启程。。。。。。。。。。。。。

作者: 赵涟漪发布于: 2008/11/11 07:42浏览: 386回复: 4
😊 😊 😊 😊 😊 😊
永久链接:
/posts/33019

回复 (4)

EGG11/11/2008, 8:16:12 AM
北上咩?
firestick11/11/2008, 8:24:44 AM
去边啊,系米有得玩啊,预埋我啊~~~~~~~~~~~~~~
Freeman1811/12/2008, 2:58:48 PM
A蛋拣啱光棍节呢日启程,莫非事先约好了? 😊  😊

但有今日都马消息返来,会俾人..................某? 😊  😊
康儿11/12/2008, 3:01:12 PM
[quote]引用第3楼Freeman18于2008-11-12 22:58发表的  :
A蛋拣啱光棍节呢日启程,莫非事先约好了? 😊  😊

但有今日都马消息返来,会俾人..................某? 😊  😊[/quote]
佢得啵米马理你地叻

评论

加载编辑器...