在洗车这里,免费帮人整好啵电脑
作者: 社长•发布于: 2006/11/26 04:29•浏览: 1903•回复: 65
还要继续等,闲着无聊...
洗车,,,打腊...
这里只有两台电脑, 一台别人用着, 一台没有人用(中毒了...嘿嘿)
我只有帮人免费整好啵个台电脑先有得用....搞掂!
然后,,,还要帮它的IE改成bbs.deqing.org 哈哈
洗车,,,打腊...
这里只有两台电脑, 一台别人用着, 一台没有人用(中毒了...嘿嘿)
我只有帮人免费整好啵个台电脑先有得用....搞掂!
然后,,,还要帮它的IE改成bbs.deqing.org 哈哈
永久链接:
/posts/13913
回复 (65)
怕水的鱼•11/26/2006, 4:30:43 AM
😊 😊 😊 社长真系识得抓机会
社长•11/26/2006, 4:31:32 AM
唔系冇得用呀...还要把它的其他输入法删掉,装呢个可以打广东话的
怕水的鱼•11/26/2006, 4:32:53 AM
[quote]原帖由 社长 于 2006-11-26 12:31 发表
唔系冇得用呀...还要把它的其他输入法删掉,装呢个可以打广东话的 [/quote]
晕咯
茄人地马中意你搞成甘点算啊
唔系冇得用呀...还要把它的其他输入法删掉,装呢个可以打广东话的 [/quote]
晕咯
茄人地马中意你搞成甘点算啊
爱过/痛/忘了•11/26/2006, 4:33:43 AM
社长利人利己,顶!!!!!
社长•11/26/2006, 4:35:23 AM
我头先问工作人员: 点解马整返好个台电脑? 佢话今天才坏的,,师傅冇系度.
所以,我就在未征得佢见同意之下,, 免费帮佢整返好了...等下仲要邀功呢,叫佢洗车打折先得
所以,我就在未征得佢见同意之下,, 免费帮佢整返好了...等下仲要邀功呢,叫佢洗车打折先得
爱过/痛/忘了•11/26/2006, 4:36:47 AM
应该送长期免费洗车!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
社长•11/26/2006, 4:37:49 AM
茄咪要长期免费帮人整电脑先得?
爱过/痛/忘了•11/26/2006, 4:39:29 AM
双赢呀...😊
社长•11/26/2006, 4:41:27 AM
好窝,,,呢度啱嚟啵个靓女员工
社长•11/26/2006, 4:41:56 AM
好窝,,,呢度啱嚟啵个靓女员工
凉茶铺•11/26/2006, 4:42:20 AM
社长又唔长期系德庆,比个长期都混桔啦
社长•11/26/2006, 4:52:41 AM
在深圳洗车啊...凉茶兄
社长•11/26/2006, 5:04:56 AM
啊个靓女都几勤力下个窝..
轻描淡写•11/26/2006, 5:06:17 AM
呢D叫做揾笨.......
凉茶铺•11/26/2006, 5:07:21 AM
你又话你返上左?!
爱过/痛/忘了•11/26/2006, 5:07:39 AM
靓女系不需要勤力的,愿意落力做野的,对是否靓女抱怀疑态度.
社长•11/26/2006, 5:11:33 AM
靓得来又够勤力...你又马得睇. 吃不到葡萄就话酸
凉茶铺•11/26/2006, 5:12:46 AM
社长唔贴下台新宝马的靓样上来,下次见到都认得呀
社长•11/26/2006, 5:13:29 AM
见到四个轮的就系了..净系要最难睇个只
爱过/痛/忘了•11/26/2006, 5:13:40 AM
唔信,唔信,靓女会去洗车,仲话好勤力,😊 😊
社长•11/26/2006, 5:14:23 AM
系洗车个度,马代表个靓女系抓住水枪
爱过/痛/忘了•11/26/2006, 5:17:21 AM
条,你讲清楚D嘛,边间?边间?😊
社长•11/26/2006, 5:17:29 AM
噢..噢...快洗得了
肚子咕噜咕噜叫...
肚子咕噜咕噜叫...
爱过/痛/忘了•11/26/2006, 5:18:43 AM
帮人整好啵电脑,睇下有无请你食饭咧
凉茶铺•11/26/2006, 5:23:15 AM
靓女放电,社长已食色饱了,还要请食饭?
凉茶铺•11/26/2006, 5:24:23 AM
[quote]原帖由 社长 于 2006-11-26 13:13 发表
见到四个轮的就系了..净系要最难睇个只 [/quote]
咪甘歉啦,我返上还想搭车尾呢
见到四个轮的就系了..净系要最难睇个只 [/quote]
咪甘歉啦,我返上还想搭车尾呢
苦丁茶•11/26/2006, 6:16:37 AM
我報串,社長部車系白色谷
Freeman18•11/26/2006, 6:25:40 AM
😊 白车?。。。😊
新圩佬•11/26/2006, 6:35:50 AM
一于沟巨咧!
