花谢了花又来..开得真系快..睇得真系爽.今日开播一朵.仲有十几个花苞

作者: best-天天发布于: 2009/11/09 05:47浏览: 1122回复: 20
个标题够长某..上一批花已经上过P,,今天又来了..真系好快..这种花虽细细地..俗俗的..但我中意..花多..又香
永久链接:
/posts/43341

回复 (20)

朱古力11/9/2009, 6:06:43 AM
图片好大
纤纤小草11/9/2009, 2:55:34 PM
如果说玫瑰花代表爱情,那么我的爱情早枯萎了。。。。
人在他乡11/10/2009, 12:13:30 AM
见过紫色玫瑰某?
阿双11/10/2009, 12:46:03 AM
有香就好咧。。。
女仔风筝11/10/2009, 11:50:31 AM
照你甘讲:我家没爱情!!













因为没种. 😊  😊
纤纤小草11/10/2009, 3:29:47 PM
[quote]引用第3楼人在他乡于2009-11-10 08:13发表的  :
见过紫色玫瑰某?[/quote]
未见过啊,他乡哥哥发张相过来睇下咧
纤纤小草11/10/2009, 3:30:23 PM
😊  😊
朱古力11/11/2009, 4:56:35 AM
见到黑玫瑰某?
纤纤小草11/13/2009, 2:27:01 PM
黑玫瑰?
朱古力11/14/2009, 4:02:07 AM
马睇过咩? 😊
纤纤小草11/16/2009, 12:20:19 PM
睇过电视阿个。。。。 😊
田园11/18/2009, 9:12:17 AM
天天,你楼下隔离个花场有好多玫瑰花卖咋
best-天天11/18/2009, 9:17:59 AM
谢晚返屋时候见到..一个急刹谂停车..碌佬就在后面叫死拒..又落车去睇咧..我走个啦.冷鬼搂搂呀..
于是只好放弃这个念头..
不过拒度好贵加态度马系好好谷..
田园11/18/2009, 9:23:59 AM
有,同感
纤纤小草11/20/2009, 10:53:25 AM
春天时种返棵藤月都好喔~ 😊
best-天天11/22/2009, 12:50:15 PM
拱门咩
拾壹11/24/2009, 2:27:12 PM
某人话的


很黄很暴力
纤纤小草11/26/2009, 11:16:53 AM
系茄,好某?
阿双11/27/2009, 2:18:33 PM
好。。。晒衫个时左刺右刺茄。。
纤纤小草11/27/2009, 3:30:06 PM
D衫会好香噶喔,值得啊~ 😊

评论

加载编辑器...