发觉网速好慢
作者: 纤纤小草•发布于: 2009/09/12 03:21•浏览: 442•回复: 19
系上公社先系茄咯,上其他网页马问题哇,乜嘢回事哇?
永久链接:
/posts/41443
回复 (19)
Freeman18•9/12/2009, 3:21:44 AM
马觉。
纤纤小草•9/12/2009, 3:23:12 AM
感觉又好似好返少少茄喔
纤纤小草•9/12/2009, 3:23:37 AM
但跳转速度仍是慢。
捕风一族•9/12/2009, 3:26:25 AM
今日轮到我边D网速嗖嗖声喔 😊
纤纤小草•9/12/2009, 3:28:12 AM
又来叻!严重打击吹水积极性!!
纤纤小草•9/12/2009, 3:29:12 AM
等啵成分几钟都提交马上去哇,有时甚至找不到服务器!!确晕!!
怕水的鱼•9/12/2009, 3:31:03 AM
社长吃饱马事做咧…谢晚我个光标都马得郁啵,咋系睇你碌牛握草贴的时候
dqman•9/12/2009, 3:32:34 AM
今物好D啦
纤纤小草•9/12/2009, 3:34:01 AM
肾肾下嘅噶!! 😊 😊
人在他乡•9/12/2009, 3:34:04 AM
草姐姐下载住边D野?
纤纤小草•9/12/2009, 3:35:07 AM
马下载任何野啊
人在他乡•9/12/2009, 3:36:14 AM
[quote]引用第11楼纤纤小草于2009-09-12 11:35发表的 回复 10楼(人在他乡) 的帖子 :
马下载任何野啊[/quote]
马边D问题哦。
马下载任何野啊[/quote]
马边D问题哦。
捕风一族•9/12/2009, 3:38:30 AM
你碌主机可能未训醒,阵阵正拍几板碌主机咧,睇睇会快D某 😊
Freeman18•9/12/2009, 3:41:58 AM
踢几脚可能快D添。
捕风一族•9/12/2009, 3:44:38 AM
我上次也系茄处理噶,之后网速咋正常返啵 😊
纤纤小草•9/12/2009, 4:10:55 AM
😊 😊 13楼、14楼的。。。。。
Freeman18•9/12/2009, 5:23:29 AM
请参考15楼的。
amy818•9/12/2009, 5:28:10 AM
今日好好呀..早几日就马知做底.老是掉线..叫电信的来睇过又话系正常的..确晕.
朱古力•9/12/2009, 5:47:49 AM
😊 😊