那一夜,我们去了看波
作者: 莉仔•发布于: 2009/11/10 14:17•浏览: 534•回复: 34
其实下班后经常会行去体育中心的,睇人地踢足球😊好多猛男个呢
永久链接:
/posts/43396
回复 (34)
孤九寒•11/10/2009, 2:18:23 PM
流口水某??
华之理•11/10/2009, 2:18:59 PM
名符其实的睇肉中心
莉仔•11/10/2009, 2:22:54 PM
[quote]引用第1楼孤九寒于2009-11-10 22:18发表的 回复 楼主(莉仔) 的帖子 :
流口水某??[/quote]
梗是流啦,各种年龄段的男人都有
流口水某??[/quote]
梗是流啦,各种年龄段的男人都有
莉仔•11/10/2009, 2:23:19 PM
[quote]引用第2楼华之理于2009-11-10 22:18发表的 :
名符其实的睇肉中心[/quote]
你也咪比人睇。。。
名符其实的睇肉中心[/quote]
你也咪比人睇。。。
华之理•11/10/2009, 2:25:06 PM
听讲话早上跑步噶
莉仔•11/10/2009, 2:30:15 PM
[quote]引用第5楼华之理于2009-11-10 22:25发表的 :
听讲话早上跑步噶[/quote]
有时都会晚上去行下噶,其实是为了偶遇你的
听讲话早上跑步噶[/quote]
有时都会晚上去行下噶,其实是为了偶遇你的
华之理•11/10/2009, 2:31:21 PM
得闲去偶遇。。。哈哈
莉仔•11/10/2009, 2:32:51 PM
[quote]引用第7楼华之理于2009-11-10 22:31发表的 :
得闲去偶遇。。。哈哈[/quote]
每次去都会幻想住边个是你的。。。
得闲去偶遇。。。哈哈[/quote]
每次去都会幻想住边个是你的。。。
紫罗兰•11/10/2009, 2:33:35 PM
马中意看波
莉仔•11/10/2009, 2:35:03 PM
我好中意看个喔,好激。。。
华之理•11/10/2009, 2:35:41 PM
对住认为系阿个大叫一声咧
华之理•11/10/2009, 2:36:16 PM
今个月好似有女篮睇㖞
莉仔•11/10/2009, 2:36:55 PM
[quote]引用第11楼华之理于2009-11-10 22:35发表的 回复 8楼(莉仔) 的帖子 :
对住认为系阿个大叫一声咧[/quote]
马敢。。。有茄大胆咩
对住认为系阿个大叫一声咧[/quote]
马敢。。。有茄大胆咩
莉仔•11/10/2009, 2:37:50 PM
[quote]引用第12楼华之理于2009-11-10 22:36发表的 回复 10楼(莉仔) 的帖子 :
今个月好似有女篮睇㖞[/quote]
你担定凳仔个啦,女仔打我马是几中意睇
今个月好似有女篮睇㖞[/quote]
你担定凳仔个啦,女仔打我马是几中意睇
华之理•11/10/2009, 2:38:15 PM
让你某人叫咧
莉仔•11/10/2009, 2:39:02 PM
好似珠三角足球职业赛来睇肉中心打
华之理•11/10/2009, 2:40:37 PM
系迷比某人引入岐途
莉仔•11/10/2009, 2:41:28 PM
😊 你见过我叻,你见到我就喝声咧
谈幕雪•11/10/2009, 2:41:58 PM
好似体育中心马人打波噶 系某?
华之理•11/10/2009, 2:43:02 PM
几时见过?发个高清咩?
莉仔•11/10/2009, 2:44:30 PM
是咧
莉仔•11/10/2009, 2:44:59 PM
有个足球场新建的,好多人
华之理•11/10/2009, 2:46:15 PM
阿泥都系无聊的人
田野悠悠•11/10/2009, 2:46:25 PM
有钱人新衫特别多.. 😊
PS:得知有估错某
PS:得知有估错某
莉仔•11/10/2009, 2:47:09 PM
是有钱的无聊人
山海云•11/10/2009, 2:47:32 PM
有两副眼镜仲体马够,仲要加对望远镜。体来D靓仔猛男好吸引你呙。 😊
华之理•11/10/2009, 2:47:50 PM
天冷着多件衫哇
莉仔•11/10/2009, 2:49:06 PM
我马戴眼镜个涡 😊
望远镜是为左睇得清泥啫
望远镜是为左睇得清泥啫
华之理•11/10/2009, 2:56:46 PM
朦胧产生美
莉仔•11/10/2009, 2:58:38 PM
你以为睇咩咩啊 😊
宋街•11/11/2009, 12:09:58 AM
我会跟住紧张,情愿马睇....
zqzhaobo1•11/11/2009, 12:28:57 AM
[quote]引用楼主莉仔于2009-11-10 22:17发表的 那一夜,我们去了看波 :
其实下班后经常会行去体育中心的,睇人地踢足球😊好多猛男个呢[/quote]
德庆踢球个人好少。甘大个场地,稀稀疏疏几个人在踢,特别是学生,一百个都无一个踢球个,以前我们学校,球场上的草永远长不高的,刚刚出芽就比我们踢球时候踩死了。边似德庆个球场噶,好似内蒙古草原甘个样。
其实下班后经常会行去体育中心的,睇人地踢足球😊好多猛男个呢[/quote]
德庆踢球个人好少。甘大个场地,稀稀疏疏几个人在踢,特别是学生,一百个都无一个踢球个,以前我们学校,球场上的草永远长不高的,刚刚出芽就比我们踢球时候踩死了。边似德庆个球场噶,好似内蒙古草原甘个样。
山海云•11/11/2009, 2:05:58 AM
[quote]引用第28楼莉仔于2009-11-10 22:49发表的 回复 26楼(山海云) 的帖子 :
我马戴眼镜个涡 😊
望远镜是为左睇得清泥啫[/quote]
相信你马会系真凶咯.
我马戴眼镜个涡 😊
望远镜是为左睇得清泥啫[/quote]
相信你马会系真凶咯.
tomge•11/11/2009, 2:48:10 AM
去边度睇啊??