今晚边个有空请我食宵夜。。。

作者: 春田花花发布于: 2005/11/25 20:52浏览: 1155回复: 60

在线等。。。。。。。。


哈哈。。。。。。

永久链接:
/posts/7541

回复 (60)

浪迹天涯11/25/2005, 8:55:38 PM

來咧。我請…………



(遠程啦。哈哈 ………………)


皇妃贡柑11/25/2005, 9:08:23 PM

落来,请你吃虾蟹粥!

春田花花11/25/2005, 9:42:14 PM

在那?????????


给个具体地点。。。。。。。


说不定就在你们左近。。。。。。。。。

皇妃贡柑11/25/2005, 9:45:06 PM
我在深圳宝安,来吧
春田花花11/25/2005, 9:47:15 PM
下次找你,先记着
皇妃贡柑11/25/2005, 9:50:31 PM
好的,记得我欠你
浪迹天涯11/25/2005, 10:26:38 PM

那谁欠我的???????

皇妃贡柑11/25/2005, 10:33:55 PM
你欠我的
SEVEN锋11/26/2005, 12:10:12 AM
都系吖句    你来 我请  哈哈。。。。。。。。
ekin52981811/26/2005, 1:15:36 AM

...来吧...广州石牌???


人呢???你训了,点请你???马知你电话叫马到你,确实马好意思~!!!


翻上系你请我的了~!!!

[em07][em07]
SEVEN锋11/26/2005, 1:33:01 AM
我度近D  封开江口   哈哈
ekin52981811/26/2005, 1:51:03 AM
马话近就去果喔,要睇诚意咯...大家话系某~!!!
SEVEN锋11/26/2005, 1:53:02 AM
我好有诚意噶。。。。。。。。。。。。。。。。
ekin52981811/26/2005, 1:58:34 AM
够我有???
SEVEN锋11/26/2005, 2:08:48 AM
比下咯。。。。。。。。。。。。。。。。
ekin52981811/26/2005, 2:09:54 AM
点比先???
SEVEN锋11/26/2005, 2:12:33 AM
你话咯
ekin52981811/26/2005, 2:13:50 AM
妖...又系你话比的,我得知你???
SEVEN锋11/26/2005, 2:15:13 AM

呢D叫无野稳野讲

ekin52981811/26/2005, 2:32:54 AM

甘即系点吖???


自己讲自己???

SEVEN锋11/26/2005, 2:39:04 AM
恩。。。。。。。。。。。
ekin52981811/26/2005, 2:40:38 AM
[em06][em06]
SEVEN锋11/26/2005, 2:43:04 AM

好无聊吖。。。。。。。。。。。。。。。

ekin52981811/26/2005, 2:43:51 AM
一般般啦...你通宵啊???晕...好冻喔,你吾觉冻???
SEVEN锋11/26/2005, 2:49:37 AM
呵  我度暖翻好多啦   多谢关心
ekin52981811/26/2005, 3:02:48 AM

点暖???而家都系几多更时分了?


都系冻噶,晕...以后出来通宵的话,记得着多件衫先之好出来啊,靓仔,呵呵~!!!

SEVEN锋11/26/2005, 3:05:09 AM
呵呵    有心啦   我依家系网吧入面    比较暖D    
ekin52981811/26/2005, 3:19:05 AM
系先好讲啊...最紧要自己保暖,吾好冲大头鬼啊,不要死顶啊~!!!
[align=right][此贴子已经被作者于2005-11-26 3:19:36编辑过][/align]
SEVEN锋11/26/2005, 3:19:43 AM
呵    明解明解
ekin52981811/26/2005, 3:20:43 AM
[em01][em31]
SEVEN锋11/26/2005, 3:22:30 AM

盛兄   上你个Q咧  我已经申请加你  通过咧

ekin52981811/26/2005, 3:30:36 AM

OK了...但是...


