溜冰
作者: 青柠•发布于: 2007/01/10 04:58•浏览: 1655•回复: 54
今年返去还去溜冰吗?呵呵…谂返起旧年一放假返去晚晚都溜冰好过瘾啊!
永久链接:
/posts/15018
回复 (54)
smithlong•1/10/2007, 5:12:06 AM
我马会啊!😊
青柠•1/10/2007, 5:16:34 AM
我也咪马会!跌到PP都痛晒咋识个啦!呵呵…
直地•1/10/2007, 5:50:46 AM
我刚学会行,未噌学会飞...
smithlong•1/10/2007, 5:51:22 AM
😊 😊
苦丁茶•1/10/2007, 5:53:54 AM
楼上谂试试学飞咩??
直地•1/10/2007, 6:12:39 AM
[quote]原帖由 苦丁茶 于 2007-1-10 13:53 发表
楼上谂试试学飞咩?? [/quote]
系罗,你想某???
楼上谂试试学飞咩?? [/quote]
系罗,你想某???
青柠•1/10/2007, 6:14:37 AM
呵呵…识都扮马识,到时稳个靓仔拉手仔!
苦丁茶•1/10/2007, 6:20:14 AM
我马制,茄我咪好蚀底..😊
直地•1/10/2007, 6:27:57 AM
[quote]原帖由 苦丁茶 于 2007-1-10 14:20 发表
我马制,茄我咪好蚀底..😊 [/quote]
会底咯,为了马蚀底,你就占靓仔的便宜咧..
我马制,茄我咪好蚀底..😊 [/quote]
会底咯,为了马蚀底,你就占靓仔的便宜咧..
青柠•1/10/2007, 6:31:41 AM
苦丁中住来阿阵,有边个扶得住呢?呵呵…
苦丁茶•1/10/2007, 6:32:35 AM
我马系阿D人咯,我做人好厚道谷,马会占人D便宜咯..
直地•1/10/2007, 6:50:34 AM
[quote]原帖由 青柠 于 2007-1-10 14:31 发表
苦丁中住来阿阵,有边个扶得住呢?呵呵… [/quote]
苦丁难道好有分量...???
苦丁中住来阿阵,有边个扶得住呢?呵呵… [/quote]
苦丁难道好有分量...???
直地•1/10/2007, 6:51:34 AM
[quote]原帖由 苦丁茶 于 2007-1-10 14:32 发表
我马系阿D人咯,我做人好厚道谷,马会占人D便宜咯.. [/quote]
有几厚道???
我马系阿D人咯,我做人好厚道谷,马会占人D便宜咯.. [/quote]
有几厚道???
爱过/痛/忘了•1/10/2007, 6:53:27 AM
13楼真系有眼不识泰山!
连边个系我地公社的重量级人马都马知!😊
连边个系我地公社的重量级人马都马知!😊
苦丁茶•1/10/2007, 6:57:37 AM
茄讲我哇..我好伤心,好委屈咧..😊 😊
叻叻熊•1/10/2007, 7:34:39 AM
期待ing
呵呵!傻MM记得叫埋我去啊!^_^!
不过今年放假比较迟!
呵呵!傻MM记得叫埋我去啊!^_^!
不过今年放假比较迟!
青柠•1/10/2007, 7:51:19 AM
我们可能比较早!呵呵…到时我学识啵咋教你下!
叻叻熊•1/10/2007, 7:58:39 AM
旧年都识得咖啦
记得拉住11GG只手溜窝!
记得拉住11GG只手溜窝!
smithlong•1/10/2007, 8:04:12 AM
我马参加....怕痛啊!
茉莉花•1/10/2007, 8:07:27 AM
😊 😊 能马识呀
都马人教我咯~😊
都马人教我咯~😊
青柠•1/10/2007, 8:08:09 AM
我马敢拉11GG的手喔!拖下衫尾得罗哇!
smithlong•1/10/2007, 8:33:43 AM
拉我手咧..😊
蓝山RAIN•1/10/2007, 8:35:23 AM
我都识得溜嘎,边个拉我个手啊 ,拉龙少茄手我马担保会比人抽水某
smithlong•1/10/2007, 8:40:10 AM
😊 😊 蓝山赔偿我青春损失费!
蓝山RAIN•1/10/2007, 8:40:48 AM
我省计要赔偿你
smithlong•1/10/2007, 8:43:25 AM
搞到我没女孩拖我手仔,点计!
青柠•1/10/2007, 8:55:37 AM
茉莉花,到时去到就有人拉你个啦!呵呵…左右各一个,前面有人呐你开路,后面又有人保护你都得!
