大学城美景!
作者: 人在他乡•发布于: 2007/07/27 00:49•浏览: 740•回复: 22
前两日FB,城内美景感觉不错,可惜卯靓女同行!加上放暑假,人烟稀少!发点照片共享!
永久链接:
/posts/19519
回复 (22)
ekin529818•7/27/2007, 12:50:11 AM
...
录人不是在外省咩?
录人不是在外省咩?
人在他乡•7/27/2007, 12:51:22 AM
你又知??😊
ekin529818•7/27/2007, 12:53:24 AM
我是...群里的...😊 😊
人在他乡•7/27/2007, 12:55:41 AM
系茄咩?群里我都卯知你叫乜名唂?😊
怕水的鱼•7/27/2007, 1:06:52 AM
系咧,LZ马系在昆人阿个城市咩
人在他乡•7/27/2007, 1:08:32 AM
人呐外省也咪有大学城咯!!!😊
怕水的鱼•7/27/2007, 1:19:37 AM
原来系茄!!!!
三只熊•7/27/2007, 1:25:39 AM
那里的大学城啊,广州吗,不是这样的啊
人在他乡•7/27/2007, 1:35:12 AM
广州大学城系省计咯?😊 😊
三只熊•7/27/2007, 1:45:43 AM
我怎样去形容啊,我也没有相片
人在他乡•7/27/2007, 1:47:12 AM
茄你发嘀上来咧!😊
Freeman18•7/27/2007, 1:48:12 AM
😊 😊 人影都马个!
三只熊•7/27/2007, 1:48:35 AM
都话马有😊 😊
人在他乡•7/27/2007, 1:53:36 AM
人在他乡•7/27/2007, 1:54:50 AM
成日在大学城混都话卯照片哇!😊 😊
三只熊•7/27/2007, 1:57:54 AM
我不是在那混的,我是在那逛的😊
人在他乡•7/27/2007, 2:21:33 AM
好明显,大学城咋系你既地头啦!!
三只熊•7/27/2007, 2:29:07 AM
吃食的,你也来施舍下吧
autumn•7/29/2007, 7:50:06 AM
tuotuoling•7/29/2007, 5:16:31 PM
我手上都有好多大学城的相片!😊 😊 😊
killva•7/30/2007, 2:58:21 AM
得闲发俾你睇,广州大学城之景,我影有好多
人在他乡•7/30/2007, 4:45:02 AM
楼上几个得个讲字咋系咯咩?😊
