大学城美景!

作者: 人在他乡发布于: 2007/07/27 00:49浏览: 740回复: 22
前两日FB,城内美景感觉不错,可惜卯靓女同行!加上放暑假,人烟稀少!发点照片共享!
永久链接:
/posts/19519

回复 (22)

ekin5298187/27/2007, 12:50:11 AM
...
录人不是在外省咩?
人在他乡7/27/2007, 12:51:22 AM
你又知??😊
ekin5298187/27/2007, 12:53:24 AM
我是...群里的...😊 😊
人在他乡7/27/2007, 12:55:41 AM
系茄咩?群里我都卯知你叫乜名唂?😊
怕水的鱼7/27/2007, 1:06:52 AM
系咧,LZ马系在昆人阿个城市咩
人在他乡7/27/2007, 1:08:32 AM
人呐外省也咪有大学城咯!!!😊
怕水的鱼7/27/2007, 1:19:37 AM
原来系茄!!!!
三只熊7/27/2007, 1:25:39 AM
那里的大学城啊,广州吗,不是这样的啊
人在他乡7/27/2007, 1:35:12 AM
广州大学城系省计咯?😊 😊
三只熊7/27/2007, 1:45:43 AM
我怎样去形容啊,我也没有相片
人在他乡7/27/2007, 1:47:12 AM
茄你发嘀上来咧!😊
Freeman187/27/2007, 1:48:12 AM
😊 😊 人影都马个!
三只熊7/27/2007, 1:48:35 AM
都话马有😊 😊
人在他乡7/27/2007, 1:53:36 AM
[quote]原帖由 Freeman18 于 2007-7-27 09:48 发表 图片
😊 😊 人影都马个! [/quote]
放啵假,想睇靓女咩,过来咧我带你去.😊 😊
人在他乡7/27/2007, 1:54:50 AM
成日在大学城混都话卯照片哇!😊 😊
三只熊7/27/2007, 1:57:54 AM
我不是在那混的,我是在那逛的😊
人在他乡7/27/2007, 2:21:33 AM
好明显,大学城咋系你既地头啦!!
三只熊7/27/2007, 2:29:07 AM
吃食的,你也来施舍下吧
autumn7/29/2007, 7:50:06 AM
[quote]原帖由 人在他乡 于 2007-7-27 09:47 发表 图片
茄你发嘀上来咧!😊 [/quote]
😊 😊 耐心D。。。等我得闲咋发D上来~~~
tuotuoling7/29/2007, 5:16:31 PM
我手上都有好多大学城的相片!😊 😊 😊
killva7/30/2007, 2:58:21 AM
得闲发俾你睇,广州大学城之景,我影有好多
人在他乡7/30/2007, 4:45:02 AM
楼上几个得个讲字咋系咯咩?😊

评论

加载编辑器...