囡囡新照

作者: 星爷发布于: 2010/08/23 03:24浏览: 66回复: 11
😊 
永久链接:
/posts/48685

回复 (11)

茗西风8/23/2010, 8:35:38 AM
呃。。。。星爷个女,茄似我朋友个女戈?饼印茄!😊
星爷8/23/2010, 8:59:18 AM
好似咩?你发张上来睇下有几似!😊
女仔风筝8/24/2010, 1:04:55 AM
😊😊😊狂嘴几啖,走人!
星爷8/24/2010, 1:11:14 AM
你又生返个大眼妹就日日有得嘴啦!
女仔风筝8/24/2010, 1:16:02 AM
话茄易咩,女都是跟老豆多,我某人是小眼睛,单眼皮,马靓的。😊
星爷8/24/2010, 1:20:01 AM
生女不一定跟老豆多D噶,我同事二公婆都系双眼皮生出二个女一个仔都系单眼皮谷!正所为负负得正就系茄叻!
女仔风筝8/24/2010, 1:46:22 AM
😊😊
星爷8/25/2010, 1:30:55 AM
靓妈谂住几时又整返个化骨龙添?
茗西风8/25/2010, 2:32:06 AM
[quote]引用第2楼星爷于2010年08月23日 16:59发表的  :
好似咩?你发张上来睇下有几似!😊 图片
[/quote]

她现在应有11岁了,我印象中两岁的她就似你女儿,第日搵返老照片给你看过。。。。
星爷8/25/2010, 2:38:06 AM
好啊!😊
女仔风筝8/25/2010, 8:02:25 AM
[quote]引用第8楼星爷于2010年08月25日 09:30发表的  :
靓妈谂住几时又整返个化骨龙添? 图片
[/quote]
马使狂良,反正都算后生,等等添!

评论

加载编辑器...