怎么还不来电话???
作者: mr.l•发布于: 2009/09/24 14:35•浏览: 575•回复: 35
我明早要等着你那东西开工吖!!
怎么回事了??
快快快!!!!
怎么回事了??
快快快!!!!
永久链接:
/posts/41933
回复 (35)
19888802•9/24/2009, 2:41:26 PM
那东西 😊
乜东西 😊
乜东西 😊
mr.l•9/24/2009, 2:42:42 PM
反正不是你想的
紫罗兰•9/24/2009, 2:43:02 PM
马系等能
mr.l•9/24/2009, 2:45:28 PM
允许你幸灾乐祸 😊
紫罗兰•9/24/2009, 2:46:56 PM
我也马茄衰
mr.l•9/24/2009, 2:50:00 PM
到了到了!!
到九市上垌了,十分钟后到新圩!!
准备出发去罗野 😊 😊
到九市上垌了,十分钟后到新圩!!
准备出发去罗野 😊 😊
紫罗兰•9/24/2009, 2:52:15 PM
祝你好运
█★戀★█•9/24/2009, 2:58:55 PM
塞车啊!
纤纤小草•9/24/2009, 2:59:49 PM
应该系社长大人返到
紫罗兰•9/24/2009, 3:03:24 PM
茄咩
纤纤小草•9/24/2009, 3:04:01 PM
社长话过个两日返来噶
紫罗兰•9/24/2009, 3:04:46 PM
得闲去见识下名人好哦 😊
纤纤小草•9/24/2009, 3:06:43 PM
病到林黛玉茄个款叻,都系马见先,第日俾个好印象佢
紫罗兰•9/24/2009, 3:07:36 PM
都系过左中秋先咯 😊
纤纤小草•9/24/2009, 3:08:37 PM
如果社长返来派月饼呢 😊
紫罗兰•9/24/2009, 3:09:39 PM
茄也马同哦
纤纤小草•9/24/2009, 3:10:05 PM
啦啦林中住去系咪? 😊
紫罗兰•9/24/2009, 3:12:04 PM
会咖,有月饼哦 😊
纤纤小草•9/24/2009, 3:13:31 PM
😊 😊 我马去叻,屋企大把
mr.l•9/24/2009, 3:21:34 PM
错错错??
mr.l•9/24/2009, 3:22:11 PM
自己买的???
纤纤小草•9/24/2009, 3:26:05 PM
单位发的。听讲系任务。确混吉!!提起一把火
孤九寒•9/24/2009, 3:27:51 PM
怎么不说是人家送的 😊
纤纤小草•9/24/2009, 3:28:26 PM
差你个份。 😊 😊
纤纤小草•9/24/2009, 3:28:57 PM
难道你们系统马有任务?茄好S走得甩?
孤九寒•9/24/2009, 3:30:10 PM
睬佢都傻!!!
纤纤小草•9/24/2009, 3:31:18 PM
ZZ任务啊
女仔风筝•9/24/2009, 3:34:24 PM
ZZ任务都搞到你度了??
孤九寒•9/24/2009, 3:35:48 PM
擦鞋者!!!
紫罗兰•9/24/2009, 3:37:14 PM
乜任务?领月饼的任务 😊
纤纤小草•9/24/2009, 3:37:30 PM
😊 😊 马讲叻,各位修改一下贴子咧
女仔风筝•9/24/2009, 3:39:09 PM
马讲就马讲,各位去花心版度睇花花良。 😊 😊
孤九寒•9/24/2009, 3:46:06 PM
😊 😊
紫罗兰•9/24/2009, 3:47:22 PM
闪人
荡荡咧•9/25/2009, 5:26:41 AM
月饼?任务?
确烦!
确烦!