一个人行路中…有人陪我去拍粉某?
作者: tuotuoling•发布于: 2009/06/28 14:58•浏览: 548•回复: 36
如题…
永久链接:
/posts/38744
回复 (36)
路人甲•6/28/2009, 2:58:57 PM
有些饿添
纤纤小草•6/28/2009, 2:59:46 PM
马去。戒宵夜。
孤九寒•6/28/2009, 3:01:06 PM
马去,马胃口!
tuotuoling•6/28/2009, 3:03:21 PM
算…我也习惯了一个人…
莉仔•6/28/2009, 3:03:22 PM
饱到反胃止,不过我姐净煎住饺子 😊
路小雨•6/28/2009, 3:04:15 PM
拍粉?系5抵意思?
ceopeny•6/28/2009, 3:04:50 PM
我叫你时,你又马得闲,唉
阿米•6/28/2009, 3:14:26 PM
哈哈……
马得闲
马得闲
纤纤小草•6/28/2009, 3:16:00 PM
阴功,一呼马人应添。 😊
纤纤小草•6/28/2009, 3:16:45 PM
阿米碌头像马好睇,换过佢咧。
EGG•6/28/2009, 3:51:53 PM
就到
纤纤小草•6/28/2009, 3:56:52 PM
飞住返来咩?
EGG•6/28/2009, 3:59:39 PM
应住先咧
纤纤小草•6/28/2009, 4:00:28 PM
马系记住数先咩? 😊
Freeman18•6/28/2009, 4:02:35 PM
马去,吃啵一大堆荔枝!
tuotuoling•6/28/2009, 4:06:01 PM
一个二个…BS…
Freeman18•6/28/2009, 4:18:19 PM
一个二个…BS你… 😊
社长•6/28/2009, 5:20:10 PM
成日一个人个?有哋问题
爱过/痛/忘了•6/28/2009, 7:41:33 PM
马胸,岩碳烧生蚝返.....
人在他乡•6/29/2009, 12:23:19 AM
行落去茄远?
tuotuoling•6/29/2009, 1:07:50 AM
一阵再行...
蕉蕉•6/29/2009, 1:44:00 AM
讲到粉都怕!一连四餐都系食粉!由昨天早上开始,去格木粉店叫了15蚊粉,乞马了,打包翻来,午餐又是粉,晚餐又是粉。今朝早落班又碰到靓仔请食粉~~~~~~~~~~- 😊 😊
ayaoMM•6/29/2009, 1:47:56 AM
茄吃法马怕过咩?《回复22楼的》
蕉蕉•6/29/2009, 1:51:39 AM
怕晒~~~~昨天值班,懒得买菜煮饭
tuotuoling•6/29/2009, 2:04:34 AM
我好饿…
ayaoMM•6/29/2009, 2:10:26 AM
我也饿,吃左三只馒头落肚,肚还是饿的。
阿米•6/29/2009, 4:46:58 AM
我本人啊……
tuotuoling•6/29/2009, 4:50:56 AM
你有茄靓仔咩?H啦
阿米•6/29/2009, 5:26:56 AM
你马抵得姐……
纤纤小草•6/29/2009, 5:30:39 AM
😊 😊
EGG•6/29/2009, 6:58:10 AM
吃得粉多好寒葛喔
拾壹•6/29/2009, 8:14:16 AM
发现德庆通街都系粉仔 😊
楼猪为顶级粉仔 😊
楼猪为顶级粉仔 😊
朱古力•6/29/2009, 8:21:34 AM
深夜11点,一个人在街游荡,你话有问题某? 😊 😊
tuotuoling•6/29/2009, 8:26:58 AM
睇睇有生*做某咧...
EGG•6/29/2009, 8:38:23 AM
接波几多单哇?
朱古力•6/29/2009, 9:10:55 AM
开拓到市场某? 😊