又滚了。。
作者: 桔桔栗子•发布于: 2010/06/04 04:54•浏览: 402•回复: 9
呢个学期好累,每个周末都好多野做。。。
深圳广州肇庆。。。好累啊!!!
明明有好多日假。。。但系就好多作业。。。
N份海报,N张摄影作业,广告文案~~~~仲有兼职。。。
第一次,呢个月系自己赚钱养自己。。。妈咪寄既钱基本上无用过!
好开心。。。
虽然忙碌,但忙碌既收获系令自己以后更有能力。。。
值得了。。。
深圳广州肇庆。。。好累啊!!!
明明有好多日假。。。但系就好多作业。。。
N份海报,N张摄影作业,广告文案~~~~仲有兼职。。。
第一次,呢个月系自己赚钱养自己。。。妈咪寄既钱基本上无用过!
好开心。。。
虽然忙碌,但忙碌既收获系令自己以后更有能力。。。
值得了。。。
永久链接:
/posts/47659
回复 (9)
紫罗兰•6/4/2010, 5:03:33 AM
累得好
毛毛虫•6/4/2010, 5:08:59 AM
bs:一个主题仲要发两次
乞饱马事做•6/4/2010, 5:10:03 AM
累得好,才是真的好 😊
桔桔栗子•6/4/2010, 5:20:56 AM
完全系手误!哈哈~
阿米•6/4/2010, 5:22:54 AM
很好,
淡云•6/4/2010, 5:43:52 AM
忙就充实,钱包就厚实~~~
围积街•6/4/2010, 9:49:17 AM
围积街•6/4/2010, 9:49:36 AM
好帖要顶2次!😊
mr.李•6/4/2010, 10:53:37 AM
奖励下自己
