错失与靓仔见面的机会。。。。。

作者: 莉仔发布于: 2009/04/20 03:50浏览: 611回复: 37
遗憾中。。。。。😊
永久链接:
/posts/37031

回复 (37)

五月4/20/2009, 3:56:57 AM
为何不抓住机会?
莉仔4/20/2009, 4:16:18 AM
表弟在度,要煮饭比矩吃啊。。。遗憾咋啦。。。事不过三,已经叫了三次我,都没有去 😊
君子好求4/20/2009, 4:28:10 AM
带表弟一齐迷得啰
莉仔4/20/2009, 4:29:01 AM
费事罗。。。。 😊
君子好求4/20/2009, 4:30:16 AM
净有多个人意见啦
莉仔4/20/2009, 4:39:21 AM
马是几好谷。。。。。他的审美观不符合我这样的年龄。。。。。



PS:他昨晚说,表姐你马够“椰”咧茄,叫我电个爆炸头,染翻紫色和黄色头发,着条超短牛仔裤,着对钳拖茄行出街。。。好“椰”喔 😊 我话我净好后咩。。。几十岁人呖
女皇-樱4/20/2009, 4:45:36 AM
😊
君子好求4/20/2009, 4:48:49 AM
茄更加要啦,可以从另一个角度睇哇
莉仔4/20/2009, 4:52:02 AM
也马是去相睇。。。。也见过呖。。老乡来噶。。。。
君子好求4/20/2009, 4:55:50 AM
系社员某?
莉仔4/20/2009, 5:04:00 AM
😊  😊 马是
君子好求4/20/2009, 5:05:13 AM
你马动员佢加入噶
莉仔4/20/2009, 5:14:03 AM
马够魅力。。。动员啵几次都马注册。。。。
朱古力4/20/2009, 5:48:04 AM
非主流???
人在他乡4/20/2009, 11:12:20 AM
估计个靓仔马及格。
品味人生4/20/2009, 12:20:50 PM
就是马及格才没有注册 😊  😊  😊
品味人生4/20/2009, 12:23:37 PM
😊  😊  😊  😊
雾中人4/20/2009, 1:15:54 PM
LZ真系错过了,有D野错过了会成为毕生的遗憾... 😊
不过有D靓仔并非系你三两句甜言蜜语就可以哄得巨掂茄... 😊
朱古力4/20/2009, 1:29:14 PM
哄马掂就先下手为强
dqman4/20/2009, 1:32:30 PM
生米煮成熟饭?
能系韧儿人4/20/2009, 3:19:50 PM
[quote]引用第20楼dqman于2009-04-20 21:32发表的 回复 19楼(朱古力) 的帖子 :
生米煮成熟饭?[/quote]
生米煮成软饭好D,系男人都难拒绝
Freeman184/20/2009, 3:33:49 PM
马会叫表弟食自己噶咩?
Freeman184/20/2009, 3:36:37 PM
你叫你某人整成茄个款试试咧! 😊
amanda蛋蛋4/20/2009, 5:19:48 PM
咩你成日有靓仔看噶,确羡慕
雾中人4/21/2009, 12:05:45 AM
LZ马见啵人,可能禽晚又碰到靓仔了,宁可杀错毛放过啊,哈哈...
jog4144/21/2009, 12:47:58 AM
你表弟读几年级哇,马识自己煮饭咩?
雾中人4/21/2009, 2:23:45 AM
今调D后生仔边个会愿意煮饭噶,屋企有煮饭妹又或者有个煮饭婆,就算识煮饭都马会去煮啦...
Freeman184/21/2009, 3:16:30 AM
😊  😊
EGG4/21/2009, 3:23:42 AM
阿个靓仔茄out葛??
雾中人4/21/2009, 3:26:28 AM
18叔笑啵两笑,茄屋企系米有两个煮饭婆在屋帮你煮饭,哈...
EGG4/21/2009, 3:33:51 AM
一个星期,日日不同 😊
牛杂佬4/21/2009, 3:42:30 AM
下次系有得吃阿地茄叫埋我去咧
朱古力4/21/2009, 6:49:48 AM
周日清 😊
Freeman184/21/2009, 9:58:15 AM
如果系茄的话,茄咪要笑多几笑先得。 😊
莉仔4/21/2009, 1:19:32 PM
回复以上的

表弟会煮饭了,但马愿煮呢。他话过我公司饭堂吃,我也是上晏班,马理由茄早赶返去吃噶。公司茄多人,比矩地见啵净得了噶,讲吵啵喔。。。。 😊
dqman4/21/2009, 1:24:18 PM
心底无私天地宽
莉仔4/21/2009, 1:27:01 PM
好难做到哦。。。。。

评论

加载编辑器...