出街买把砍柴刀
作者: EGG•发布于: 2009/07/18 00:49•浏览: 854•回复: 32
准备约个时间,叫上几个人.
永久链接:
/posts/39423
回复 (32)
tuotuoling•7/18/2009, 12:52:36 AM
我一肚子的火...
人在他乡•7/18/2009, 12:52:40 AM
我泥有某族整啊泥精钢大砍刀咧!
青柠•7/18/2009, 12:55:09 AM
毛茄傻啦,饮静心马效果咩?等我休息出去荡荡!!
毛得罪茄多人添喔,到时打架我马够打咯!!!
毛得罪茄多人添喔,到时打架我马够打咯!!!
叻叻熊•7/18/2009, 12:59:49 AM
理得距泥哇~激气好容易老噶
马呐距D一般见识咧
马呐距D一般见识咧
接生婆•7/18/2009, 1:45:19 AM
我贡献把手术剪,如何?
阿米•7/18/2009, 1:47:57 AM
😊
阿米•7/18/2009, 1:49:28 AM
要有柄那D啊
Freeman18•7/18/2009, 2:05:49 AM
丢,咸春得个样噶遮,边D打得噶? 😊
nikon259•7/18/2009, 2:16:36 AM
◥█▆▅▄▐☜
上岸的鱼•7/18/2009, 2:22:31 AM
[quote]引用楼主EGG于2009-07-18 08:49发表的 出街买把砍柴刀 :
准备约个时间,叫上几个人.[/quote]
😊😊😊😊😊
准备约个时间,叫上几个人.[/quote]
😊😊😊😊😊
tuotuoling•7/18/2009, 2:27:25 AM
买好了…
阿米•7/18/2009, 2:34:43 AM
几时开工?
马使铲晒哇?
马使铲晒哇?
毛毛虫•7/18/2009, 2:34:56 AM
依家泥山头都能占啵咧,边泥仲有杂柴?你傻啦!!
紫罗兰•7/18/2009, 2:45:59 AM
茄劳气
阿米•7/18/2009, 2:47:01 AM
准备好着草走路,离开这个是非之地
再见了各位……
再见了各位……
叻叻熊•7/18/2009, 3:46:51 AM
姣蛋打算帮沱沱做苦力?
乐园•7/18/2009, 4:45:16 AM
梳是圈挂把砍柴刀,有意思。
11•7/18/2009, 5:05:22 AM
叫埋我, 好得到第一的资料
女仔风筝•7/18/2009, 5:58:24 AM
要搞到见红茄大祸止??
青柠•7/18/2009, 6:17:10 AM
一个二个搞错啵曾,人系上山砍几旧木头返来,你泥谂去啵边度???
PS:咸蛋斩多几条,人人有份啊!!
PS:咸蛋斩多几条,人人有份啊!!
风筝•7/18/2009, 6:38:20 AM
这活动好啊。上山砍柴!!几时开始啊?我都想参加。。。
Freeman18•7/18/2009, 8:09:48 AM
咸蛋想破坏绿化咩?
路小雨•7/18/2009, 9:44:11 AM
破坏生态平衡,可知一花一草一树都有距既意义
纤纤小草•7/18/2009, 10:51:27 AM
劈树皮种美花咩? 😊
EGG•7/18/2009, 12:19:30 PM
柴刀来了
青柠•7/18/2009, 12:25:00 PM
小草姐姐醒目啊!
tuotuoling•7/18/2009, 12:29:19 PM
靓野啊...
EGG•7/18/2009, 12:44:43 PM
18文谷...原来我今天的钱包在大包入面
捕风一族•7/18/2009, 12:59:49 PM
街边货色,啱你使某噶?
捕风一族•7/18/2009, 1:01:54 PM
看我的
EGG•7/18/2009, 1:08:24 PM
指甲钳?
没有钱•7/19/2009, 1:19:42 AM
大识讲,讲出来的人多数是得把口的,所以吾使惊