在广州D老乡有人识整电脑某?
作者: 苦丁茶•发布于: 2007/05/25 01:31•浏览: 1396•回复: 41
有个靓女老乡距电脑坏播,叫人修,整电脑阿个人一阵话硬盘坏播,一阵又话主
板坏播,叫距换播一样又一样,今阵连机都开马到播,有边个老乡识整电脑或者
识人整电脑咋帮帮手咧,阿个靓女在芳村阿边谷,联系电话:35582410
板坏播,叫距换播一样又一样,今阵连机都开马到播,有边个老乡识整电脑或者
识人整电脑咋帮帮手咧,阿个靓女在芳村阿边谷,联系电话:35582410
永久链接:
/posts/18062
回复 (41)
车神•5/25/2007, 1:37:07 AM
可能系电源接触不良
bauer•5/25/2007, 1:56:01 AM
从电源查起,从最小系统查起。下午2:30去广钢集团技术中心二楼论坛室参加活动。
qinyuanqian•5/25/2007, 2:18:00 AM
马晓得``来顶帖算了```
cheapjing•5/25/2007, 3:24:41 AM
马使急,等我过20日,去广州玩时帮你整了
苦丁茶•5/25/2007, 3:33:37 AM
😊 😊 😊 等你来蚊都训咯..不过我德庆有台电脑也要修,你等我20日等我返上咋来呐我修咧..😊
社长•5/25/2007, 3:36:51 AM
靓女够靓某先? 先上相片
bauer•5/25/2007, 3:37:52 AM
真的要修?台式还是手提?
叻叻熊•5/25/2007, 3:40:27 AM
能又摞部老爷机返德庆比能妈妈搞搞先,换部靓D个返来😊
车神•5/25/2007, 3:47:32 AM
叫佢攞过来咋得闲整咧,山长水远马过去,PLMM都马得讲
bauer•5/25/2007, 3:56:32 AM
就系。路吾识,人吾识,点帮?
苦丁茶•5/25/2007, 3:59:38 AM
茄你泥在边度哇?
车神•5/25/2007, 4:02:22 AM
一个在东,一个在西,你话边度啦
pc9527•5/25/2007, 7:22:59 AM
我都好想为靓女学雷锋,且可请埋佢食午餐,但可惜两地相隔太远,帮你吾到呀
绝代双骄•5/25/2007, 8:15:19 AM
可惜在广州啊!唔系我搞掂!
苦丁茶•5/25/2007, 8:31:52 AM
茄你帮我执执我屋部电脑咧..
Freeman18•5/25/2007, 10:24:16 AM
😊 系咪要顺便请你食埋午餐。
苦丁茶•5/25/2007, 10:51:56 AM
系都马拘架..😊
爱过/痛/忘了•5/25/2007, 11:02:13 AM
系咪跟住咋下午茶,晚餐,宵夜,@#$....😊
风筝•5/25/2007, 11:11:36 AM
😊 😊
保罗•5/25/2007, 12:03:07 PM
搞掂左末啊,我在芳村省计马叫我歌
保罗•5/25/2007, 12:04:36 PM
不过我都马系好识,不过靓女叫到我可以叫我公司D技术人员去帮巨歌麻
苦丁茶•5/25/2007, 12:20:18 PM
未曾搞掂咋,你打个电话过去俾距咧..
保罗•5/25/2007, 12:35:57 PM
哦,好的
autumn•5/25/2007, 12:52:42 PM
嗯。。保罗同学是个好同学~~~😊
luang•5/25/2007, 1:33:45 PM
呵呵,有人咧!马是能半桶水既去
苦丁茶•5/25/2007, 1:48:14 PM
楼上也在芳村咩?😊
保罗•5/25/2007, 2:28:40 PM
系咧,你都马记得
苦丁茶•5/25/2007, 2:47:36 PM
26樓系問25樓系咪芳村
Freeman18•5/25/2007, 3:34:21 PM
你系27楼啊!眼花咩?😊
苦丁茶•5/25/2007, 3:44:33 PM
我手機睇到嘅樓層數同電腦睇到嘅馬同谷,社長醒計搞个😊
Freeman18•5/25/2007, 3:49:50 PM
你审下社长咧!😊
苦丁茶•5/25/2007, 3:53:15 PM
我會去琪琪度投訴社長个咧
故宫旧主•5/25/2007, 4:23:31 PM
1楼阿禄系米屋起电话渠?我问广州D朋友,话芳村D电话系8字头先岩谷.系米诈骗?
😊 😊 😊
😊 😊 😊
Freeman18•5/25/2007, 4:26:25 PM
可能系“屎坑通”呢?😊
苦丁茶•5/25/2007, 4:27:36 PM
馬錯,阿碌電話系屎坑通來谷
故宫旧主•5/25/2007, 4:28:18 PM
有盗理。可以倾倾屎坑计
😊 😊 😊
😊 😊 😊
苦丁茶•5/25/2007, 4:31:11 PM
系屎桥
Freeman18•5/25/2007, 4:32:43 PM
😊 打通啵曾?
故宫旧主•5/25/2007, 4:33:03 PM
你返来换到鞋牟?
😊 😊 😊
😊 😊 😊
故宫旧主•5/25/2007, 4:34:06 PM
我手机马电
😊
😊
苦丁茶•5/25/2007, 11:58:48 PM
馬打咋算啦,諸多借口