有人准备返德庆某?
作者: 青柠•发布于: 2006/12/05 06:17•浏览: 1715•回复: 54
如果有车就讲声知咧!呵呵…有几箱东西要装返上咯!
永久链接:
/posts/14227
回复 (54)
叻叻熊•12/5/2006, 6:18:46 AM
摞过来佛山我帮你装返上
smithlong•12/5/2006, 6:18:58 AM
帮马到,SORRY.如果你要返上,我可以随便带下....
青柠•12/5/2006, 6:29:30 AM
晕…摞到佛山我都可以带返上德庆啦!几大箱下噶!
苦丁茶•12/5/2006, 6:30:27 AM
我要人D帮我在德庆罗野落来....
青柠•12/5/2006, 6:34:55 AM
速递得啦!今日寄明天到了!不过咪俾人知道系手机!
smithlong•12/5/2006, 6:36:23 AM
我知道!!!!
11•12/5/2006, 6:40:36 AM
我返德庆咧,来某?
叻叻熊•12/5/2006, 6:41:51 AM
11带埋我返咧
苦丁茶•12/5/2006, 6:42:31 AM
😊 😊 😊
叻叻熊•12/5/2006, 6:45:44 AM
😊 丁丁你做底?
fuen•12/5/2006, 6:47:30 AM
12月可能返上
苦丁茶•12/5/2006, 6:49:44 AM
架调咪12月咯..
叻叻熊•12/5/2006, 6:51:21 AM
月尾返上……
苦丁茶•12/5/2006, 6:52:09 AM
..........................
叻叻熊•12/5/2006, 6:53:26 AM
😊 😊 你返某?
苦丁茶•12/5/2006, 6:56:48 AM
我圣诞返..
青柠•12/5/2006, 7:12:39 AM
等住用咯!马可以拖太耐啦!
苦丁茶•12/5/2006, 7:13:26 AM
咋系谂睇睇今个星期有人返上某,帮我带返落来..
Freeman18•12/5/2006, 7:17:20 AM
😊 我准备返......
公司!😊 😊 😊
公司!😊 😊 😊
苦丁茶•12/5/2006, 7:28:08 AM
😊 😊 😊 😊 😊
smithlong•12/5/2006, 7:29:04 AM
我返,不过我不带重东西,因为我本身已经超重了.司机不允许带重东西了....
苦丁茶•12/5/2006, 7:40:01 AM
茄龙叔叔帮我带手机返落来咧,好某?
tuotuoling•12/5/2006, 8:32:19 AM
我一直在德庆!帮你马到!!😊
青柠•12/5/2006, 8:45:41 AM
楼上的帮帮咧!`我都是帮人个者,而且个个人你也识得咯!快谂谂办法咧!!
tuotuoling•12/5/2006, 8:50:33 AM
大家分居两地,我省诡帮!?😊
ekin529818•12/5/2006, 9:07:15 AM
茄就要同居了...
快快```
快快```
青柠•12/5/2006, 11:41:45 AM
同居?我马茄跟得上潮流喔!我要稳个人拍拍蚊先!
凉茶铺•12/5/2006, 11:54:36 AM
柠妹妹,我凉茶铺好鬼多蚊子,茄你来同我拍拍蚊好卯?
tuotuoling•12/5/2006, 11:56:33 AM
你够马在广州啦!!!
凉茶铺•12/5/2006, 12:04:06 PM
如果青柠有心,可以来深圳嘛......
tuotuoling•12/5/2006, 12:05:30 PM
嘻,点解马系你过广州呢?
凉茶铺•12/5/2006, 12:07:38 PM
因为我间凉茶铺系深圳罗,青柠想同我拍蚊,只有来深圳了,当然,如果不想来的话,我就捉只蚊到广州让青柠妹子同我拍........
tuotuoling•12/5/2006, 12:08:37 PM
你两个自己解决啦😊
青柠•12/5/2006, 12:12:59 PM
你带只蚊来试拍下先咧!睇下能两个有默契某啊!
tuotuoling•12/5/2006, 12:19:29 PM
今次马应该入来度,做啵灯胆添!
我闪!
闪!
我闪!
闪!
凉茶铺•12/5/2006, 12:44:02 PM
我都无开灯,闪唔嘚
苦丁茶•12/5/2006, 12:47:00 PM
茄我来..
tuotuoling•12/5/2006, 12:47:28 PM
你来做灯胆咩?嘻嘻
凉茶铺•12/5/2006, 12:51:27 PM
茶茶来同我拍蚊?
茄,柠柠点算???
茄,柠柠点算???
苦丁茶•12/5/2006, 12:53:28 PM
也话好多蚊?我惊你两个四只手都拍马完至喔,咪来帮帮手咯
青柠•12/5/2006, 1:13:46 PM
算罗!我都系马识拍蚊咯!
苦丁茶•12/5/2006, 1:16:25 PM
明朝晚呐你去拍拍..😊
tuotuoling•12/5/2006, 1:38:52 PM
你两个女的去拍咩?
Freeman18•12/5/2006, 1:40:28 PM
😊 你有意见咋跟埋去咧!
tuotuoling•12/5/2006, 1:41:47 PM
傻咯.
要去你去!
要去你去!
Freeman18•12/5/2006, 1:42:32 PM
😊 系你八卦问人哋先谷。
tuotuoling•12/5/2006, 1:45:24 PM
我帮你问的!😊 😊
爱过/痛/忘了•12/5/2006, 1:46:37 PM
人地要问自己唔识问咩?
帮人问咪更加.......😊 😊 😊
帮人问咪更加.......😊 😊 😊
Freeman18•12/5/2006, 1:47:20 PM
😊 咪系啰!净要冤枉我添!
tuotuoling•12/5/2006, 1:48:25 PM
我以为渠怕羞呢!!
Freeman18•12/5/2006, 1:53:01 PM
你想伴人咋出声,瞄攞我做挡箭牌!😊
tuotuoling•12/5/2006, 1:56:37 PM
讲笑.我系茄个人咩!!!!
Freeman18•12/5/2006, 1:57:37 PM
😊 😊 😊 系唔系我就唔知。
tuotuoling•12/5/2006, 1:58:48 PM
马使你知.
有人知就得啦!!
有人知就得啦!!