爱过/痛/忘了•11/26/2006, 6:38:31 AM
茄咪以后都马使出去外面洗车???/
叻叻熊•11/26/2006, 6:56:40 AM
哼哼,社长见到靓女就起痰,茄马得咧
社长•11/26/2006, 6:59:50 AM
见到你也起啖啫
叻叻熊•11/26/2006, 7:07:08 AM
哇,人地话见到靓女咋起痰啧,你见到我-兰西二代都起痰?搞到我好鬼开心添,呵呵,奖你两个皇帝柑,两个钟头之后过佛山摞啦
爱过/痛/忘了•11/26/2006, 7:11:28 AM
有句话叫做情人眼里出兰西哇.😊
仲有句叫做唔理好丑,但求就手.😊
唔系社长系因为边种原因嘞😊
仲有句叫做唔理好丑,但求就手.😊
唔系社长系因为边种原因嘞😊
叻叻熊•11/26/2006, 7:16:47 AM
社长话如果早识我两年就肯定会认我做契女哇
爱过/痛/忘了•11/26/2006, 7:18:29 AM
你识洗车某个?呵呵😊 😊 😊
叻叻熊•11/26/2006, 7:25:04 AM
我马识得洗车喔,不过我识得开车咧,哈哈,而且系换错档,然后马识得停落来吖只
爱过/痛/忘了•11/26/2006, 7:30:15 AM
茄高手个?马识停马怕咧,路边好多野会帮你停嘎,例如:电线杆,花基,汽车,商铺等等等.........你即管加油开啦,我撑你!!!!!!😊 😊
叻叻熊•11/26/2006, 7:41:55 AM
茄我又马会茄马爱心个,呵呵,最多猛踩脚刹个啧,但是距还是会去谷,马知道系咪见到你企在前面,想上去锡啖你呢
爱过/痛/忘了•11/26/2006, 7:45:06 AM
我老人家边受得起甘激呀,见你来净马远远闪埋边咩?😊
叻叻熊•11/26/2006, 7:49:28 AM
哇,茄避开我即系马接受我啦,茄我马呐你荡叻
爱过/痛/忘了•11/26/2006, 7:56:34 AM
茄多人呐你荡,茄我马贪趁庸叻😊
苦丁茶•11/26/2006, 9:02:31 AM
茄吶我蕩喇,距D个个吶小虹馬吶我蕩哇
叻叻熊•11/26/2006, 9:06:00 AM
555,你D真系马呐我荡咩
苦丁茶•11/26/2006, 9:16:05 AM
為播我D皇帝柑瞄穿煲咧,我暗地裡吶你蕩架
叻叻熊•11/26/2006, 3:47:59 PM
呵呵!呵呵!原来系茄!我度都有好多皇帝柑啊!过来吃某?
爱过/痛/忘了•11/26/2006, 3:51:08 PM
我个D吃齐啵叻,俾我某?
苦丁茶•11/26/2006, 3:55:34 PM
呃播我茄耐感情,居然D皇帝柑著距乞齐播哇,555555555
梦幻人生•11/26/2006, 4:10:11 PM
社长问到靓女拿电话号码某?QQ号呢?
爱过/痛/忘了•11/26/2006, 4:11:11 PM
有都马话你知啦,你也马车俾人洗.😊
苦丁茶•11/26/2006, 4:22:38 PM
有台車大炮咋
叻叻熊•11/26/2006, 4:24:10 PM
[quote]原帖由 梦幻人生 于 2006-11-27 00:10 发表
社长问到靓女拿电话号码某?QQ号呢? [/quote]
哇哇哇……你马使茄狼哇……
社长问到靓女拿电话号码某?QQ号呢? [/quote]
哇哇哇……你马使茄狼哇……
梦幻人生•11/26/2006, 4:24:49 PM
[quote]原帖由 爱过/痛/忘了 于 2006-11-27 00:11 发表
有都马话你知啦,你也马车俾人洗.😊 [/quote]
马有车洗洗衫得某?
有都马话你知啦,你也马车俾人洗.😊 [/quote]
马有车洗洗衫得某?
爱过/痛/忘了•11/26/2006, 4:27:00 PM
得人肯就得罗😊
梦幻人生•11/26/2006, 4:29:02 PM
[quote]原帖由 虹野沙希 于 2006-11-27 00:24 发表
哇哇哇……你马使茄狼哇…… [/quote]
我问问社长者.你茄紧张做唔底话?
哇哇哇……你马使茄狼哇…… [/quote]
我问问社长者.你茄紧张做唔底话?
叻叻熊•11/26/2006, 4:30:42 PM
难道女人就是要来帮你洗衫的?
梦幻人生•11/26/2006, 4:38:54 PM
我没车给她洗所以就拿件衣服给她洗得某?靓女间店也帮人洗衣服的.
我不是叫她日日帮我洗窝,你马使紧张话.
我不是叫她日日帮我洗窝,你马使紧张话.
叻叻熊•11/26/2006, 4:45:22 PM
😊 😊 😊 我马紧张!问下啫!
觉觉!
觉觉!
Freeman18•11/27/2006, 2:09:40 AM
😊 有人呷醋历!!!
苦丁茶•11/27/2006, 2:16:35 AM
楼上D醋好味某?
Freeman18•11/27/2006, 2:20:40 AM
你应该问你楼上的楼上。
苦丁茶•11/27/2006, 2:28:51 AM
但系我觉得你好酸喔
叻叻熊•11/27/2006, 9:40:08 AM
😊 😊 😊 猪脚酸好味
爱过/痛/忘了•11/27/2006, 9:42:16 AM
大哥莫话弟!😊
叻叻熊•11/27/2006, 10:22:59 AM
😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