够钟出发去蒲
作者: jericho•发布于: 2006/02/12 21:28•浏览: 670•回复: 17
星荷路阿边啲吧封播,搞到攞间房都鬼茄难!不过好彩老友提前
訂播!馬係今晚就憨九九饮大九叻!
永久链接:
/posts/9660
回复 (17)
怕水的鱼•2/12/2006, 9:30:49 PM
过年前曾去果边蒲
好在当时无陷啊,如果唔系,死梗咯~~
轻描淡写•2/12/2006, 9:46:48 PM
鱼姐你!!!!
[em06][em06][em06]怕水的鱼•2/12/2006, 10:07:54 PM
以下是引用轻描淡写在2006-2-12 21:46:48的发言:
鱼姐你!!!!
[em06][em06][em06]
做咩晕啊
果度D吧比封系因为果边塌陷,又无系因为果度无"干净"!
321国道•2/12/2006, 11:01:08 PM
楼上嘅解释??
越描越黑!!哈哈……
怕水的鱼•2/12/2006, 11:06:05 PM
以下是引用321国道在2006-2-12 23:01:08的发言:
楼上嘅解释??
越描越黑!!哈哈……
[em03]
321国道•2/12/2006, 11:08:22 PM
马使茄嫐呱,鱼鱼!
[em01][em01][em01]
怕水的鱼•2/12/2006, 11:11:37 PM
以下是引用321国道在2006-2-12 23:08:22的发言:
[em01][em01][em01]
马使茄嫐呱,鱼鱼!
[em01][em01][em01]
唔发下恶费事你成日虾我添~~
321国道•2/12/2006, 11:16:28 PM
以下是引用怕水的鱼在2006-2-12 23:11:37的发言:
唔发下恶费事你成日虾我添~~
唔发下恶费事你成日虾我添~~
冤枉啊!!
我第一次接你咋!!!
我话比鱼夫知:系你虾我……
[em01][em01][em01]
叻叻熊•2/13/2006, 8:52:01 AM
边个虾鱼姐姐?
jericho•2/13/2006, 6:01:33 PM
家掉下陷阿度做住检测!短时期内应该马会开番!或者直接搬迁!
叻叻熊•2/13/2006, 7:32:42 PM
省计会下陷个?
jericho•2/13/2006, 8:58:28 PM
以下是引用虹野沙希在2006-2-13 19:32:42的发言:
省计会下陷个?
你打电话去1860问下,或者1000 ,或者114
或者110,或者119..............
总有一个电话可以回答你问题!
叻叻熊•2/13/2006, 9:22:02 PM
晕,当我LULU咩
ekin529818•2/14/2006, 12:29:18 AM
今年第一帖。。。
路过,哈哈~~~
[em01][em01]卡窿五筒•2/14/2006, 3:26:46 AM
行住路过马使钱~~开车路过收10蚊`~
叻叻熊•2/14/2006, 3:30:11 PM
我一般都系行路个啦
ekin529818•2/14/2006, 3:35:00 PM
十一路车