我的小時候
作者: 苦丁茶•发布于: 2006/12/27 05:15•浏览: 2449•回复: 95
呵呵,今次返屋穩到播以前讀幼兒園D相,發上來姣姣先..😊
[ 本帖最后由 苦丁茶 于 2006-12-27 14:20 编辑 ]
[ 本帖最后由 苦丁茶 于 2006-12-27 14:20 编辑 ]
永久链接:
/posts/14675
回复 (95)
青柠•12/27/2006, 5:16:56 AM
有个MM走光啦!!!
蓝山RAIN•12/27/2006, 5:21:39 AM
等能又稳稳我D先
qinyuanqian•12/27/2006, 5:24:13 AM
😊 😊 😊 好Q啊``~
青柠•12/27/2006, 5:24:49 AM
大家有睇出啵边个靓女MM是苦丁曾??
爱过/痛/忘了•12/27/2006, 5:26:22 AM
第二排左3.😊 😊 😊
qinyuanqian•12/27/2006, 5:27:30 AM
边个系丁丁姐啊`我看马出``😊 😊
蓝山RAIN•12/27/2006, 5:28:35 AM
最后一张第二排右起第三个
社长•12/27/2006, 5:32:56 AM
第一张,最前一排,中间啊个
苦丁茶•12/27/2006, 5:37:26 AM
社長估錯播,8樓估對播,6樓馬知你講邊張..
青柠•12/27/2006, 5:41:35 AM
第四张第二排左起第三!~
爱过/痛/忘了•12/27/2006, 5:41:59 AM
第一张呀😊
苦丁茶•12/27/2006, 5:43:11 AM
😊 😊 😊 錯播..
青柠•12/27/2006, 5:44:05 AM
第一张的丁丁是在男人堆个度咯!!!哈哈~
苦丁茶•12/27/2006, 5:45:30 AM
細個多人追嘛,咪放我在男人堆度咯
青柠•12/27/2006, 5:46:56 AM
[quote]原帖由 苦丁茶 于 2006-12-27 13:45 发表
細個多人追嘛,咪放我在男人堆度咯 [/quote]
😊 😊 😊 咪成日马裤着??从个阵时你就中意啵着裙咩??
細個多人追嘛,咪放我在男人堆度咯 [/quote]
😊 😊 😊 咪成日马裤着??从个阵时你就中意啵着裙咩??
苦丁茶•12/27/2006, 5:48:31 AM
好多張相都系著裙穀..😊
悠悠然•12/27/2006, 6:26:50 AM
边个系呀?能都睇见出咯😊 😊
苦丁茶•12/27/2006, 6:28:14 AM
好靚女阿個呢😊 😊
qinyuanqian•12/27/2006, 6:34:17 AM
😊 😊 第一张系米最顶啊排右起第二个啊??
苦丁茶•12/27/2006, 6:36:36 AM
😊 😊 😊 😊
qinyuanqian•12/27/2006, 7:12:15 AM
😊 😊 估中波`好开心~~😊
11•12/27/2006, 7:17:25 AM
睇马出, 马估叻
蓝山RAIN•12/27/2006, 7:18:19 AM
真系女大十八变,越变越....😊 😊
苦丁茶•12/27/2006, 7:23:17 AM
呵呵,,低調D先得..😊
苦丁茶•12/27/2006, 8:06:17 AM
其實我都發D相出來噶目的系想穩穩公社有我幼兒園D同學某噶..
社长•12/27/2006, 8:15:16 AM
我咪系啰
苦丁茶•12/27/2006, 8:30:13 AM
你阿陣時都淨著住開檔褲咋,邊度有我茄大個咧..
Freeman18•12/27/2006, 2:04:21 PM
[quote]原帖由 青柠 于 2006-12-27 13:44 发表
第一张的丁丁是在男人堆个度咯!!!哈哈~ [/quote]
😊 哈哈哈...............我都睇到啵!
第一张的丁丁是在男人堆个度咯!!!哈哈~ [/quote]
😊 哈哈哈...............我都睇到啵!
smithlong•12/27/2006, 2:14:23 PM
😊 看不出来啊!
