正式17岁啦!
作者: 桔桔栗子•发布于: 2006/04/01 23:14•浏览: 506•回复: 19
今日系我新历生日啊
呵呵,愚人节!系米好怪呢~~~
今晚我地班搞咗小小恶作剧,本来谂住大家讲下笑,玩下既
点知,个班主任一D都玩唔起,我地又呒整蛊到佢,佢居然发晒大火
问全班人系边个做既,我地呒个出声,于是,佢话:好,讲义气!讲义气既,今晚就大家一齐留堂!
晕......
到最后,有两个同学帮大家顶咗罪,惊惊地跟咗佢上去,十分钟之后
佢地系办公室番来同大家讲:班主任话,祝大家愚人节快乐喔!!!
激死...全班比人玩!!!
好样的!!!
永久链接:
/posts/10646
回复 (19)
juny•4/1/2006, 11:43:52 PM
呵..今日玩播两个人...
青柠•4/2/2006, 1:16:13 AM
今天马得闲玩到人哋,信息都没时间回复!~[em04][em04]
桔桔栗子•4/2/2006, 10:22:53 AM
[em06][em06][em06]
Aisgo•4/2/2006, 10:32:21 AM
唉.....慘慘慘比人玩啊琴是..真是收家冇面子
轻描淡写•4/2/2006, 10:32:38 AM
4月1日,没人整蛊我,我也没有整蛊别人。看来,朋友都把我这个朋友忘了!
桔桔,你好样的。
轻描淡写•4/2/2006, 10:44:14 AM
以下是引用青柠在2006-4-2 1:16:13的发言:
今天马得闲玩到人哋,信息都没时间回复!~[em04][em04]
今天马得闲玩到人哋,信息都没时间回复!~[em04][em04]
呵呵···我不信!!你还有时间打电话呢!
青柠•4/2/2006, 11:01:01 AM
你怎么知道我有时间打电话了呢??
呵呵~~
轻描淡写•4/2/2006, 11:03:08 AM
昨天有人打电话告诉我的!哈哈哈…………!
青柠•4/2/2006, 11:05:05 AM
人家讲你就信啊??说不定是整蛊你的!~[em01][em01][em01]
轻描淡写•4/2/2006, 11:11:59 AM
整蛊我?不可能吧,我听到她甜蜜的声音,是她亲口告诉我的,难道是假的?不可能,她从来没骗过我的!我不信!我不信!
青柠•4/2/2006, 11:14:01 AM
看来,你昨天做了一天的梦!!~[em01]
叻叻熊•4/2/2006, 11:20:47 AM
马明唂!
睇来又进错地方了!
桔桔栗子•4/2/2006, 12:27:12 PM
[em01][em01][em01][em01]
ekin529818•4/3/2006, 2:25:17 AM
几年了,那天都没被人玩和玩人啦...
中学的时候最是幸福了!!!回忆中```
贴透明胶在人背后(又比人贴过)...放人单车气(又比人放过)```
呼...好多好多```马识生肚计讲出来了!!!
SEVEN锋•4/3/2006, 2:29:29 AM
本帖中有三个我系4月1号曾经整蛊过, 不过无成功
青柠•4/4/2006, 4:19:49 PM
7锋弟弟,乜野无成功啊,当时我都话信你讲了!!~哈哈~~
11•4/4/2006, 4:58:45 PM
17岁啦,茄就要听下华弟个首"17岁"啦
桔桔栗子•4/4/2006, 11:51:17 PM
果首歌我15岁就听过啦....
SEVEN锋•4/5/2006, 5:08:38 AM
以下是引用青柠在2006-4-4 16:19:49的发言:
7锋弟弟,乜野无成功啊,当时我都话信你讲了!!~哈哈~~
7锋弟弟,乜野无成功啊,当时我都话信你讲了!!~哈哈~~
你话果过第二日同你讲