世事真系难料
作者: 枫叶红了•发布于: 2008/06/02 02:37•浏览: 421•回复: 6
今日下午要出差了,本来係唔想咁快去的,想差唔多到6月底先去的,但係有几个人成日打电话来催,搞到烦晒,早几日听到电话响都怕。睇来今年嘅端午节番唔到屋企过节噶啦。係度提前祝各位节日Happy啦,亦都祝自己出差顺顺利利做完成工作。嘻嘻!!
[ 本帖最后由 枫叶红了 于 2008-6-2 10:38 编辑 ]
[ 本帖最后由 枫叶红了 于 2008-6-2 10:38 编辑 ]
永久链接:
/posts/27052
回复 (6)
社长•6/2/2008, 3:07:46 AM
出差好啊...
爱过/痛/忘了•6/2/2008, 3:25:34 AM
工作要紧呀,端午节只是个很普通的节日.
雪狼湖dj•6/2/2008, 3:43:29 AM
端午节...厄.....我只担心天气,不要发大水就好
枫叶红了•6/2/2008, 3:58:00 AM
虽然係地个好普通嘅节日,但係我呢个恋家狂真係好想番屋企探下家人,虽然五一都有番过去。依家德庆仲落紧雨吖?希望唔好发大水啦,今年国难都已经唔係算少了!
蝦毛魚仔•6/2/2008, 9:11:56 AM
哇,少有的好男人(女人)呙😊 马好意思,马知道LZ是男的还是女的
车神•6/5/2008, 5:19:07 AM