Freeman18•12/27/2006, 2:15:37 PM
😊 我不是睇出来的,我是凭直觉这样想出来的。
smithlong•12/27/2006, 2:20:03 PM
18兄,教我点想啊?😊
Freeman18•12/27/2006, 2:20:58 PM
😊 呢家嘢,只可意会,不可言传。
smithlong•12/27/2006, 2:22:12 PM
确家势!!!!!😊
Freeman18•12/27/2006, 2:23:19 PM
😊 你在姐妹团痞啵茄耐都FEEL马到咩?
smithlong•12/27/2006, 2:25:07 PM
小时候我可不是头领啊!加上小头领又给你抢走了.....相当少了个军师啊!😊
Freeman18•12/27/2006, 2:34:53 PM
😊 偷偷D话你知:阿碌老师呐我好熟谷,我系打电话问佢先知道架!
smithlong•12/27/2006, 2:40:46 PM
呵呵.你打探人家做什么啊,小心你啊个...😊 啊
Freeman18•12/27/2006, 2:50:19 PM
😊 哦,我只不过系问下边个系佢遮,马使茄紧张!
爱过/痛/忘了•12/27/2006, 3:15:54 PM
好一个只可意会,不可言传!!!!!
蓝山RAIN•12/27/2006, 3:39:33 PM
FM你茄紧张起人D底,呵呵 你又“阴毛”(利智口音:阴谋)
Freeman18•12/27/2006, 4:34:28 PM
马系我起人底,系小龙惊以为我起人底遮!你搞错啵沥!😊
苦丁茶•12/28/2006, 3:37:39 AM
18也系緊張播D噶..
11•12/28/2006, 3:51:03 AM
我马知道茄多,睇热闹好过
苦丁茶•12/28/2006, 3:59:11 AM
11博馬買票噶哇...😊 😊
11•12/28/2006, 4:00:12 AM
买底票, 马见有呢回事窝
annie_lym•12/28/2006, 5:30:22 AM
估唔到苦丁细个个时都甘靓女!!
苦丁茶•12/28/2006, 5:32:12 AM
😊 😊 😊 茄講我,我會怕醜架..😊
annie_lym•12/28/2006, 5:46:43 AM
使乜怕丑呢!女大十八变,依家仲靓女,肯定搞到D男仔争破头了~~~~
三串丁•12/28/2006, 5:50:22 AM
省计我都在度过。。。😊 😊
苦丁茶•12/28/2006, 6:04:33 AM
😊 三串丁邊個系你??
苦丁茶•12/28/2006, 6:08:42 AM
[quote]原帖由 annie_lym 于 2006-12-28 13:46 发表
使乜怕丑呢!女大十八变,依家仲靓女,肯定搞到D男仔争破头了~~~~ [/quote]
馬有個回事,系爭破頭噶話早都嫁播..
使乜怕丑呢!女大十八变,依家仲靓女,肯定搞到D男仔争破头了~~~~ [/quote]
馬有個回事,系爭破頭噶話早都嫁播..
annie_lym•12/28/2006, 6:14:26 AM
青柠都话你挑到眼花咧,原来真有其事。差唔多就算了,嘿嘿
青柠•12/28/2006, 6:16:50 AM
[quote]原帖由 annie_lym 于 2006-12-28 14:14 发表
青柠都话你挑到眼花咧,原来真有其事。差唔多就算了,嘿嘿 [/quote]
😊 😊
青柠都话你挑到眼花咧,原来真有其事。差唔多就算了,嘿嘿 [/quote]
😊 😊
苦丁茶•12/28/2006, 6:18:26 AM
[quote]原帖由 annie_lym 于 2006-12-28 14:14 发表
青柠都话你挑到眼花咧,原来真有其事。差唔多就算了,嘿嘿 [/quote]
馬有得挑呢..眼花咋馬有,老花到來咧..
青柠都话你挑到眼花咧,原来真有其事。差唔多就算了,嘿嘿 [/quote]
馬有得挑呢..眼花咋馬有,老花到來咧..
德庆榴莲•12/28/2006, 10:21:58 AM
马有小学,初中,高中.......d相哥?😊
苦丁茶•12/28/2006, 10:32:21 AM
咋系讀到幼兒園,咪馬有小學,初中,高中咯
叻叻熊•12/28/2006, 10:32:28 AM
^_^!原来我同苦丁幼儿园个时候系同班唂!呵呵!
