一个初级社员的呐喊

作者: tuotuoling发布于: 2006/11/21 09:13浏览: 1541回复: 61
有边位仁兄答我:本公社的等级是点样分的?入社初就系初级社员.之后呢?最后呢?
永久链接:
/posts/13761

回复 (61)

ekin52981811/21/2006, 9:14:21 AM
之后咩???
你发多D贴就知道了...恩恩```
加油吧```
tuotuoling11/21/2006, 9:37:11 AM
我工作好忙的啊!晕啦/..
苦丁茶11/21/2006, 11:44:58 AM
打社长电话问社长/..
爱过/痛/忘了11/21/2006, 11:46:41 AM
连呢度都马放过,真系佩服!!!!!!😊
苦丁茶11/21/2006, 11:47:37 AM
精英要以身作则噶嘛..😊
爱过/痛/忘了11/21/2006, 11:50:35 AM
茄也系个,真不愧系精英!!!!!😊
苦丁茶11/21/2006, 11:55:38 AM
大家茄话啦!!!!!!!😊 😊
爱过/痛/忘了11/21/2006, 11:57:19 AM
😊 😊 😊
ayaoMM11/21/2006, 12:49:23 PM
俩个油仔又在这里..........😊
苦丁茶11/21/2006, 12:50:40 PM
楼上你马上Q噶??有D野呐你针针喔..
爱过/痛/忘了11/21/2006, 12:53:01 PM
你两个针还针,千奇唔好系查某某人的野先好喔😊
苦丁茶11/21/2006, 12:56:33 PM
有人做播亏心事,怕半夜鬼敲门..😊 😊
爱过/痛/忘了11/21/2006, 12:59:01 PM
系怕无端端俾人起啵底,日后系公社混唔落去呀😊 😊
苦丁茶11/21/2006, 1:00:30 PM
我讲有人...楼上此地无银喔...😊 😊
爱过/痛/忘了11/21/2006, 1:02:32 PM
你估你马讲我也马认,人地咋 马知讲边个个咩,公社入边个个都鬼死甘醒嘎😊
苦丁茶11/21/2006, 1:04:30 PM
本身我稳AYAOMM马系针你啦,,不过既然你提醒我,茄我咋顺便也针针你茄啦..😊
爱过/痛/忘了11/21/2006, 1:05:12 PM
😊 😊 😊
smithlong11/21/2006, 1:07:23 PM
苦丁对靓仔起痰了
苦丁茶11/21/2006, 1:08:04 PM
个个靓仔我都起痰噶啦..呵呵!!
爱过/痛/忘了11/21/2006, 1:10:08 PM
边个愿做人地痰罐咋举手啦😊 😊
苦丁茶11/21/2006, 1:39:57 PM
樓上你吓走齐播D靚仔!
Freeman1811/21/2006, 1:42:44 PM
[quote]原帖由 苦丁茶 于 2006-11-21 21:08 发表
个个靓仔我都起痰噶啦..呵呵!! [/quote]

飞擒大咬?😊
爱过/痛/忘了11/21/2006, 1:44:28 PM
[quote]原帖由 苦丁茶 于 2006-11-21 21:39 发表
樓上你吓走齐播D靚仔! [/quote]
抵得人地有自知之明,识得知难而退!!!!!!😊
Freeman1811/21/2006, 1:45:35 PM
我哋马靓仔,马使惊!
爱过/痛/忘了11/21/2006, 2:15:05 PM
茄你企定系度咋得啦,我马会伤及无辜个!😊
苦丁茶11/21/2006, 2:30:47 PM
阿晚夜FB吃燒雞翼舍熱氣播咪起痰咯,你D瞄諗去第二度咯
爱过/痛/忘了11/21/2006, 2:31:46 PM
王老吉岩饮某?
苦丁茶11/21/2006, 2:35:27 PM
馬啱,要黃振龙至得
爱过/痛/忘了11/21/2006, 2:40:02 PM
你见人"王老吉"有个"老"字咩?😊 唉,女人......😊
苦丁茶11/21/2006, 2:47:21 PM
我中意飲苦阿D凉茶谷,王老吉舍甜播
ayaoMM11/21/2006, 2:47:55 PM
我每次上来都是隐身的,你找我就直接发过来就得啦😊
ayaoMM11/21/2006, 2:49:10 PM
[quote]原帖由 爱过/痛/忘了 于 2006-11-21 20:53 发表
你两个针还针,千奇唔好系查某某人的野先好喔😊 [/quote]
放心放心,我唔会讲的😊
苦丁茶11/21/2006, 3:03:33 PM
講播都馬會話你知谷
Freeman1811/21/2006, 3:18:34 PM
女人心,海底针!😊
爱过/痛/忘了11/21/2006, 3:20:06 PM
你讲得马错,小心为妙呀,哈哈
Freeman1811/21/2006, 3:21:42 PM
歌仔有唱啦:小心女人,小心D女人...................😊
爱过/痛/忘了11/21/2006, 3:25:28 PM
同感,同感!😊
直地11/21/2006, 3:26:29 PM
女人有底好怕???!!!
Freeman1811/21/2006, 3:28:05 PM
女人是老虎耶!😊
爱过/痛/忘了11/21/2006, 3:29:22 PM
女人是本永无都无法读懂的书.....
Freeman1811/21/2006, 3:57:48 PM
我都马读书谷。
爱过/痛/忘了11/21/2006, 3:59:10 PM
茄你咪高手罗,马会俾个种"书"迷惑呀
Freeman1811/21/2006, 4:01:46 PM
我只系睇书............
叻叻熊11/21/2006, 4:03:34 PM
我马系纸老虎佢!我系一只绵羊仔!
Freeman1811/21/2006, 4:04:19 PM
披着羊皮的虎?😊
爱过/痛/忘了11/21/2006, 4:04:54 PM
马使话茄多人知嘎,你细声地话18知咋得啦
Freeman1811/21/2006, 4:07:19 PM
我一早知啦!😊
爱过/痛/忘了11/21/2006, 4:09:41 PM
茄你马教到巨有D野马能够系公众场合讲个咩?
Freeman1811/21/2006, 4:11:59 PM
唉!话极都马听。😊
爱过/痛/忘了11/21/2006, 4:13:32 PM
得闲返房多D教教先得嘎
Freeman1811/21/2006, 4:13:57 PM
系嘅系嘅!!!
蓝山RAIN11/21/2006, 4:22:30 PM
我都系初级啊 省计办,按照我18号茄表现,应该奖励一下先系啊
爱过/痛/忘了11/21/2006, 4:25:31 PM
公社D靓女每人锡你一啖啦,得曾?
Freeman1811/21/2006, 4:28:34 PM
佢都俾人锡到厌啵沥!
爱过/痛/忘了11/21/2006, 4:29:50 PM
茄俾巨锡公社个个MM一啖啦😊
Freeman1811/21/2006, 4:30:36 PM
茄佢会有返D动力!😊
爱过/痛/忘了11/21/2006, 4:32:19 PM
18你做呐巨安排啦
Freeman1811/21/2006, 4:33:01 PM
我马时间!等D靓女自己安排啦!
苦丁茶11/21/2006, 8:56:48 PM
我都好忙谷
爱过/痛/忘了11/22/2006, 1:11:29 AM
记住数,到你得闲咋帮蓝山对现啦
苦丁茶11/22/2006, 1:15:20 AM
有拖马欠..

评论

加载编辑器...