好耐无上论坛啦···

作者: Match发布于: 2008/09/08 07:45浏览: 1100回复: 56
好耐无上过来浦头啦,好多新面孔窝,哈哈,茄我又做下新人啦,向各位专业水客,业余水客们道一声:水客们!!大家好!!

哈哈···
永久链接:
/posts/30412

回复 (56)

人在他乡9/8/2008, 8:06:53 AM
也会茄内都马上来吹水咯?
Match9/8/2008, 8:12:46 AM
无办法,呢排发生太多事啦。颓废啵差不多一年多了···日日打机去浦,过D爛仔生活。不过今调好D啦··应该系想通啵好多啦··
人在他乡9/8/2008, 8:15:45 AM
后生仔凡事睇开D啦,以后净大把世界哦!
Match9/8/2008, 8:16:54 AM
系茄,人总系要生活茄··谢谢!!
人在他乡9/8/2008, 8:17:41 AM
😊  😊
EGG9/8/2008, 8:18:36 AM
好事来的
yukycoco10209/8/2008, 8:22:32 AM
茄咪得闲上来捞捞咯。。。哈哈。。。 图片
Match9/8/2008, 8:28:37 AM
[quote]引用第7楼yukycoco1020于2008-09-08 16:22发表的  :
茄咪得闲上来捞捞咯。。。哈哈。。。 图片[/quote]
嗯嗯,正如你茄签名:只要笑一笑,没有什么过不了。
哈哈··好句,好句!!
明治雪糕9/8/2008, 8:36:01 AM
茄。。。旧人变新人、、、请FB好喔。。呵呵。。
Match9/8/2008, 8:39:17 AM
[quote]引用第9楼明治雪糕于2008-09-08 16:36发表的  :
茄。。。旧人变新人、、、请FB好喔。。呵呵。。[/quote]
哇,真系新来信猪肉添···哈哈··免费帮你算卦,睇八字啦,得曾?睇相就最好啦···哈哈··
yukycoco10209/8/2008, 8:59:29 AM
恩恩恩。。。好好嘅一句哇。。。我好喜欢啊。。。 图片  图片  图片  图片  图片
女皇-樱9/8/2008, 9:02:37 AM
呵呵呵呵~~
Match9/8/2008, 9:05:13 AM
不过有个问题,生计今调个德庆公社群,无见大家吹水啦??定系你地马入到??
Match9/8/2008, 9:06:00 AM
[quote]引用第11楼yukycoco1020于2008-09-08 16:59发表的 回复 8楼(Match) 的帖子 :
恩恩恩。。。好好嘅一句哇。。。我好喜欢啊。。。 图片  图片  图片  图片  图片[/quote]
哈哈··讲明你都好乐观嘛!!
明治雪糕9/8/2008, 9:14:31 AM
我就系入啵公社三阿个群姐。。。
yukycoco10209/8/2008, 9:17:16 AM
一般般哇。。。马算太乐观。。。有时一样好沉默噶。。。。。。。
yukycoco10209/8/2008, 9:17:40 AM
我马入到一只。。。
Match9/8/2008, 9:27:36 AM
[quote]引用第15楼明治雪糕于2008-09-08 17:14发表的  :
我就系入啵公社三阿个群姐。。。[/quote]
系??不过无乜见你啵···不过成大半年了,都系比较静,无乜动静···
Match9/8/2008, 9:31:06 AM
[quote]引用第16楼yukycoco1020于2008-09-08 17:17发表的 回复 14楼(Match) 的帖子 :
一般般哇。。。马算太乐观。。。有时一样好沉默噶。。。。。。。[/quote]
人嘛,就是容易情绪化D,边个都会有啦,正常个···
个头像系你本人咩?手摸额头,为山天大蓄卦,你应该比较男人脾气,屋企比较多男性吧?有一细路?
人在他乡9/8/2008, 9:33:16 AM
[quote]引用第19楼Match于2008-09-08 17:31发表的 Re:回复 14楼(Match) 的帖子 :

人嘛,就是容易情绪化D,边个都会有啦,正常个···
个头像系你本人咩?手摸额头,为山天大蓄卦,你应该比较男人脾气,屋企比较多男性吧?有一细路?[/quote]
识睇相咕?
Match9/8/2008, 9:34:15 AM
颓废时跟师傅学个,玩玩咯,几过瘾家··
Match9/8/2008, 9:38:16 AM
[quote]引用第15楼明治雪糕于2008-09-08 17:14发表的  :
我就系入啵公社三阿个群姐。。。[/quote]
我系公社1群··
叻叻熊9/8/2008, 9:39:42 AM
我识你谋个?

系咪老意?
Match9/8/2008, 9:43:03 AM
[quote]引用第23楼叻叻熊于2008-09-08 17:39发表的  :
我识你谋个?

系咪老意?[/quote]
熊姐···我系原来个阿帕亚多呀···
仲欠住你一支波板糖杂!!你仲在佛山无??月底我准备佛山呀,顺便还债呀··
叻叻熊9/8/2008, 9:44:11 AM
[quote]引用第24楼Match于2008-09-08 17:43发表的  :

熊姐···我系原来个阿帕亚多呀···
仲欠住你一支波板糖杂!!你仲在佛山无??月底我准备佛山呀,顺便还债呀··[/quote]


哦哦哦…………欠播我几年囖喔!

应该还埋利息!

