某社员果场里的水果,呵呵!
作者: 11•发布于: 2007/11/11 11:08•浏览: 1346•回复: 47
😊 😊
永久链接:
/posts/22340
回复 (47)
青柠•11/11/2007, 11:12:30 AM
马曾睇得到,是边个的果园?偷偷话我知!
11•11/11/2007, 11:13:53 AM
某某咧, 在新圩个咧,你知个啦
女仔风筝•11/11/2007, 11:39:58 AM
今日乞波一只木瓜!!!😊 😊
青柠•11/11/2007, 11:46:17 AM
知P哇,都马收到风,系知你都会见到我啦!
autumn•11/11/2007, 12:18:17 PM
今调滴沙糖桔摘得曾??
秋水伊人•11/11/2007, 1:28:50 PM
早就摘得啦,市面上早就有得买了.
11•11/11/2007, 5:29:57 PM
马哗, 我以为你知道添
EGG•11/11/2007, 5:34:42 PM
呵呵,我知到!
11•11/11/2007, 5:37:49 PM
你就知道摄影机协会
EGG•11/11/2007, 5:41:36 PM
靠,你就系!边个现在烧得厉害?
社长•11/11/2007, 7:55:21 PM
在某个老板的果场试的沙糖桔...
😊
[附件]
😊
[附件]
ayaoMM•11/12/2007, 4:50:38 AM
有茄熟了咩?上次返去,睇见都好青咯😊
11•11/12/2007, 5:03:14 AM
你又知?
ayaoMM•11/12/2007, 5:03:26 AM
那我也知是边个的啦😊
11•11/12/2007, 5:07:53 AM
茄多人知道个?
ayaoMM•11/12/2007, 5:10:23 AM
😊 😊
qinyuanqian•11/12/2007, 5:13:02 AM
我早知波~~😊
11•11/12/2007, 5:15:34 AM
茄得我茄迟先知添
qinyuanqian•11/12/2007, 5:20:14 AM
我的“早知”其实都没有你早```所以不是你最迟~~~
11•11/12/2007, 5:27:53 AM
哦哦,等你返来,我同你去食佢果果
qinyuanqian•11/12/2007, 5:32:34 AM
😊 😊 哈哈````好啊```如果马比能D偷偷入去```
爱过/痛/忘了•11/12/2007, 5:37:05 AM
打靶场喔,你地去啦,喵预我!😊
qinyuanqian•11/12/2007, 5:41:34 AM
😊 爱兄``你身有S```怕去到个D地方咩~~~
爱过/痛/忘了•11/12/2007, 5:45:35 AM
我系话我马去,等你地摘返来我吃!😊
qinyuanqian•11/12/2007, 5:47:39 AM
😊 😊 原来最奸。最懒系爱兄~~自己郁手``丰衣足食啊~~~
爱过/痛/忘了•11/12/2007, 5:52:38 AM
等能过几日返上又去人地果园荡荡先!在煤气站对面谷,成五十几亩!哈哈
薰衣草•11/12/2007, 5:57:48 AM
😊 茄多人吹水个!
qinyuanqian•11/12/2007, 6:12:24 AM
茄我又奸D ```爱兄记得摘D比我~~~😊
随便逛逛•11/12/2007, 6:38:13 AM
西西,我这里有啊,过来吃咧
qinyuanqian•11/12/2007, 9:37:15 AM
😊 😊 我去到你吃了波噌???
苦丁茶•11/12/2007, 9:50:18 AM
木瓜茄青咯..
九蚊鸡•11/12/2007, 12:47:18 PM
😊 得闲去摘返几个吃下先!
EGG•11/12/2007, 1:18:28 PM
11知道的,人人都知道
11•11/12/2007, 2:06:10 PM
你是咪想我爆D咸蛋料出来?
smithlong•11/12/2007, 2:41:37 PM
爆咧.
相信公社几千人都想知道..😊
相信公社几千人都想知道..😊
Freeman18•11/12/2007, 3:37:19 PM
我早已经知道了!😊 😊
九蚊鸡•11/12/2007, 3:45:01 PM
😊 我都知道了!嘻嘻
ekin529818•11/13/2007, 1:16:55 PM
我有照片为实...
马使知道。..😊
马使知道。..😊
EGG•11/13/2007, 1:28:19 PM
我马知~~~
ekin529818•11/13/2007, 3:02:05 PM
反对楼上混贴的。..
九蚊鸡•11/13/2007, 3:20:05 PM
要公布出来?
11•11/13/2007, 3:30:03 PM
我马知,公布咧
凌影枫.•11/13/2007, 3:34:47 PM
嗯!我也知道啊!要不要我发彩信给你?
EGG•11/13/2007, 5:50:15 PM
发比我咧
蓝山RAIN•11/13/2007, 6:43:05 PM
鬼子进村,路过之处,三光政策😊
乐天小强•11/19/2007, 10:30:26 AM
请广大社员去你的果园开心下啊!
