好累啊,各位晚安!

作者: Kendy发布于: 2004/05/07 00:31浏览: 1748回复: 3
今晚為咗破記錄,灌咗一晚水打字打到手都累了。晚安!祝大家有個美夢啦!
永久链接:
/posts/523

回复 (3)

狂人5/7/2004, 12:33:09 AM
呵呵,我都准备训啦.
COBRA5/7/2004, 2:13:08 AM
我来顶
pcyx5/7/2004, 3:15:16 AM
顶.

评论

加载编辑器...