够钟出发去蒲

作者: jericho发布于: 2006/02/12 21:28浏览: 670回复: 17

星荷路阿边啲吧封播,搞到攞间房都鬼茄难!不过好彩老友提前


訂播!馬係今晚就憨九九饮大九叻!

永久链接:
/posts/9660

回复 (17)

怕水的鱼2/12/2006, 9:30:49 PM

过年前曾去果边蒲


好在当时无陷啊,如果唔系,死梗咯~~

轻描淡写2/12/2006, 9:46:48 PM

鱼姐你!!!!

[em06][em06][em06]
怕水的鱼2/12/2006, 10:07:54 PM
以下是引用轻描淡写在2006-2-12 21:46:48的发言:

鱼姐你!!!!

[em06][em06][em06]


做咩晕啊



果度D吧比封系因为果边塌陷,又无系因为果度无"干净"!

321国道2/12/2006, 11:01:08 PM

楼上嘅解释??


越描越黑!!哈哈……

怕水的鱼2/12/2006, 11:06:05 PM
以下是引用321国道在2006-2-12 23:01:08的发言:

楼上嘅解释??


越描越黑!!哈哈……



[em03]
321国道2/12/2006, 11:08:22 PM

马使茄嫐呱,鱼鱼!


[em01][em01][em01]
怕水的鱼2/12/2006, 11:11:37 PM
以下是引用321国道在2006-2-12 23:08:22的发言:

马使茄嫐呱,鱼鱼!


[em01][em01][em01]


唔发下恶费事你成日虾我添~~
321国道2/12/2006, 11:16:28 PM
以下是引用怕水的鱼在2006-2-12 23:11:37的发言:


唔发下恶费事你成日虾我添~~


冤枉啊!!


我第一次接你咋!!!


我话比鱼夫知:系你虾我……


[em01][em01][em01]
叻叻熊2/13/2006, 8:52:01 AM

边个虾鱼姐姐?


jericho2/13/2006, 6:01:33 PM
家掉下陷阿度做住检测!短时期内应该马会开番!或者直接搬迁!
叻叻熊2/13/2006, 7:32:42 PM

省计会下陷个?


jericho2/13/2006, 8:58:28 PM
以下是引用虹野沙希在2006-2-13 19:32:42的发言:

省计会下陷个?




你打电话去1860问下,或者1000 ,或者114


或者110,或者119..............


总有一个电话可以回答你问题!

叻叻熊2/13/2006, 9:22:02 PM
晕,当我LULU咩
ekin5298182/14/2006, 12:29:18 AM

今年第一帖。。。


路过,哈哈~~~

[em01][em01]
卡窿五筒2/14/2006, 3:26:46 AM
行住路过马使钱~~开车路过收10蚊`~
叻叻熊2/14/2006, 3:30:11 PM

我一般都系行路个啦


ekin5298182/14/2006, 3:35:00 PM
十一路车

评论

加载编辑器...