附板小卡。。
作者: 阿双•发布于: 2009/10/10 06:25•浏览: 1741•回复: 36
附板的斑点小卡特,根可以睇住长,干湿容易控制,马会太湿了烂根,每天淋一次就够。。。
[附件]
[附件]
[附件]
[附件]
[附件]
[附件]
永久链接:
/posts/42367
回复 (36)
青柠•10/10/2009, 6:44:25 AM
省计我棵马变化噶??????????
tuotuoling•10/10/2009, 6:52:12 AM
[quote]引用第1楼青柠于2009-10-10 14:44发表的 :
省计我棵马变化噶??????????[/quote]
送有一棵比你咩?马见送有板附小卡比能噶!?
省计我棵马变化噶??????????[/quote]
送有一棵比你咩?马见送有板附小卡比能噶!?
怕水的鱼•10/10/2009, 7:38:09 AM
识得人茄耐,能咋得啵一板养啵N年都系草噶杂卡,同一棵重唇
哎~~~~
哎~~~~
阿双•10/10/2009, 7:38:46 AM
茄哗,人成日叫你来屋坐都马来,净好讲。。
tuotuoling•10/10/2009, 8:23:03 AM
人怕住你要人买水果篮
EGG•10/10/2009, 10:31:47 AM
带蕉去
best-天天•10/10/2009, 11:01:47 AM
[quote]引用第6楼EGG于2009-10-10 18:31发表的 回复 5楼(tuotuoling) 的帖子 :
带蕉去[/quote]
好提议..能带够二梳
带蕉去[/quote]
好提议..能带够二梳
纤纤小草•10/10/2009, 2:53:08 PM
[quote]引用第4楼阿双于2009-10-10 15:38发表的 :
茄哗,人成日叫你来屋坐都马来,净好讲。。[/quote]
茄咩?系茄能得闲经常上去坐坐。。。。
茄哗,人成日叫你来屋坐都马来,净好讲。。[/quote]
茄咩?系茄能得闲经常上去坐坐。。。。
纤纤小草•10/10/2009, 2:54:17 PM
水果篮之嘛,我有一只哒,我会带上去个叻。篮啫,马话到入边一定要有果噶 😊 😊
tuotuoling•10/10/2009, 3:35:10 PM
😊 😊 😊
纤纤小草•10/10/2009, 4:20:41 PM
😊 😊
阿双•10/11/2009, 4:35:37 AM
带篮上来装野净惨。。。
青柠•10/11/2009, 4:36:32 AM
双哥哥我空手去,得某??
阿双•10/11/2009, 4:39:13 AM
带N来。。。
青柠•10/11/2009, 4:40:37 AM
得...........净要摞多个空瓶返来..................
纤纤小草•10/11/2009, 5:07:29 AM
😊 😊 咪你叫人带篮哪
朱古力•10/11/2009, 8:55:48 AM
如果双版主每日上一种或一盘花的PP,要几多日先上得完呢?
tuotuoling•10/11/2009, 12:20:13 PM
[quote]引用第17楼朱古力于2009-10-11 16:55发表的 :
如果双版主每日上一种或一盘花的PP,要几多日先上得完呢?[/quote]
如果上植株照。起码要半年。。
如果上花花近照。。咋好快发完了。
如果上花花旧照,一样可以发好耐。。。
如果双版主每日上一种或一盘花的PP,要几多日先上得完呢?[/quote]
如果上植株照。起码要半年。。
如果上花花近照。。咋好快发完了。
如果上花花旧照,一样可以发好耐。。。
一室凌乱一室•10/11/2009, 3:19:45 PM
好钟意!但,还没有接触过此类花,请楼主多点指引下。😊
阿双•10/12/2009, 1:12:27 AM
[quote]引用第17楼朱古力于2009-10-11 16:55发表的 :
如果双版主每日上一种或一盘花的PP,要几多日先上得完呢?[/quote]
茄确马统计过哦。。。
如果双版主每日上一种或一盘花的PP,要几多日先上得完呢?[/quote]
茄确马统计过哦。。。
阿双•10/12/2009, 1:12:45 AM
[quote]引用第19楼一室凌乱一室于2009-10-11 23:19发表的 :
好钟意!但,还没有接触过此类花,请楼主多点指引下。😊[/quote]
多D交流咧。。。
好钟意!但,还没有接触过此类花,请楼主多点指引下。😊[/quote]
多D交流咧。。。
朱古力•10/12/2009, 4:33:22 AM
睇来数目好壮观
纤纤小草•10/12/2009, 5:14:18 AM
睇到佢个阳台你会哗一声~
纤纤小草•10/12/2009, 5:14:50 AM
然后打劫之心骤起~
朱古力•10/12/2009, 7:30:17 AM
会引人犯罪止茄紧要?
纤纤小草•10/12/2009, 10:56:33 AM
全系兰的世界,令你好想据为已有。。。。
阿双•10/13/2009, 6:32:23 AM
小草,好似系你在度引诱人。。。
best-天天•10/13/2009, 6:49:02 AM
[quote]引用第27楼阿双于2009-10-13 14:32发表的 :
小草,好似系你在度引诱人。。。[/quo
小草发言几精辟呀..唔错..几时吹鸡观阳台.
小草,好似系你在度引诱人。。。[/quo
小草发言几精辟呀..唔错..几时吹鸡观阳台.
纤纤小草•10/13/2009, 10:53:35 AM
马敢俾你去叻,会严重中毒噶。。。。。
阿双•10/14/2009, 2:47:39 PM
今晚吹鸡大红袍都马人来咋。。。
纤纤小草•10/14/2009, 2:48:05 PM
又马电联净好讲。。。
纤纤小草•10/14/2009, 2:48:33 PM
准备入D吊篮哇,有货某?
阿双•10/14/2009, 2:51:47 PM
有啊,每种都有十几只。。
纤纤小草•10/14/2009, 2:52:31 PM
😊 😊 揾日呐天天过去扫货
纤纤小草•10/14/2009, 2:52:47 PM
批发得某? 😊 😊
best-天天•10/16/2009, 6:31:52 AM
[quote]引用第35楼纤纤小草于2009-10-14 22:52发表的 :
批发得某? 😊 😊[/quote]
最好系半买半送..双哥哥注意哦..我同草草有38X11哦..你谂你呀..到时分分钟我地有得批返转头呀
批发得某? 😊 😊[/quote]
最好系半买半送..双哥哥注意哦..我同草草有38X11哦..你谂你呀..到时分分钟我地有得批返转头呀