哇哈哈哈哈……
作者: 叻叻熊•发布于: 2008/09/09 03:47•浏览: 921•回复: 68



睇睇系咪多播金砖先!赚得好辛苦哇!
永久链接:
/posts/30443
回复 (68)
叻叻熊•9/9/2008, 3:49:23 AM

Freeman18•9/9/2008, 3:51:23 AM
😊 😊 哗!!!衰婆去边度抢返来噶?
猪肉凉•9/9/2008, 3:53:39 AM
边度有得执哇 😊
叻叻熊•9/9/2008, 3:54:42 AM
[quote]引用第2楼Freeman18于2008-09-09 11:51发表的 :
😊 😊 哗!!!衰婆去边度抢返来噶?[/quote]
傻个!马偷马抢~!系靠我自己的努力赚回来个
手指都抽筋叻!先得个十零条!
😊 😊 哗!!!衰婆去边度抢返来噶?[/quote]
傻个!马偷马抢~!系靠我自己的努力赚回来个
手指都抽筋叻!先得个十零条!
amanda蛋蛋•9/9/2008, 3:54:58 AM
LZ好奸诈,好古惑,好聪明,好右脑 

叻叻熊•9/9/2008, 3:55:34 AM
送条比18叔咯!要谋?
Freeman18•9/9/2008, 3:57:14 AM
😊 THANK! 😊
叻叻熊•9/9/2008, 3:57:45 AM
18叔我帮你赚播一旧啦!
你终于有金砖啦!
快D多谢我!
你终于有金砖啦!
快D多谢我!
Freeman18•9/9/2008, 3:57:53 AM
😊 😊 😊 😊
叻叻熊•9/9/2008, 3:58:56 AM

四叶草•9/9/2008, 4:10:07 AM
我也要,比两旧来咧 😊
qinyuanqian•9/9/2008, 4:16:19 AM
嘻嘻```茄勤力稳噶~~~
qinyuanqian•9/9/2008, 4:16:50 AM
省计你工分少波茄多噶~~~???
四叶草•9/9/2008, 4:19:04 AM
存啵银子哇 😊
qinyuanqian•9/9/2008, 4:19:49 AM
省计存哗~~~
四叶草•9/9/2008, 4:22:36 AM
顶 行稳下
qinyuanqian•9/9/2008, 4:26:24 AM
哦``巨D金砖茄来个咩~~~~
叻叻熊•9/9/2008, 4:26:51 AM
有银行咖!
用返手机上
赚马到播
用返手机上
赚马到播
o_apple•9/9/2008, 4:29:33 AM
叻叻熊 快D去同我加分啦~~~ 😊 😊
叻叻熊•9/9/2008, 4:31:28 AM
加边D分?
真晕
都话系自己努力赚来的
真晕
都话系自己努力赚来的
qinyuanqian•9/9/2008, 4:36:53 AM
我都存波拉``哈哈```10%啊```嘻嘻~~~
yukycoco1020•9/9/2008, 4:42:39 AM
小熊...我也要...俾条我得呒??????
叻叻熊•9/9/2008, 4:49:06 AM
我马有能力比金砖人咖,只可以帮你赚
呵呵,不过现在手机上赚马到啊
你自己都可以赚的
呵呵,不过现在手机上赚马到啊
你自己都可以赚的
阿米•9/9/2008, 5:10:47 AM
点赚咖??
能也要金砖,威水好多个嘛…………

