报到

作者: 风信子发布于: 2009/10/29 02:29浏览: 359回复: 9
新人新猪肉,各位社员任砌不嬲。能系首乌茄,近二年有时间都会入来及及,但今物先至正式注册,成为公社光荣的新移民,会努力争取做个好社员。希望首乌老乡们多帮肋和支持,能绝对系公社的忠实一员,有话揸灌水,马话揸睇大家讲。清大家多多关照!!!
永久链接:
/posts/42950

回复 (9)

荡荡咧10/29/2009, 2:33:03 AM
喺男定喺女?先报性别!
风信子10/29/2009, 2:47:32 AM
其实男女都马系茄紧要,紧要个系做为德庆人,马论男女,都要心系德庆、关注德庆、热爱德庆。
社员10/29/2009, 3:57:01 AM
😊
紫罗兰10/29/2009, 4:16:30 AM
欢迎欢迎,热烈欢迎!!!
紫罗兰10/29/2009, 4:19:02 AM
入社后就要回答尼问题:姓乜名乜住系边一忽?????
荡荡咧10/29/2009, 4:40:47 AM
88姐,又马洗来攻击我!第日我马问咧! 😊  😊
女仔风筝10/29/2009, 4:43:03 AM
先至发得2帖茄少,多D上来发帖啦!!
风信子10/29/2009, 5:16:59 AM
[quote]引用第7楼女仔风筝于2009-10-29 12:43发表的 回复 2楼(风信子) 的帖子 :
先至发得2帖茄少,多D上来发帖啦!![/quote]
嗯!!!呐都舍罗多地工分。
女仔风筝10/29/2009, 5:19:53 AM
发多D帖就会有回报噶!

评论

加载编辑器...