广州中...
作者: 接生婆•发布于: 2008/11/23 12:39•浏览: 583•回复: 12
本人21号重新到达广州!居然呆在省城三天了都无人问津!
永久链接:
/posts/33333
回复 (12)
接生婆•11/23/2008, 12:42:37 PM
睇来能都要检讨下自己先得咯!!!
孤九寒•11/23/2008, 12:43:55 PM
Call你又马复!!!! 😊
接生婆•11/23/2008, 12:53:52 PM
几时有?电话都马见响过!!!
孤九寒•11/23/2008, 12:56:04 PM
妖!!!!!!! 😊
女仔风筝•11/23/2008, 1:09:00 PM
😊 😊 今调至出声,也马电我?电我有得同埋我去东莞荡.
接生婆•11/23/2008, 1:11:17 PM
马有你电话吖!
女仔风筝•11/23/2008, 1:13:25 PM
😊 😊 人呐你发波茄多短信净马保存我电话各!!!
😊 😊 睇来我都要自我检讨先得.
😊 😊 睇来我都要自我检讨先得.
朱古力•11/23/2008, 1:16:07 PM
靓婆在省城又马早讲
接生婆•11/23/2008, 1:20:11 PM
我们大家来个自我检讨咯!呵呵...
社长•11/23/2008, 1:21:30 PM
揾笨(294900234) 21:20:42
穿山甲没着落了..
穿山甲没着落了..
Freeman18•11/23/2008, 2:25:07 PM
可能系见你话返上,佢专登溜落广州谷。 😊
tuotuoling•11/23/2008, 2:31:10 PM
有可能落来稳米…