今日小暑
作者: 路小雨•发布于: 2009/07/07 03:53•浏览: 411•回复: 29
气温高注意中暑,今日煲糖水食西瓜😊
永久链接:
/posts/39072
回复 (29)
没有钱•7/7/2009, 3:54:37 AM
小暑早过了吧,今年是闰五月
路小雨•7/7/2009, 3:55:26 AM
吓,我地讲今日哥.
月亮•7/7/2009, 4:10:35 AM
我等待立秋家里那几十棵龙眼
青柠•7/7/2009, 4:16:05 AM
😊 😊 几十棵龙眼..............
路小雨•7/7/2009, 4:19:38 AM
龙眼 😊 系咪听者有份 😊
月亮•7/7/2009, 4:20:39 AM
😊 马落蒲茄话都有份
摘眼龙 😊
摘眼龙 😊
纤纤小草•7/7/2009, 4:28:16 AM
摘眼龙? 😊 😊
路小雨•7/7/2009, 4:35:11 AM
准备个麻包袋先 😊
纤纤小草•7/7/2009, 4:42:40 AM
借埋我部大板车俾你啰
路小雨•7/7/2009, 4:45:57 AM
小草真好人,有车夫马哥,我马识抓大板车哥呙
纤纤小草•7/7/2009, 4:49:09 AM
发挥下你嘅味力,大把靓仔跟住你做车夫啦~ 😊
路小雨•7/7/2009, 4:52:05 AM
天热我好有味力嘎,汗味,D靓仔马会俾我D味力吓走哗 😊
朱古力•7/7/2009, 4:55:55 AM
今日洗波四张毡四张床单四张被套五个枕套三个丝棉枕芯
路小雨•7/7/2009, 4:57:00 AM
朱朱好勤力 😊
孤九寒•7/7/2009, 5:06:55 AM
摘龙眼时请叫埋我!
朱古力•7/7/2009, 5:28:12 AM
手好累
路小雨•7/7/2009, 5:35:33 AM
爱妻牌洗衣机马舍得用咩?
朱古力•7/7/2009, 5:37:16 AM
全自动声控高效节能洗衣机就有
朱古力•7/7/2009, 5:37:39 AM
点半咧,去中中先
路小雨•7/7/2009, 5:41:27 AM
88 😊
EGG•7/7/2009, 5:57:12 AM
我有皮卡
君子好求•7/7/2009, 8:55:11 AM
街上已有龙眼卖了
路小雨•7/7/2009, 9:51:56 AM
省计马人俾工分能哥?唔能真系要靓女先有人俾分?前世咯......
路小雨•7/7/2009, 9:52:45 AM
哎呀,回错贴添.....罪过罪过
Freeman18•7/7/2009, 2:31:11 PM
几时过啵咧?你用边种月份牌噶?
Freeman18•7/7/2009, 2:31:31 PM
几钱斤?
tuotuoling•7/7/2009, 2:33:14 PM
龙眼,爽啊...
Freeman18•7/7/2009, 2:36:55 PM
吃到曾?
君子好求•7/7/2009, 2:39:29 PM
马钱买,得个睇