能也要金砖,威水好多个嘛…………

叻叻熊•9/9/2008, 5:16:21 AM
有几威水?
十蚊一旧买比你
你要几多旧?
十蚊一旧买比你
你要几多旧?
Freeman18•9/9/2008, 6:01:45 AM
😊 😊
四叶草•9/9/2008, 6:45:46 AM
某熊茄噶哇,人问距咋马比,见18叔系靓仔咩 😊 😊
11•9/9/2008, 6:59:16 AM
博抢咩? 10蚊一旧?我5蚊一旧
人在他乡•9/9/2008, 8:24:57 AM
市场经济,竞争激烈涡!
EGG•9/9/2008, 8:25:56 AM
1元一条,谁要?
四叶草•9/9/2008, 8:37:40 AM
5毫 😊 😊 😊
人在他乡•9/9/2008, 8:39:01 AM
净有无比31楼更低的?5毫一次,5毫二次! 😊 😊
EGG•9/9/2008, 8:40:11 AM
3豪半
人在他乡•9/9/2008, 8:41:36 AM
几时先可以免费?
EGG•9/9/2008, 8:43:53 AM
过牌.....
四叶草•9/9/2008, 8:46:09 AM
2毫,再低过我咋马捞
人在他乡•9/9/2008, 8:47:05 AM
😊 😊
EGG•9/9/2008, 8:49:16 AM
豪9
四叶草•9/9/2008, 8:51:25 AM
茄你做埋距啦,我马同你争叻 😊 😊
人在他乡•9/9/2008, 8:52:43 AM
人金砖多哇!
四叶草•9/9/2008, 8:53:49 AM
我也会有多金砖的一天的


人在他乡•9/9/2008, 8:55:32 AM
睇马到图片哇! 😊 😊
四叶草•9/9/2008, 8:56:19 AM
我也系哇,找搵笨咧
EGG•9/9/2008, 8:57:03 AM
你有的时候已经不流行金砖了
人在他乡•9/9/2008, 8:58:00 AM
茄两个都茄多,不如......... 😊 😊
四叶草•9/9/2008, 8:58:02 AM
睇住来
蓝山RAIN•9/9/2008, 8:59:03 AM
大熊阴搏.
鉴定完毕
鉴定完毕
Freeman18•9/9/2008, 8:59:53 AM
阿草马够咸蛋抢咩?使我帮手某? 😊
叻叻熊•9/9/2008, 9:00:21 AM
你阴我都未阴啊
Freeman18•9/9/2008, 9:00:36 AM
[quote]引用第47楼蓝山RAIN于2008-09-09 16:59发表的 :
大熊阴搏.
鉴定完毕[/quote]
根本马使博都系啦!
大熊阴搏.
鉴定完毕[/quote]
根本马使博都系啦!
四叶草•9/9/2008, 9:01:25 AM
咋快来咧。。。。 😊
Freeman18•9/9/2008, 9:03:10 AM
😊 在度咋。
叻叻熊•9/9/2008, 9:05:10 AM
拍S你咯!
人在他乡•9/9/2008, 9:05:59 AM
担凳仔! 😊
EGG•9/9/2008, 9:06:01 AM
来吧来吧...
四叶草•9/9/2008, 9:14:22 AM
😊 😊 😊
EGG•9/9/2008, 9:16:06 AM
HHHHHHHHHHHHHHH得距阿。。
19888802•9/9/2008, 9:17:01 AM
在文章页面使用功能将文章推荐给你的朋友你的金砖会自动增加
或者将下面的链接发给你的朋友, 当你的朋友点击下面链接的时候你的金砖也会自动增加
http://bbs.deqing.org/?a=19888802 或
http://bbs.deqing.org/?u=94
😊
或者将下面的链接发给你的朋友, 当你的朋友点击下面链接的时候你的金砖也会自动增加
http://bbs.deqing.org/?a=19888802 或
http://bbs.deqing.org/?u=94
😊
叻叻熊•9/9/2008, 9:17:18 AM
好H先系@
四叶草•9/9/2008, 9:17:41 AM
远远未及你啦
19888802•9/9/2008, 9:18:31 AM
在控制面版->查看资料,个度有,刚发现的 😊
EGG•9/9/2008, 9:19:57 AM
你HD
叻叻熊•9/9/2008, 9:37:49 AM
两个都有茄H
EGG•9/9/2008, 9:38:54 AM
你又来HH咩??
人在他乡•9/9/2008, 9:45:30 AM
H又分加某?
叻叻熊•9/9/2008, 9:51:28 AM
问最H啊D人先知道有分加谋喔!
qinyuanqian•9/9/2008, 10:55:16 AM
发D姣相可能会有啊``好似它它茄~~~ 😊 😊
fat520fat•9/9/2008, 12:03:31 PM
人过留帖~~