大家早晨!
作者: 叻叻熊•发布于: 2006/09/11 08:41•浏览: 1739•回复: 23
唔通公社哋人个个都训懒觉个?
马人在度个!
早晨啊!太阳晒PP啦!快起床来公社饮杯茶
永久链接:
/posts/12518
回复 (23)
本地首乌•9/11/2006, 9:17:29 AM
天气凉噃,哋人弓被斗?!!!!!有金执嘟马起!!!!
[em01][em01][em01]
叻叻熊•9/11/2006, 9:19:53 AM
哇~有金执都马起咩?
边个蠢人有金执都话马要个!
smithlong•9/11/2006, 9:22:01 AM
广州好热啊,现在!
叻叻熊•9/11/2006, 9:22:55 AM
哇!热!我今早坐车上班都冷到死死下叻!
好冷啊!喉咙都有哋痛!好似想感冒茄唂!
smithlong•9/11/2006, 9:28:02 AM
你到外面看看,太阳多毒!
叻叻熊•9/11/2006, 9:28:52 AM
今早未够七点半就出去坐车上班啦!而家马清楚外面乜环境窝
smithlong•9/11/2006, 9:30:29 AM
你现在的发贴已经超过1W罗,恭喜,你可以向社长申请奖励啊!
叻叻熊•9/11/2006, 9:31:23 AM
嘻嘻!嘻嘻!茄龙叔叔有奖励某个?
上个星期就超过啵1W大关啦!嘿嘿!
smithlong•9/11/2006, 9:36:26 AM
呵呵,1.5元的雪条一根!
叻叻熊•9/11/2006, 9:36:56 AM
呜呜呜!马要雪条!要雪糕得某?
smithlong•9/11/2006, 9:38:01 AM
同样1.5个大洋的,可以不?
叻叻熊•9/11/2006, 9:52:09 AM
[em04][em04][em04]
和路雪都要三蚊一个叻!
1.5大洋的我宁愿吃个糯米糍雪糕啦!
1个大洋就搞掂
ekin529818•9/12/2006, 10:06:29 PM
路过...
1860•9/13/2006, 12:08:21 AM
跟着路过。。。
社长•9/13/2006, 12:47:44 AM
割摸宁
smithlong•9/13/2006, 9:53:39 AM
社长的"割摸宁"真是厉害!要是到晚上,社长就会说:"割奶"!晕!
叻叻熊•9/13/2006, 10:36:00 AM
[em06][em06][em06][em06][em06][em06][em06]
晕晕晕晕晕!
直地•9/13/2006, 12:15:09 PM
以下是引用smithlong在2006-9-13 9:53:39的发言:
社长的"割摸宁"真是厉害!要是到晚上,社长就会说:"割奶"!晕!
社长的"割摸宁"真是厉害!要是到晚上,社长就会说:"割奶"!晕!
龙叔叔真是见多识广...
叻叻熊•9/13/2006, 12:17:03 PM
哈哈!
直地好耐马见拉!呵呵!
直地•9/13/2006, 12:19:31 PM
系咧,好少上网啊,搬啵宿舍,未装好网线啊,在隔离拉啵条拉顶住当,
茄耐马见,你依然不减当年...
叻叻熊•9/13/2006, 12:25:16 PM
我係个两日先出来蒲头嘎!
709394•9/14/2006, 11:02:04 PM
以下是引用虹野沙希在2006-9-11 8:41:11的发言:
唔通公社哋人个个都训懒觉个?
马人在度个!
早晨啊!太阳晒PP啦!快起床来公社饮杯茶
公社边度有茶饮????????口水就大把.............
叻叻熊•9/15/2006, 9:10:32 AM
有嘎有嘎!
你自己冲杯茶边叹茶边在公社吹水!
奇乐无穷