楼价?  一手, 二手楼价?

作者: 消防工程发布于: 2010/11/21 14:44浏览: 1096回复: 16
德城,新圩都得,   知请者就单声。  多谢!!!!!!!!!
永久链接:
/posts/50042

回复 (16)

紫罗兰11/21/2010, 2:50:40 PM
去中介度及下大把啦
消防工程11/21/2010, 2:57:09 PM
我好少返上咯?  中介马信得过,唔该晒!  你有消息某?帮打听一下哩???
紫罗兰11/21/2010, 3:07:41 PM
我在永丰谷,永丰有你要某?
消防工程11/21/2010, 3:19:01 PM
你老家永丰啫!  新家附近有某?
紫罗兰11/21/2010, 3:23:03 PM
乜家都系在永丰
消防工程11/21/2010, 3:27:00 PM
你在永丰做地主咩?
紫罗兰11/21/2010, 3:29:48 PM
我想做地主婆多d
消防工程11/21/2010, 3:32:17 PM
几时?   贺贺佢哩!
紫罗兰11/21/2010, 3:35:48 PM
万事俱备,只欠东风
消防工程11/21/2010, 3:56:47 PM
一吹就有钱!!!!!做人要淡定!!!!!
青柠11/21/2010, 4:30:40 PM
有啊,你是不是睇不到房地产版块?有一间!
消防工程11/22/2010, 3:10:18 PM
多谢靓M,我过去及下先!
消防工程11/22/2010, 3:23:26 PM
锁住睇马到咯!
消防工程11/23/2010, 2:47:03 PM
同问!
社长11/23/2010, 4:48:40 PM
因为工信部的介入, 我们不得已提高了房产交易的门槛.
消防工程11/24/2010, 3:04:10 PM
省计入哗?????????

评论

加载编辑器...