今日
作者: 朱古力•发布于: 2009/04/15 03:50•浏览: 549•回复: 38
系某人的生日,买只鸡返来加送
永久链接:
/posts/36923
回复 (38)
路路通•4/15/2009, 3:57:05 AM
😊 😊 😊 饮多杯啦!
我爱德庆公社•4/15/2009, 3:57:57 AM
😊 😊
朱古力•4/15/2009, 4:03:17 AM
得三个人吃,吃送都饱了,今晚马谂煮饭咧
路路通•4/15/2009, 4:07:33 AM
[quote]引用第3楼朱古力于2009-04-15 12:03发表的 :
得三个人吃,吃送都饱了,今晚马谂煮饭咧[/quote]
省计得返三个咯? 某人呢?
得三个人吃,吃送都饱了,今晚马谂煮饭咧[/quote]
省计得返三个咯? 某人呢?
朱古力•4/15/2009, 4:09:17 AM
某人,我,大朱,小朱未曾识吃饭,茄咪三个人罗
莉仔•4/15/2009, 4:24:59 AM
😊 鸡。。。。 😊 今晚搞大矩喔。。。。
纤纤小草•4/15/2009, 4:30:43 AM
苗茄阴功啰,俾碌鸡脾人添添都好啊。
纤纤小草•4/15/2009, 4:31:24 AM
下半场自然精彩。 😊
君子好求•4/15/2009, 4:56:26 AM
放啵当归煲汤咩
纤纤小草•4/15/2009, 4:57:19 AM
仲要系鸡头煲当归。 😊
君子好求•4/15/2009, 4:57:37 AM
唔使搞都大啦。。。寿星哦
君子好求•4/15/2009, 4:59:19 AM
所谓越夜越精彩?
莉仔•4/15/2009, 5:00:05 AM
寿星也会茄神奇谷。。。。。
朱古力•4/15/2009, 5:00:42 AM
比鸡倨都马识吃,咬啖肉落来就破波,不过碌鸡比骨可以啃上一个钟都马厌 😊
朱古力•4/15/2009, 5:03:12 AM
打算先将鸡煲一个钟,鸡肉捞出,鸡汤用来煮面,生日要吃面的嘛.如此一来就不必煮饭,吃面就OK了,意头荷包都照顾到了,净悭功夫
yuki•4/15/2009, 5:03:23 AM
記得買埋蛋糕!
君子好求•4/15/2009, 5:04:35 AM
周时都讲过生日阿个人大晒个啦
朱古力•4/15/2009, 5:10:56 AM
蛋糕就马使啦,大的马中意吃,小的马识吃,不大不小的吃马到几多,费事浪费波钱
莉仔•4/15/2009, 5:12:26 AM
对,持家有道。。。。 😊
君子好求•4/15/2009, 5:14:57 AM
生日蛋糕必不可少
yuki•4/15/2009, 5:15:01 AM
沒蛋糕,人地話:有地馬似過生日咯!
朱古力•4/15/2009, 5:28:33 AM
蛋糕系西人把戏,中国的系红鸡蛋加面条
雾中人•4/15/2009, 5:52:39 AM
叫阿二返来一齐庆祝仲爽,哈哈!
ayaoMM•4/15/2009, 6:06:38 AM
三P咩?
kwan•4/15/2009, 6:22:18 AM
要我地过去贺下巨某!
郁闷•4/15/2009, 7:08:59 AM
😊
朱古力•4/15/2009, 7:38:32 AM
热烈欢迎
路路通•4/15/2009, 7:54:21 AM
😊 😊
朱古力•4/15/2009, 9:21:55 AM
你 😊 又点,赶得切咩? 😊 😊
君子好求•4/15/2009, 10:35:08 AM
开围噌?
kwan•4/15/2009, 11:46:57 AM
[quote]引用第29楼朱古力于2009-04-15 17:21发表的 :
你 😊 又点,赶得切咩? 😊 😊[/quote]
我度过去好近谷
你 😊 又点,赶得切咩? 😊 😊[/quote]
我度过去好近谷
ayaoMM•4/15/2009, 11:47:19 AM
可能在吃紧 😊
朱古力•4/15/2009, 1:13:47 PM
KFC中......
君子好求•4/15/2009, 1:17:17 PM
马系煲土鸡咩?
朱古力•4/15/2009, 1:18:37 PM
你在塘厦
朱古力•4/15/2009, 1:19:42 PM
吃完土鸡之后吃洋鸡 😊
君子好求•4/15/2009, 1:23:19 PM
吃完洋鸡之后呢?
朱古力•4/15/2009, 1:25:27 PM
走鸡