哦哦...刚好验证了,还以为服务器超时添...头先加不了,呵呵~~~我晕了.D野应该论坛信息话知嘛...哎呀呀 ~~~

SEVEN锋11/26/2005, 3:32:25 AM
呵  呢D叫变相灌水
ekin52981811/26/2005, 3:33:40 AM

我...最怕的是社长听日一个...系统消息..."不能乱灌水",就录(6+1)了,呵呵~~~

SEVEN锋11/26/2005, 3:36:08 AM

哈哈   录(6+1)   你讲粗口


马俾灌水  我马怕   我就系怕距删我帖

ekin52981811/26/2005, 3:38:35 AM

正所谓几多加几多,就是数学,你明白不?变相粗口来的啊,你可要好好学习啊~!!!


应该马会删哇?你同社长茄熟,呵呵~~~

SEVEN锋11/26/2005, 3:40:54 AM

我听得出系粗口    变相粗口   我创过好多添


熟?   我发过好多信息俾距  不过 距一条都马回过  

ekin52981811/26/2005, 3:58:47 AM
茄就足以证明,你未够诚意咯,呵呵~~~
SEVEN锋11/26/2005, 4:00:21 AM
俺正在努力。。。。。。。。。。。。。。。。。
ekin52981811/26/2005, 4:02:49 AM
慢慢努力吧,总有一天,你定会感动..."他"的,呵呵~!!!
SEVEN锋11/26/2005, 4:04:22 AM
   我会的。。。。。。。。。。。
ekin52981811/26/2005, 4:19:01 AM

嘿嘿~!!!


听住先吓~!!!

[em07]
SEVEN锋11/26/2005, 4:19:49 AM
又系呢句
pc952711/26/2005, 7:32:07 AM

准备出街吃早餐,吾知吃乜好?


竹篙粉?云吞?各类肉粥?饺子?西式大饼加牛奶


出到街先算啦!

青柠11/26/2005, 8:18:43 AM
呵呵`~晏少少出去吃埋午餐算罗!!~
春田花花11/26/2005, 1:51:50 PM
有我当年的风范。。。。。。。。。。。。。
卡窿五筒11/26/2005, 2:54:50 PM
10日有9日马吃早餐~!!
滑头仔11/26/2005, 4:42:45 PM

我都想请你个!!!


不过我地三唔识七!!!


人都未见过,点找得你倒!!!!


无计啦!!!都系算啦!!!!


我地以后识左先请啦!!呵呵呵....

春田花花11/26/2005, 4:54:27 PM

记得你欠我一顿。。。。。。。。。


滑头仔11/26/2005, 4:56:56 PM

请等待:资料存档中..............

ekin52981811/27/2005, 1:21:45 AM
以下是引用pc9527在2005-11-26 7:32:07的发言:

准备出街吃早餐,吾知吃乜好?


竹篙粉?云吞?各类肉粥?饺子?西式大饼加牛奶


出到街先算啦!


  你漏了...还有米线啊...河粉啊...呼,净有好多好多你马选到咋~!!!

卡窿五筒11/27/2005, 2:47:54 AM
好想吃朝辉路的小笼包~!
juny11/28/2005, 12:40:59 AM
花花,你马系话请我食个咩?几时得闲请我食?
西门吹水11/28/2005, 12:42:15 AM
以下是引用滑头仔在2005-11-26 16:42:45的发言:

我都想请你个!!!


不过我地三唔识七!!!


人都未见过,点找得你倒!!!!


无计啦!!!都系算啦!!!!


我地以后识左先请啦!!呵呵呵....


      记低呢句先   等时再。。。。。。。。。。。。。。。   嘻嘻~

ekin52981811/28/2005, 2:18:09 AM
我也记~!!!
SEVEN锋11/28/2005, 2:22:49 AM
。。。。。。。。。。。。。。。
ekin52981811/28/2005, 2:27:19 AM
好的~!
SEVEN锋11/28/2005, 2:28:33 AM
糟了   上错号
ekin52981811/28/2005, 2:30:11 AM
话你"属"就"属"...
西门吹水11/28/2005, 3:59:33 AM
转翻佐    你就傻咯

评论

加载编辑器...