今晚全力支持广东队!
作者: 星爷•发布于: 2010/04/22 08:55•浏览: 556•回复: 30
大家今晚来捧广东队。
永久链接:
/posts/46820
回复 (30)
女仔风筝•4/22/2010, 9:01:30 AM
几点啊?
女仔风筝•4/22/2010, 9:02:34 AM
要早早D煮好饭至得!
星爷•4/22/2010, 9:14:25 AM
7点半就开始啦!
淡云•4/22/2010, 9:31:34 AM
fusion•4/22/2010, 10:17:03 AM
报名支持~~~广东必胜😊😊😊
一室凌乱一室•4/22/2010, 10:23:04 AM
应该拿到赛点哇!
孤九寒•4/22/2010, 10:39:15 AM
楼主落啵重本买广东赢咩??
君子好求•4/22/2010, 10:39:40 AM
可能会比新疆少少面子
女仔风筝•4/22/2010, 12:49:13 PM
新疆的巴巴一上场,比分即时缩细。
君子好求•4/22/2010, 12:50:44 PM
第一节比第二节好
女仔风筝•4/22/2010, 12:54:36 PM
不过新疆的球迷素质超低!!!😊😊
fusion•4/22/2010, 12:57:05 PM
报个及时比分啊,没电视看啊
女仔风筝•4/22/2010, 1:05:31 PM
广东60:新疆53
fusion•4/22/2010, 1:30:02 PM
新疆是那啥一点哈,我同学说汉族的晚上一般不上街的
女仔风筝•4/22/2010, 2:31:18 PM
广东116:新疆112
不过,我偶像表现麻麻咋😊
不过,我偶像表现麻麻咋😊
女仔风筝•4/22/2010, 2:34:47 PM
新疆队算好叻个啦,竟然打到波加时赛!!
淡云•4/22/2010, 2:44:26 PM
好紧张,好紧张,加时至沏低啵渠
纤纤小草•4/22/2010, 3:00:27 PM
原来广东队基本都是东北人人啊
教练 李春江 辽宁 沈阳
周 鹏 辽宁 丹东
王仕鹏 辽宁 丹东 首发球员 国家队员
张喆 辽宁 阜新
邵天罡 吉林 长春
刘晓宇 吉林 长春 首发球员 国家队员
隋岩 吉林 长春
陈大伟 黑龙江 哈尔滨 首发球员
纤纤小草•4/22/2010, 3:01:25 PM
女仔风筝•4/22/2010, 3:14:30 PM
mr.李•4/22/2010, 3:32:47 PM
赢啵就好
淡云•4/22/2010, 3:37:26 PM
广东体育频道个2个主持人正粉肠来噶,可能是北佬来噶,听啵渠地发嗡风一节,顶渠马顺,即转去啵CCTV5
女仔风筝•4/22/2010, 3:41:42 PM
😊😊我本来想睇广州竞赛频道的,因为有白话讲解,点知马直播。都是睇CCTV5
星爷•4/23/2010, 12:27:11 AM
琴晚睇到我拍晒大比甘,差不多有NBA的水平了!可惜陈江华没得上!
😊
😊
女仔风筝•4/23/2010, 12:36:21 AM
马哗,原来呐NBA有得挥止?马睇过NBA添。
昨晚新疆队已弹尽粮绝啦,广东还是最有实力的。
昨晚新疆队已弹尽粮绝啦,广东还是最有实力的。
荡荡咧•4/23/2010, 1:37:55 AM
今晚可能广东队会放水!一个怕新疆D恐怖粪子啊D淫~欲揸蛋,二个广东D票都卖噻,明赚的钱都飞走了,三、返来广东捧杯咪更有气氛啦!
星爷•4/23/2010, 1:48:03 AM
我谂一般都系返主场捧杯好D!在新疆捧杯会被人D扔矿泉水瓶噶!
😊
😊
女仔风筝•4/23/2010, 2:35:56 AM
昨晚未捧都着定不少野落来啦!确怕怕!!我表弟在啊边都马敢买票去睇。也马比通网络谷,上网睇都马得。
星爷•4/23/2010, 2:46:12 AM
甘净荗叫巨返来!甘多恶人!
女仔风筝•4/23/2010, 3:07:58 AM
在啊边读书啊,马办法!!
