来罗今晚OK有酒饮,边个来报名
作者: 上岸的鱼•发布于: 2007/10/06 00:56•浏览: 493•回复: 9
边个来报名卡拉OK劈酒罗
永久链接:
/posts/21545
回复 (9)
直地•10/6/2007, 1:01:19 AM
酒乃穿肠物,饮多无益!
社长•10/6/2007, 2:07:42 AM
茄早召集?定系谢晚唔曾饮完的?
卡窿五筒•10/6/2007, 2:14:53 AM
有诚意个话讲明详细地址同联系方式得咖~
EGG•10/6/2007, 2:30:31 AM
边个埋单先?
爱过/痛/忘了•10/6/2007, 2:33:02 AM
从图片可以睇出,房内没有DJGZ提供服务.因为斟啤酒的手法不专业.甘多泡沫😊
autumn•10/6/2007, 2:34:29 AM
😊 😊 爱兄果然够专业。。。经常浦确实系马同滴
爱过/痛/忘了•10/6/2007, 2:35:38 AM
我曾经系吧入面做过兼职嗟😊
tuotuoling•10/6/2007, 3:02:24 AM
爱兄介绍份兼职来好喔!😊
卡窿五筒•10/6/2007, 11:25:04 AM
睇到大杯隔离啊个细杯~地点似乎系在FEEL CLUB~!