公社有YY冇?详细内容下边睇........
作者: berylilis•发布于: 2010/12/03 08:36•浏览: 1022•回复: 11
我睇公社有冇YY吖?有既话系几多?冇既话建议开一个.大家得闲可以上去唱唱歌嘛!纯属个人建议.唔爽者咪喷...........😊
永久链接:
/posts/50191
回复 (11)
人在他乡•12/3/2010, 9:13:32 AM
有Q群米得咯。
berylilis•12/3/2010, 12:13:37 PM
因为YY有K房,QQ度冇咧😊
咖啡茶•12/4/2010, 2:11:12 AM
什么是YY
紫罗兰•12/4/2010, 3:53:12 AM
我咋知道有XY
人在他乡•12/4/2010, 3:57:00 AM
一阵YY,一阵QQ,一阵又IS。😊
多唔一定系好事噶。
多唔一定系好事噶。
品味人生•12/4/2010, 7:08:52 AM
YY是什么东西呀??楼主解一下啦
19888802•12/4/2010, 7:10:47 AM
歪歪语音(YY)是广州多玩信息技术有限公司研发的一款基于Internet 团队语音通信平台,功能强大、音质清晰、安全稳定、不占资源、适应游戏玩家装机必备语音软件,使用歪歪语音,可以高效的与朋友一起游戏对作战,而这一切都是免费的。
berylilis•12/4/2010, 12:54:23 PM
bingo
█★戀★█•12/4/2010, 1:24:19 PM
berylilis•12/4/2010, 1:35:38 PM
其实YY好好,我真系好怀念系广州时,经常上YY同朋友一齐系语音房唱歌!所以先推荐俾你地用!
得闲来荡荡•12/5/2010, 1:02:23 PM
我度马有"惠威"音质马好
