叔叔即刻弹出来咧..😊
爱过/痛/忘了•4/3/2007, 10:03:33 AM
能来迟啵,皮都马得块😊
叻叻熊•4/3/2007, 10:07:31 AM
肚饿,有人请我吃饭谋?
tuotuoling•4/3/2007, 11:00:15 AM
开始吃饭!
Freeman18•4/3/2007, 1:26:07 PM
😊 我返来啦~
tuotuoling•4/3/2007, 1:31:34 PM
十八饮完咯咩?😊
Freeman18•4/3/2007, 1:33:25 PM
两支劲酒四人分
一大一细好均匀
三杯落肚好头晕
醉啵😊
一大一细好均匀
三杯落肚好头晕
醉啵😊
qinyuanqian•4/3/2007, 1:37:33 PM
😊 😊 哗``醉啵都吟到诗谷``有李白风范啊``😊
tuotuoling•4/3/2007, 1:44:52 PM
十八系公社超级锤子你马知咩?😊 😊
Freeman18•4/3/2007, 1:48:38 PM
😊 😊 😊 我还没有“聪明绝顶”,请不要同我戴高帽。
tuotuoling•4/3/2007, 1:51:54 PM
你绝底就得啦!边度使绝顶!😊 😊
Freeman18•4/3/2007, 1:55:56 PM
[quote]原帖由 tuotuoling 于 2007-4-3 21:44 发表
十八系公社超级锤子你马知咩?😊 😊 [/quote]
😊 你先系公社的“镇社之锤”,以10精遥遥领先,成碌德庆何首乌咁样(十蒸九晒)!😊
十八系公社超级锤子你马知咩?😊 😊 [/quote]
😊 你先系公社的“镇社之锤”,以10精遥遥领先,成碌德庆何首乌咁样(十蒸九晒)!😊
爱过/痛/忘了•4/3/2007, 2:03:49 PM
[quote]原帖由 Freeman18 于 2007-4-3 21:55 发表
😊 你先系公社的“镇社之锤”,以10精遥遥领先,成碌德庆何首乌咁样(十蒸九晒)!😊 [/quote]
😊 😊 😊 😊 😊
😊 你先系公社的“镇社之锤”,以10精遥遥领先,成碌德庆何首乌咁样(十蒸九晒)!😊 [/quote]
😊 😊 😊 😊 😊
tuotuoling•4/3/2007, 2:07:27 PM
晕!睇来要抄返篇野整够十一篇先得!
Freeman18•4/3/2007, 4:02:05 PM
😊 期待它它快D出精!
tuotuoling•4/3/2007, 4:02:53 PM
去边挪抄!?
Freeman18•4/3/2007, 4:04:48 PM
😊 你马系自创噶咩?
tuotuoling•4/3/2007, 4:09:47 PM
近来马乜灵感! 😊 😊
马系要出声色相哇! 我先马制!
马系要出声色相哇! 我先马制!
爱过/痛/忘了•4/3/2007, 4:10:30 PM
😊 😊 😊 它它,你好可爱耶
Freeman18•4/3/2007, 4:10:36 PM
😊 你谂你啰!
tuotuoling•4/3/2007, 4:12:36 PM
[quote]原帖由 爱过/痛/忘了 于 2007-4-4 00:10 发表
😊 😊 😊 它它,你好可爱耶 [/quote]
你近排第N次讲了!😊 😊
解释一下好某?
😊 😊 😊 它它,你好可爱耶 [/quote]
你近排第N次讲了!😊 😊
解释一下好某?
Freeman18•4/3/2007, 4:13:24 PM
😊 可爱=可怜没人爱!
爱过/痛/忘了•4/3/2007, 4:14:58 PM
[quote]原帖由 tuotuoling 于 2007-4-4 00:12 发表
你近排第N次讲了!😊 😊
解释一下好某? [/quote]
你系公社的开心果😊
我地唔可以无左你嘎😊
你近排第N次讲了!😊 😊
解释一下好某? [/quote]
你系公社的开心果😊
我地唔可以无左你嘎😊
tuotuoling•4/3/2007, 4:17:10 PM
茄我潜水叻!😊 😊
qinyuanqian•4/3/2007, 6:06:18 PM
😊 😊 沱沱好受欢迎噶```
苦丁茶•4/4/2007, 1:01:58 AM
抢播我碌位,净好讲添..😊 😊
Freeman18•4/4/2007, 1:04:30 AM
[quote]原帖由 爱过/痛/忘了 于 2007-4-4 00:14 发表
你系公社的开心果😊
我地唔可以无左你嘎😊 [/quote]
😊 它它至今仲未明白我的话中含意!
你系公社的开心果😊
我地唔可以无左你嘎😊 [/quote]
😊 它它至今仲未明白我的话中含意!
qinyuanqian•4/4/2007, 3:43:27 AM
[quote]原帖由 苦丁茶 于 2007-4-4 09:01 发表
抢播我碌位,净好讲添..😊 😊 [/quote]
😊 😊 茄你要多D上公社抢翻个位咧``
抢播我碌位,净好讲添..😊 😊 [/quote]
😊 😊 茄你要多D上公社抢翻个位咧``
Freeman18•4/4/2007, 3:45:51 AM
[quote]原帖由 苦丁茶 于 2007-4-4 09:01 发表
抢播我碌位,净好讲添..😊 😊 [/quote]
😊 茄你返上打低佢咧!
抢播我碌位,净好讲添..😊 😊 [/quote]
😊 茄你返上打低佢咧!