今晚公司有饭局

作者: 车神发布于: 2007/02/15 06:18浏览: 631回复: 13
下午出去打网球,晚上开饭,好野又马使做
永久链接:
/posts/15855

回复 (13)

ayaoMM2/15/2007, 6:20:55 AM
咁好,我也跟尾去😊
苦丁茶2/15/2007, 6:25:46 AM
哇..LZ识打网球噶咩??教教我咧..
车神2/15/2007, 6:32:56 AM
猛拍咪得啰
车神2/15/2007, 6:35:22 AM
走啰,出发
青柠2/15/2007, 6:45:52 AM
拍蚊都马识得拍,失礼!
ayaoMM2/15/2007, 7:01:06 AM
😊 😊 😊
tuotuoling2/15/2007, 9:11:25 AM
😊能今晚也有得吃
苦丁茶2/15/2007, 9:21:20 AM
你吃蚊咩??😊
tuotuoling2/15/2007, 10:18:20 AM
吃炒肉丁😊
叻叻熊2/15/2007, 1:01:48 PM
呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵
Freeman182/15/2007, 5:37:29 PM
😊 😊 原来丁丁俾它它食啵!
叻叻熊2/15/2007, 5:54:26 PM
😊 😊 几时吃啵个咧!
车神2/16/2007, 11:23:51 AM
耐啵马打球,拔暴打返,搞到成身骨肉痛,今日偷懒马上班,瞓啵日

评论

加载编辑器...