大家认得到边个系我某?
最后的两张相都有我咖!
奇怪啦!苦丁姐姐马系大我一界个咩?省计会幼儿园呐我同班个?
[ 本帖最后由 虹野沙希 于 2006-12-28 18:44 编辑 ]
大家认得到边个系我某?
最后的两张相都有我咖!
奇怪啦!苦丁姐姐马系大我一界个咩?省计会幼儿园呐我同班个?
[ 本帖最后由 虹野沙希 于 2006-12-28 18:44 编辑 ]
爱过/痛/忘了•12/28/2006, 10:33:44 AM
吹牛不上税....
叻叻熊•12/28/2006, 10:43:07 AM
晕!我的都是真咖!我睇到后面两张好熟悉,原来我都有一张的!呵呵!
同学啊!丁丁姐!
同学啊!丁丁姐!
苦丁茶•12/28/2006, 10:47:11 AM
😊 小虹...😊
德庆榴莲•12/28/2006, 10:58:45 AM
世界真细小小小......小得真奇妙妙妙😊
苦丁茶•12/28/2006, 11:01:53 AM
難道樓上又呐我同班茄?
叻叻熊•12/28/2006, 11:02:46 AM
你楼上呐能哋马系同一代人来个!马系马系!呵呵!
苦丁茶•12/28/2006, 11:04:11 AM
距九十年代噶咩??😊
大众情人•12/28/2006, 1:00:36 PM
里边好多泥儿.
好贴,当然要顶😊 😊
好贴,当然要顶😊 😊
苦丁茶•12/28/2006, 1:03:07 PM
樓上見到你在入邊某?
大众情人•12/28/2006, 1:05:21 PM
我那年代边有上幼儿园啰😊 😊
苦丁茶•12/28/2006, 1:09:23 PM
馬系哇??你咪好咯..揮難我日日去幼兒園都啼哭啊..陰功..
蓝山RAIN•12/28/2006, 1:31:09 PM
倒数第二张左起第一排第二个系小虹,最后一张第三排左起第三个系小虹,我认定距D招牌式笑容
苦丁茶•12/28/2006, 1:35:09 PM
馬系喔...距系在中間穀,馬系在沿邊穀..
叻叻熊•12/28/2006, 1:40:05 PM
[quote]原帖由 蓝山RAIN 于 2006-12-28 21:31 发表
倒数第二张左起第一排第二个系小虹,最后一张第三排左起第三个系小虹,我认定距D招牌式笑容 [/quote]
茄你应该认错啵!呵呵!我相里面都系招牌的笑容,不过系俾现在更加灿烂咖!棚牙望得好清楚唂!呵呵!不过个人觉得同现在一哋都马似咖!你再认真睇睇!
倒数第二张左起第一排第二个系小虹,最后一张第三排左起第三个系小虹,我认定距D招牌式笑容 [/quote]
茄你应该认错啵!呵呵!我相里面都系招牌的笑容,不过系俾现在更加灿烂咖!棚牙望得好清楚唂!呵呵!不过个人觉得同现在一哋都马似咖!你再认真睇睇!
苦丁茶•12/28/2006, 1:43:21 PM
我都覺得一D都馬似,馬明D人醒計會認出我來穀..
叻叻熊•12/28/2006, 1:53:11 PM
我都认马出来啊!
呵呵!如果我马系认到我都有两张这样的相我根本都认马到我自己!
呵呵!
呵呵!如果我马系认到我都有两张这样的相我根本都认马到我自己!
呵呵!
苦丁茶•12/28/2006, 1:55:14 PM
你自己都認馬到自己止,茄你真系變化好大喔..
欧洲之星•12/28/2006, 1:56:43 PM
好惨
能连幼儿院都马读 过
边个叫能生在山卡拉
命苦啊!!!!!!
能连幼儿院都马读 过
边个叫能生在山卡拉
命苦啊!!!!!!
tuotuoling•12/28/2006, 1:57:58 PM
读过呐马读过有底区别?
苦丁茶•12/28/2006, 2:00:38 PM
識字多粒茄哇..
