转:最强广东话(笑死你我不负责)
作者: 蓝山RAIN•发布于: 2008/09/16 05:59•浏览: 458•回复: 16
入境处…
游客:”要睇新款证定畜牲证呀?" ( 身份证定出生证?)
巴士站…
游客:”Sen山唔该,请问你有冇生痔疮呀?〃(有冇散纸唱)
街道上…
游客 : ”请问侏儒村系边?〃 (G2000)
数码通…
游客: ”呢个管睇到雷电吗?〃
售货员:”唔会, 好安全架…〃
游客: ”无雷电显示功能咩?!〃 ( 来电显示)
售货员 :”手机唔驶用避雷针架~〃
游客 :”咁我部手机可唔可以出烟先 ? 〃 (trade in)
丰泽电器…
A游客:”请问呢部电视机有冇电视框呀?〃(Discount)
售货员:”当然有啦。〃
A游客:”咁电视框几多钱呀?"
售货员:”唔好意思要成架买,冇得要个电视框架〃
B游客:”请问忍忍支系ben? 另外呢度有冇死守间?〃〔影印机、洗手间〕
发型屋…
发型师:”小姐想点剪呀?〃
小姐:”师父,同我剪得多神似D !〃
发型师:”己经好神似架喇喎?!〃
小姐:”唔系神似,系要有神似! !〃 (要有层次)
发型师:”小姐想做D咩颜色呀?〃
小姐:”我想做好似森林咁嘅色!〃(深蓝色)
发型师:”森林? 〃
小姐:”系呀~〃
桑拿入面…
骨妹 :”Sen山, 你蚀唔蚀饭?〃 (先生你食唔食饭)
男客人:”?.......〃
骨妹 :”sen山, 射个精吗?〃 (先生, 写个 drink 吗?)
男客人 :”err.......〃 (面都红哂)
骨妹 :”sen山, 要唔要做雀仔按摩呀?按完仲可以除…〃 (脚低按摩.鎚.)
正宗潮州菜…
客人:”伙计 , 有咩好介绍呀?!"
伙计:”食老鼠拼盘啦,有老鼠蛋、老鼠肠、老鼠猪耳,但冇老鼠鹅〃(卤水拼盘 )
游客:”要睇新款证定畜牲证呀?" ( 身份证定出生证?)
巴士站…
游客:”Sen山唔该,请问你有冇生痔疮呀?〃(有冇散纸唱)
街道上…
游客 : ”请问侏儒村系边?〃 (G2000)
数码通…
游客: ”呢个管睇到雷电吗?〃
售货员:”唔会, 好安全架…〃
游客: ”无雷电显示功能咩?!〃 ( 来电显示)
售货员 :”手机唔驶用避雷针架~〃
游客 :”咁我部手机可唔可以出烟先 ? 〃 (trade in)
丰泽电器…
A游客:”请问呢部电视机有冇电视框呀?〃(Discount)
售货员:”当然有啦。〃
A游客:”咁电视框几多钱呀?"
售货员:”唔好意思要成架买,冇得要个电视框架〃
B游客:”请问忍忍支系ben? 另外呢度有冇死守间?〃〔影印机、洗手间〕
发型屋…
发型师:”小姐想点剪呀?〃
小姐:”师父,同我剪得多神似D !〃
发型师:”己经好神似架喇喎?!〃
小姐:”唔系神似,系要有神似! !〃 (要有层次)
发型师:”小姐想做D咩颜色呀?〃
小姐:”我想做好似森林咁嘅色!〃(深蓝色)
发型师:”森林? 〃
小姐:”系呀~〃
桑拿入面…
骨妹 :”Sen山, 你蚀唔蚀饭?〃 (先生你食唔食饭)
男客人:”?.......〃
骨妹 :”sen山, 射个精吗?〃 (先生, 写个 drink 吗?)
男客人 :”err.......〃 (面都红哂)
骨妹 :”sen山, 要唔要做雀仔按摩呀?按完仲可以除…〃 (脚低按摩.鎚.)
正宗潮州菜…
客人:”伙计 , 有咩好介绍呀?!"
伙计:”食老鼠拼盘啦,有老鼠蛋、老鼠肠、老鼠猪耳,但冇老鼠鹅〃(卤水拼盘 )
永久链接:
/posts/30718
回复 (16)
人在他乡•9/16/2008, 5:59:50 AM
😊 😊
德庆陈世美•9/16/2008, 6:06:13 AM
😊 😊
yukycoco1020•9/16/2008, 6:31:24 AM

四叶草•9/16/2008, 6:45:49 AM
😊 😊
三叔公•9/16/2008, 6:46:15 AM

明治雪糕•9/16/2008, 6:52:21 AM
哈哈。。搞笑。。
amanda蛋蛋•9/16/2008, 6:56:21 AM
话~~~~~~看左成百次都是茄好笑咯 

小H•9/16/2008, 7:33:55 AM
哈哈...
康儿•9/16/2008, 8:41:02 AM
有的唔系几明 😊 😊
女仔风筝•9/16/2008, 12:07:06 PM
😊 😊 笑着我
Freeman18•9/16/2008, 12:14:31 PM
系茄意笑笑啦! 😊 😊
孤九寒•9/16/2008, 12:15:04 PM
😊 😊
流浪汉•9/16/2008, 1:11:58 PM
😊 😊 😊
搞笑
搞笑
夏日寒冰•9/16/2008, 1:32:14 PM
有D搞笑。。。 😊 😊 😊
纤纤小草•9/16/2008, 2:09:40 PM
😊 😊 😊
火焰山•9/16/2008, 2:26:49 PM
笑到抽筋啊