我马在佛山喔!四处流浪咋!
Match9/8/2008, 9:46:16 AM
[quote]引用第25楼叻叻熊于2008-09-08 17:44发表的  :



哦哦哦…………欠播我几年囖喔!

.......[/quote]茄茄···加多支啦··得曾??
茄你去啵边度流浪哇??
叻叻熊9/8/2008, 9:47:23 AM
😊  😊 好野


嘻嘻!两支波板糖!

我到处流浪中!你在边度?

中秋可以在德庆还债!
Match9/8/2008, 9:48:49 AM
[quote]引用第27楼叻叻熊于2008-09-08 17:47发表的  :
😊  😊 好野


嘻嘻!两支波板糖!

.......[/quote]哈哈,应该我仲系德庆,到时你返啵,记得比个电话,或者发短信来啦,广州卡依然不变,仲有无小弟弟电话某先咯?哈哈··
叻叻熊9/8/2008, 9:54:59 AM
返去稳稳旧啊部手机应该有哇

现在用个部咋马有显示!
Match9/8/2008, 9:57:06 AM
[quote]引用第29楼叻叻熊于2008-09-08 17:54发表的 回复 28楼(Match) 的帖子 :
返去稳稳旧啊部手机应该有哇

现在用个部咋马有显示![/quote]
又换新手机咯···
EGG9/8/2008, 10:38:06 AM
师胸在德庆阿?
Match9/8/2008, 10:46:33 AM
[quote]引用第31楼EGG于2008-09-08 18:38发表的  :
师胸在德庆阿?[/quote]
系咯,中秋返某?
EGG9/8/2008, 10:48:27 AM
[quote]引用第32楼Match于2008-09-08 18:46发表的  :

系咯,中秋返某?[/quote]
马钱翻去阿,过来车我咧
Match9/8/2008, 10:49:51 AM
[quote]引用第33楼EGG于2008-09-08 18:48发表的  :

马钱翻去阿,过来车我咧[/quote]
茄你都系游水返就最安全了···我在码头等你。
EGG9/8/2008, 10:54:00 AM
学校条河咩??
Match9/8/2008, 10:58:55 AM
[quote]引用第35楼EGG于2008-09-08 18:54发表的 回复 34楼(Match) 的帖子 :
学校条河咩??[/quote]
顺住条河游就出到珠江,再拐道入西江,直游就系啦··仲可以上梧州吃两碗龟苓膏再顺游返落德庆都得杂!!
EGG9/8/2008, 10:59:53 AM
估计没有出太平就变法学怪人了
Match9/8/2008, 11:01:47 AM
[quote]引用第37楼EGG于2008-09-08 18:59发表的 回复 36楼(Match) 的帖子 :
估计没有出太平就变法学怪人了[/quote]
你未试过点知窝??就茄话啦,今晚打包好野,一阵就游水返上德庆啦,有成个星期时间你,你仲可以到处游山玩水添··
EGG9/8/2008, 11:03:54 AM
明早有课,现在学校太变态大课都编座位,,浦距个鸡啊...
Match9/8/2008, 11:06:00 AM
[quote]引用第39楼EGG于2008-09-08 19:03发表的 回复 38楼(Match) 的帖子 :
明早有课,现在学校太变态大课都编座位,,浦距个鸡啊...[/quote]
逃课才是硬道理!!逃吧,我支持你!
EGG9/8/2008, 11:08:04 AM
你知道有些人是逃不了的,很可惜,我就是其中之一
Match9/8/2008, 11:12:20 AM
[quote]引用第41楼EGG于2008-09-08 19:08发表的 回复 40楼(Match) 的帖子 :
你知道有些人是逃不了的,很可惜,我就是其中之一[/quote]
茄···你都系··接受被人强暴吧··
EGG9/8/2008, 11:19:06 AM
还是要送上门去比人强暴
Match9/8/2008, 11:26:50 AM
[quote]引用第43楼EGG于2008-09-08 19:19发表的 回复 42楼(Match) 的帖子 :
还是要送上门去比人强暴[/quote]
帮你默哀一下吧···
EGG9/8/2008, 11:29:37 AM
😊  😊  😊  😊  😊
Match9/8/2008, 7:17:55 PM
刚吹完水返来,论坛都无晒人啦??顶下自己个贴,以证明路过···
女皇-樱9/8/2008, 7:47:22 PM
边个话马人??
Match9/9/2008, 5:09:51 AM
[quote]引用第47楼女皇-樱于2008-09-09 03:47发表的  :
边个话马人??[/quote]
哇哇···半夜接近四点,又弹个人出来,犀利,犀利···
EGG9/9/2008, 8:32:13 AM
距不是等闲之辈阿
人在他乡9/9/2008, 8:33:55 AM
都系高手啊!
EGG9/9/2008, 8:36:41 AM
可能是肥婆 。。。。
人在他乡9/9/2008, 8:48:56 AM
[quote]引用第51楼EGG于2008-09-09 16:36发表的  :
可能是肥婆 。。。。[/quote]
成日带人去FB梗系!
EGG9/9/2008, 8:55:40 AM
本质很难改变的
人在他乡9/9/2008, 8:56:38 AM
知道净带人去?
EGG9/9/2008, 9:00:18 AM
人主动马得葛咩?
Match9/9/2008, 10:56:57 AM
你地两个系度吹唔低??睇马明···

评论

加载编辑器...