欧洲之星•12/28/2006, 2:19:57 PM
有区别啊
马读过就没有了那光辉一页
能的一页是是空白的
睇牛咋有份
马读过就没有了那光辉一页
能的一页是是空白的
睇牛咋有份
叻叻熊•12/28/2006, 2:38:39 PM
😊 我都同我哎呀哥哥去过睇牛、耕田咖!呵呵!
也感受过农村哋生活的!平时放假我妈妈就会捉我去农村她老友家锻炼个!
^_^!都算系丰富多彩的童年时代
也感受过农村哋生活的!平时放假我妈妈就会捉我去农村她老友家锻炼个!
^_^!都算系丰富多彩的童年时代
smithlong•12/28/2006, 2:47:32 PM
看来苦丁的"我的小时候"和蓝山弟的"我的成长"有得挥播!大家片过.....😊
蓝山RAIN•12/28/2006, 2:49:27 PM
我要不断更新
smithlong•12/28/2006, 2:50:33 PM
把你身边的"女"的相片不断更新给大家看!鼓掌!
tuotuoling•12/28/2006, 2:51:49 PM
同意83楼的意见
蓝山RAIN•12/28/2006, 3:11:04 PM
我怕到时公布播之后 大家会话我嚣张 杀播我
凌雪宜•12/28/2006, 3:12:02 PM
啊啊 啊我们是同班啊
smithlong•12/28/2006, 3:13:29 PM
赞你都来不及咧......😊
蓝山RAIN•12/28/2006, 3:13:53 PM
对楼上茄话有D怀疑
smithlong•12/28/2006, 3:14:43 PM
为表真心,😊 一个.
叻叻熊•12/28/2006, 3:48:47 PM
[quote]原帖由 凌雪宜 于 2006-12-28 23:12 发表
啊啊 啊我们是同班啊 [/quote]
这个是马甲来的!
难道傻疯真系在张相里面?
茄咪同我系同学???
啊啊 啊我们是同班啊 [/quote]
这个是马甲来的!
难道傻疯真系在张相里面?
茄咪同我系同学???
Freeman18•12/28/2006, 4:14:59 PM
[quote]原帖由 smithlong 于 2006-12-28 22:47 发表
看来苦丁的"我的小时候"和蓝山弟的"我的成长"有得挥播!大家片过.....😊 [/quote]
😊 支持!两位继续努力,不断更新D好嘢上来。
看来苦丁的"我的小时候"和蓝山弟的"我的成长"有得挥播!大家片过.....😊 [/quote]
😊 支持!两位继续努力,不断更新D好嘢上来。
苦丁茶•12/29/2006, 1:30:14 AM
[quote]原帖由 虹野沙希 于 2006-12-28 23:48 发表
这个是马甲来的!
难道傻疯真系在张相里面?
茄咪同我系同学??? [/quote]
阿只野系邊個來噶??😊 😊
这个是马甲来的!
难道傻疯真系在张相里面?
茄咪同我系同学??? [/quote]
阿只野系邊個來噶??😊 😊
苦丁茶•12/29/2006, 1:32:53 AM
[quote]原帖由 Freeman18 于 2006-12-29 00:14 发表
😊 支持!两位继续努力,不断更新D好嘢上来。 [/quote]
我咋系讀到幼儿园,阿D小学,初中,高中能都马银子读,搞到D靓仔损失播识我既机会
😊 支持!两位继续努力,不断更新D好嘢上来。 [/quote]
我咋系讀到幼儿园,阿D小学,初中,高中能都马银子读,搞到D靓仔损失播识我既机会
蓝山RAIN•12/29/2006, 5:00:04 AM
茄你可以将家调D玉照摆出来嘎
苦丁茶•12/29/2006, 5:03:52 AM
架調老播咧,發上來怕嚇著人添..
叻叻熊•12/29/2006, 10:20:13 AM
[quote]原帖由 苦丁茶 于 2006-12-29 09:30 发表
阿只野系邊個來噶??😊 😊 [/quote]
你见过咖啦!傻敏哋同学来个!呵呵!傻疯的马甲吖……
阿只野系邊個來噶??😊 😊 [/quote]
你见过咖啦!傻敏哋同学来个!呵呵!傻疯的马甲吖……