SHOW下个下间之二----锅头埕撑
作者: 山哥•发布于: 2010/10/04 03:23•浏览: 1158•回复: 28
如题
附图:
附图:
永久链接:
/posts/49344
回复 (28)
紫罗兰•10/4/2010, 3:44:49 AM
茄咪要好多地方放
fusion•10/4/2010, 3:53:19 AM
有得晒啦😊
捕风一族•10/4/2010, 4:52:27 AM
以为兼职做补锅佬添😊
kwan•10/4/2010, 5:40:29 AM
山哥搵日得闲过去搞大食会!
雾中人•10/4/2010, 6:36:36 AM
茄多碌汤煲,睇来山哥屋企好多人吃饭.
山哥•10/4/2010, 7:09:34 AM
best-天天•10/4/2010, 12:30:39 PM
煎炒文局炖样样齐全哦。哦好似小左只煎锅哦。。山哥快去入货。平底锅打薄撑先靓咖。
爱过/痛/忘了•10/4/2010, 1:59:08 PM
不错,同我一样多架撑...
山哥•10/5/2010, 2:14:31 AM
😊 😊
山哥•10/5/2010, 2:15:34 AM
抛锅煎薄撑先有锅气啊😊
淡云•10/5/2010, 2:47:19 AM
有米人家的家撑
社长•10/5/2010, 2:48:42 AM
君子好求•10/5/2010, 5:31:57 AM
下次晒下炉灶
best-天天•10/5/2010, 7:38:14 AM
朱古力•10/5/2010, 10:08:45 AM
急呼山哥,留汤
kwan•10/5/2010, 2:31:17 PM
我呀部野放在布顶头谷,
纤纤小草•10/5/2010, 2:43:00 PM
家庭煮男啊!!!
朱古力•10/5/2010, 3:12:37 PM
几时过来罗?马我就占为已有各啦😊😊
kwan•10/5/2010, 3:26:25 PM
马得闲呀,放住先等IEI隐够先
EGG•10/5/2010, 5:51:01 PM
淘汰产品都放上来做低
smithlong•10/6/2010, 2:44:41 AM
好齐全的家当
amanda蛋蛋•10/6/2010, 6:19:41 AM
得闲几时整几味比我吃下啦😊
smithlong•10/6/2010, 8:35:18 AM
不是渣奶大的猛男帮你整咩?
山哥•10/6/2010, 10:43:45 AM
本人都要比淘汰咧,茄我系咪喵上公社😊
EGG•10/6/2010, 3:19:39 PM
😊左上角的西施煲与右2电脑电饭锅属于跨时代产品。。。
路小雨•10/6/2010, 3:22:35 PM
甘多茄
amanda蛋蛋•10/6/2010, 5:12:24 PM
各有各味道着
大草原•10/7/2010, 3:39:18 PM
山哥,晒完架撑,几时晒吓厨艺??😊
