多谢一个人
作者: autumn•发布于: 2007/09/27 01:09•浏览: 1195•回复: 51
😊 在飞羽大侠茄鼎力相助下我电脑茄输入法终于得以重见天日,在此表示衷心感谢~~~大侠好野!!!😊
永久链接:
/posts/21248
回复 (51)
Freeman18•9/27/2007, 1:22:16 AM
系底问题?😊
枫儿之梦•9/27/2007, 1:28:48 AM
一于请距吃大餐
Freeman18•9/27/2007, 2:01:26 AM
😊 😊 叫楼猪请吃大餐,发梦早D某?
smithlong•9/27/2007, 2:02:17 AM
嫁比大侠....
日后的电脑就没任何问题了..😊
日后的电脑就没任何问题了..😊
Freeman18•9/27/2007, 2:05:24 AM
你系大侠某?谂谂佢咧。😊
tuotuoling•9/27/2007, 3:26:21 AM
4楼讲得茄入骨....马怕着喊咩?😊 😊 😊
枫儿之梦•9/27/2007, 3:34:03 AM
点解甘讲啊???/
autumn•9/27/2007, 4:06:09 AM
autumn•9/27/2007, 4:07:23 AM
autumn•9/27/2007, 4:08:13 AM
😊 😊 等我翻德庆先。。。
红烧•9/27/2007, 5:24:25 AM
广州哈根迪斯~~~如何?
Freeman18•9/27/2007, 5:58:05 AM
EGG•9/27/2007, 6:22:37 AM
好啊,楼猪请吃饭带埋我啊!
autumn•9/27/2007, 9:51:03 AM
😊 😊 我都马知系底原因,大侠帮我卸载播D输入法再装过先得谷~~~
autumn•9/27/2007, 9:53:00 AM
爱过/痛/忘了•9/27/2007, 9:57:59 AM
autumn•9/27/2007, 10:06:56 AM
😊 😊 不得。。。
青柠•9/27/2007, 10:12:12 AM
😊 能也多谢一个人..
😊 😊 阵本距帮我手整好啵电脑,马系净是手机发帖图片又睇马到咋!!
😊 😊 阵本距帮我手整好啵电脑,马系净是手机发帖图片又睇马到咋!!
怕水的鱼•9/27/2007, 10:18:00 AM
LZ马多谢我哇
爱过/痛/忘了•9/27/2007, 10:20:30 AM
tuotuoling•9/27/2007, 10:22:37 AM
好笑啊......
一个春. 一个秋
😊 😊 😊
一个春. 一个秋
😊 😊 😊
autumn•9/27/2007, 10:36:24 AM
蓝山RAIN•9/27/2007, 11:06:27 AM
你马多谢我咩
autumn•9/27/2007, 11:49:16 AM
😊 😊 蓝蓝,生计又要多谢你个?马明马明马明啊😊 😊
怕水的鱼•9/27/2007, 11:50:50 AM
我有关心过你的输入法问题嘛
我也没说你用拼音打字是发姣嘛
所以,是不是要多谢我?
我也没说你用拼音打字是发姣嘛
所以,是不是要多谢我?
蓝山RAIN•9/27/2007, 11:56:20 AM
你马多谢我,好,下次D什么演讲之类茄野我马话比你知道
autumn•9/27/2007, 11:57:33 AM
😊 😊 😊 好,值得多谢
autumn•9/27/2007, 11:59:39 AM
😊 😊 茄人度都马系讲演讲茄事谷,啊件事马在啊个贴度多谢播你罗咩?
😊 茄好,再多谢蓝蓝一次啦、、、反正又马损失,有底?
😊 茄好,再多谢蓝蓝一次啦、、、反正又马损失,有底?
怕水的鱼•9/27/2007, 12:00:30 PM
😊 😊 😊
Freeman18•9/27/2007, 4:46:33 PM
😊 😊 楼主马多谢我咩?虽然我话你发姣,但都系为咗你好遮!😊 😊
autumn•9/28/2007, 2:44:06 AM
😊 😊 18叔,茄我可以话你阴湿然后话系为你好某?茄你会多谢我某先?😊
爱过/痛/忘了•9/28/2007, 2:56:21 AM
autumn•9/28/2007, 3:06:02 AM
😊 😊 有诚意啊阵你又马话??爱兄确系。。。
人之前都已经好有诚意茄多谢过叻,蓝蓝系都要人再多谢啊。。。茄米惟有马诚意茄再多谢一次罗😊 😊
人之前都已经好有诚意茄多谢过叻,蓝蓝系都要人再多谢啊。。。茄米惟有马诚意茄再多谢一次罗😊 😊
Freeman18•9/28/2007, 9:32:02 AM
😊 😊 你马可以话我阴湿咧!因为马阴到你又马湿到你。
蝦毛魚仔•9/28/2007, 10:42:11 AM
路過頂貼。。。。。。。。。。。。
autumn•9/28/2007, 10:54:40 AM
😊 😊 对我系马,但马知你对其他人有无呢。。。
爱过/痛/忘了•9/28/2007, 11:01:00 AM
做个诚实的孩子,有咋要认先得嘎😊
autumn•9/28/2007, 11:15:18 AM
😊 😊 正如爱兄所言,我正因为诚实所以话无。。。
autumn•9/29/2007, 1:22:35 AM
😊 😊 顶翻上,同大侠商量下马吃哈根达斯得某先。皆因我都马知哈为何物。。。
autumn•10/3/2007, 2:39:12 PM
😊 😊 今日见到大侠啦。。。貌似仲有个系公社茄人,但马知系边个😊
请到拒泥吃饭,不过马系我埋单茄解。。。😊 😊
请到拒泥吃饭,不过马系我埋单茄解。。。😊 😊
我是一碌葛•10/3/2007, 2:57:04 PM
是不是“失棱飞羽”,他是一个很不错的友人,如果是,这个贴子我一定要顶😊
autumn•10/3/2007, 3:00:25 PM
😊 😊 对,就是大侠飞羽同志。。。😊 😊
我是一碌葛•10/3/2007, 3:02:15 PM
😊 😊
autumn•10/3/2007, 3:10:12 PM
😊 😊 这样说来你也是他朋友罗?😊
我是一碌葛•10/3/2007, 3:14:52 PM
嗯……😊
我经常有一些电脑方面的知识要向他请教,还有电脑有问题也会找他帮忙。
我经常有一些电脑方面的知识要向他请教,还有电脑有问题也会找他帮忙。
autumn•10/3/2007, 3:16:42 PM
😊 😊 大侠果然是大好人一个呢
我是一碌葛•10/3/2007, 3:18:22 PM
😊 我们也是同学!
autumn•10/3/2007, 3:25:36 PM
😊 😊 原来你们早就认识啊?
青柠•10/3/2007, 5:46:12 PM
嘻嘻...飞鱼........我屋台老爷机成日马得咯,到时我马在德庆就叫老豆搬台电脑去揾飞鱼先得!!!~
我是一碌葛•10/4/2007, 2:56:30 AM
😊 😊 是的!
