用一用收在柜台角泥手机先
作者: 孤九寒•发布于: 2008/02/15 08:10•浏览: 457•回复: 17
😊 😊 😊
费事真系发毛添!!!!!😊 😊 😊
费事真系发毛添!!!!!😊 😊 😊
永久链接:
/posts/24492
回复 (17)
pc9527•2/15/2008, 8:15:41 AM
声宝哇
青柠•2/15/2008, 8:16:13 AM
借来用用得某??
品味人生•2/15/2008, 8:19:38 AM
能马有茄靓的手机用
孤九寒•2/15/2008, 8:19:43 AM
瞄话借借声咧。我泥机茄差你敢攞出来用某????😊
青柠•2/15/2008, 8:27:01 AM
几敢先系..几时俾我用哇??
孤九寒•2/15/2008, 8:28:03 AM
得闲先喇!!!😊 😊
青柠•2/15/2008, 8:30:47 AM
😊 😊 多谢先下!!~剩点朱古力俾你吃先得!!~
孤九寒•2/15/2008, 8:35:03 AM
甜食马要!!!
你食多d啦!保证身高几多腰围就几多!!!😊 😊 😊
到时嫁马出就SFH
[ 本帖最后由 lzq22667228 于 2008-2-15 16:39 编辑 ]
你食多d啦!保证身高几多腰围就几多!!!😊 😊 😊
到时嫁马出就SFH
[ 本帖最后由 lzq22667228 于 2008-2-15 16:39 编辑 ]
青柠•2/15/2008, 8:36:46 AM
😊 😊 茄你买几盒俾我吃吃咧!~
孤九寒•2/15/2008, 8:38:14 AM
谂谂可以!!!
我有名叫“孤九寒”!!😊 😊
我有名叫“孤九寒”!!😊 😊
青柠•2/15/2008, 8:41:23 AM
😊 😊 😊
孤九寒•2/15/2008, 8:42:40 AM
😊 😊 😊
知足常乐•2/15/2008, 9:27:38 AM
我用N记😊
11•2/15/2008, 10:41:04 AM
我用黑白机
社长•2/15/2008, 2:35:37 PM
我用Nokia 8310
天上人间•2/15/2008, 2:55:40 PM
我马机用😊
EGG•2/15/2008, 3:42:17 PM
哇,是我最爱的牌子。sharp