搭车难啊!

作者: Freedom发布于: 2008/02/14 06:41浏览: 579回复: 11
在悦城搭落广州呢几日都冇位;
想落肇庆转车....连续等左几班都冇位;
搭中巴落肇庆....逼餐死....仲就地涨价;
仲曾我一句:“茄都话贵,行路翻落喇!”;
.........
为左赶翻去上班局住搭野鸡车翻落广州,
野鸡车仲有dd人性,八十元一个人到窖口;
........
........
总算平安翻到广州,冇比“卖猪仔”冇出事....
.....哎...😊
永久链接:
/posts/24457

回复 (11)

叻叻熊2/14/2008, 7:15:35 AM
阴功,提前买票嘛!德庆到广州先75蚊,大把票!
Freedom2/14/2008, 7:41:04 AM
事先马知道茄难搭车谷,早知道就叫人帮我在德庆顶票啦
爱过/痛/忘了2/14/2008, 8:00:41 AM
我家调在肇庆咧,5点钟出车,目的地---花都,有三至四个座位,免费乘坐,报名从速!😊
Freedom2/14/2008, 8:05:23 AM
寻日又唔讲,我都翻到广州啦😊3
爱过/痛/忘了2/14/2008, 8:07:53 AM
琴日马得闲呢,在乡下加班砌紧墙😊
Freeman182/14/2008, 8:12:00 AM
去机场咋坐你车遮...😊
Freedom2/14/2008, 8:32:07 AM
起豪宅咩?要自己动手喔!😊0
山哥2/14/2008, 9:22:43 AM
砌长城哇😊
叻叻熊2/14/2008, 10:11:02 AM
😊 砌长城要砌好耐个喔!?
EGG2/14/2008, 1:15:22 PM
已经订好下星期的车票,年16。有没有人同行?
Freedom2/15/2008, 3:44:04 AM
茄迟哥,去边度?

评论

加载编辑器...