蓝山RAIN•1/10/2007, 8:55:55 AM
茄系你自己问题,与人无由
11•1/10/2007, 9:00:54 AM
我又咪马晓, 揾个靓女教我先得
凌影枫•1/10/2007, 9:01:39 AM
边个要拉手教的找上面各楼的帅哥
要搂腰教的跟贴报名啊😊 搂腰比较安全哦😊 😊
要搂腰教的跟贴报名啊😊 搂腰比较安全哦😊 😊
smithlong•1/10/2007, 9:02:14 AM
11哥,叫小M教你咧.😊
蓝山RAIN•1/10/2007, 9:03:06 AM
我怕自己扑街时手一滑,就帮MM脱裤子叻
smithlong•1/10/2007, 9:06:50 AM
蓝山就是这种人啦,呵呵!
蓝山RAIN•1/10/2007, 9:12:24 AM
我就系马希望发生龙少最想发生茄事,所以我都系自己滑
smithlong•1/10/2007, 9:29:09 AM
蓝山,能2个一起咧,顺便教下我啦!😊
凌影枫•1/10/2007, 9:29:59 AM
哇楼上的一起去拍断背山吧
青柠•1/10/2007, 11:05:02 AM
我教11哥?笑甩人牙都会!11哥的冷衫都是俾我拖长啵咯!
tuotuoling•1/10/2007, 12:26:55 PM
能马识😊 😊 😊
lili0042•1/10/2007, 1:10:16 PM
以前摔过一次,,超级痛,,马感播拉,😊
青柠•1/11/2007, 9:09:57 AM
嘻嘻~我老豆旧年叫我带个摩托车头盔去溜哇!!😊 😊
tuotuoling•1/11/2007, 9:24:03 AM
😊 有人笑你某?
lili0042•1/11/2007, 11:51:13 AM
[quote]原帖由 青柠 于 2007-1-11 17:09 发表
嘻嘻~我老豆旧年叫我带个摩托车头盔去溜哇!!😊 😊 [/quote]
哈哈,,,马使茄出众哇,,全场看你骝就得拉,,马使骝拉人地😊 😊 😊
嘻嘻~我老豆旧年叫我带个摩托车头盔去溜哇!!😊 😊 [/quote]
哈哈,,,马使茄出众哇,,全场看你骝就得拉,,马使骝拉人地😊 😊 😊
tuotuoling•1/11/2007, 12:00:49 PM
如果我见到就肯定笑到碌地!😊
青柠•1/11/2007, 1:17:41 PM
距可能睇电视见人D小朋友溜冰都是全副武装咯,所以谂住叫我做好安全措施呢,不过叫我戴摩托车头盔就真是笑到我肚都痛!哈哈…你们想睇它它碌地某?我戴一次都马所谓噶!
tuotuoling•1/11/2007, 3:30:36 PM
😊 青柠你茄对我! 两败俱伤就马好啦!
青柠•1/11/2007, 3:45:24 PM
我马见会两败俱伤咯!翻页翻到我手都累晒都系茄啦!
tuotuoling•1/11/2007, 3:48:40 PM
你部电脑仲未整返咩!?茄惨! 你只手指米好累!? 叫你碌衰佬卒下油咧!
青柠•1/11/2007, 4:01:31 PM
马整到!马个识整咯!我个衰佬去啵吃宵夜,今晚都唔知返来某咯!
叻叻熊•1/11/2007, 4:21:38 PM
😊 😊 😊 想当年11件冷衫咋俾我拖长啵呢!
呵呵!
十分期待11个老友高手出来教我们溜冰!
呵呵!
十分期待11个老友高手出来教我们溜冰!
欧洲之星•1/11/2007, 5:04:00 PM
[quote]原帖由 青柠 于 2007-1-12 00:01 发表
马整到!马个识整咯!我个衰佬去啵吃宵夜,今晚都唔知返来某咯! [/quote]
天哪!!!!
我的行踪都话人泥知咯!!
马整到!马个识整咯!我个衰佬去啵吃宵夜,今晚都唔知返来某咯! [/quote]
天哪!!!!
我的行踪都话人泥知咯!!
叻叻熊•1/12/2007, 12:29:14 AM
😊 😊 😊 你碌衰婆成日都话你咖拉!
smithlong•1/12/2007, 4:47:42 AM
你们这样说话,有人会很伤心的啊!
49
😊
47
49
😊
47
青柠•1/12/2007, 6:48:56 AM
[quote]原帖由 欧洲之星 于 2007-1-12 01:04 发表
天哪!!!!
我的行踪都话人泥知咯!! [/quote]
几时话到系你啊???
天哪!!!!
我的行踪都话人泥知咯!! [/quote]
几时话到系你啊???
tuotuoling•1/12/2007, 6:52:58 AM
欧洲兄,原来人家马系讲你!