楼价? 一手, 二手楼价?
作者: 消防工程•发布于: 2010/11/21 14:44•浏览: 1096•回复: 16
德城,新圩都得, 知请者就单声。 多谢!!!!!!!!!
永久链接:
/posts/50042
回复 (16)
紫罗兰•11/21/2010, 2:50:40 PM
去中介度及下大把啦
消防工程•11/21/2010, 2:57:09 PM
我好少返上咯? 中介马信得过,唔该晒! 你有消息某?帮打听一下哩???
紫罗兰•11/21/2010, 3:07:41 PM
我在永丰谷,永丰有你要某?
消防工程•11/21/2010, 3:19:01 PM
你老家永丰啫! 新家附近有某?
紫罗兰•11/21/2010, 3:23:03 PM
乜家都系在永丰
消防工程•11/21/2010, 3:27:00 PM
你在永丰做地主咩?
紫罗兰•11/21/2010, 3:29:48 PM
我想做地主婆多d
消防工程•11/21/2010, 3:32:17 PM
几时? 贺贺佢哩!
紫罗兰•11/21/2010, 3:35:48 PM
万事俱备,只欠东风
消防工程•11/21/2010, 3:56:47 PM
一吹就有钱!!!!!做人要淡定!!!!!
青柠•11/21/2010, 4:30:40 PM
有啊,你是不是睇不到房地产版块?有一间!
消防工程•11/22/2010, 3:10:18 PM
多谢靓M,我过去及下先!
消防工程•11/22/2010, 3:23:26 PM
锁住睇马到咯!
消防工程•11/23/2010, 2:47:03 PM
同问!
社长•11/23/2010, 4:48:40 PM
因为工信部的介入, 我们不得已提高了房产交易的门槛.
消防工程•11/24/2010, 3:04:10 PM
省计入哗?????????