煲凉茶!

作者: 女仔风筝发布于: 2008/01/06 14:26浏览: 510回复: 17
  而家虽然是冬季,但是天气干燥,依然容易上火!包括中意食火锅的人士,都特别岩饮!煲返D清心润肺的凉茶饮下,包你无甘燥兼夹无痘痘,皮肤靓靓.

  在药店均可买到以下材料:
  菊花、金银花、桑叶、夏枯草、淡竹叶、甘草。

  每样10克,而药店都有直接打好包装的。价钱都好实惠,比如桑叶10克才四角,菊花贵小小要一块三10克,几样夹埋都是三几蚊。煲左来放住当茶水饮,成个人都舒服晒。懒人可以只用杯子每样放小小用开水如冲茶般来饮又得,放几粒冰糖又得!😊 😊

[ 本帖最后由 女仔风筝 于 2008-1-6 22:27 编辑 ]
永久链接:
/posts/23633

回复 (17)

Freeman181/6/2008, 3:40:34 PM
问题系家调D煤气贵呢!😊
女仔风筝1/6/2008, 3:41:04 PM
马人顶个哗...........😊 😊 睇来D茄生活话题以后都是马发咧
女仔风筝1/6/2008, 3:42:22 PM
用电咪得罗,我都是用电来煲各.
Freeman181/6/2008, 3:43:10 PM
顶啵啦!😊
Freeman181/6/2008, 3:43:44 PM
用瓦煲来煲先好架!😊
女仔风筝1/6/2008, 3:43:53 PM
😊 😊 茄我都有返小小信心.😊
女仔风筝1/6/2008, 3:45:06 PM
瓦煲可以放上电磁炉甘哥?
Freeman181/6/2008, 3:48:50 PM
NO!😊
怕水的鱼1/7/2008, 2:27:49 AM
我有一只电磁炉专用的紫沙煲😊
无情浪子1/7/2008, 2:35:53 AM
睇来,凉茶铺的生意又要急剧下降咯
四叶草1/7/2008, 4:00:03 AM
生活话题好有用噶,顶一个😊
车神1/7/2008, 4:01:18 AM
好耐马饮过凉茶叻
上岸的鱼1/7/2008, 8:06:34 AM
LZ几有心得波,不过而家煤气贵啊😊
女仔风筝1/7/2008, 12:15:15 PM
😊 😊 多谢小草!



煲凉茶也马是煲汤,只要滚五分钟就可熄火了,应该马会烧几多煤气个姐!好过一杯黄X龙都要四蚊鸡啊!
接生婆1/7/2008, 3:50:53 PM
煲多粒咧,接生婆喉咙痛力
璎花蝶舞1/8/2008, 3:08:08 AM
我今晚返去试下先得
女仔风筝1/8/2008, 1:16:47 PM
接生婆姐姐,你近在楼台先得月啊!!如果你马怕麻烦就来广州饮啦!我备有货哒

评论

加载编辑器...