今日好热啊

作者: 怕水的鱼发布于: 2010/01/28 14:01浏览: 500回复: 26
下午晒到阴了啵
永久链接:
/posts/45118

回复 (26)

天地一号1/28/2010, 2:02:15 PM
今晚有点冷
紫罗兰1/28/2010, 2:03:06 PM
趁天气暖,天日搞下清洁,
怕水的鱼1/28/2010, 2:03:07 PM
好靓的夜色,月光如水,气温怡人…好想出去行下,可惜无人作伴
女仔风筝1/28/2010, 2:03:32 PM
出粒热头晒晒马使湿气茄重。
紫罗兰1/28/2010, 2:03:48 PM
另一半咧
青柠1/28/2010, 2:03:50 PM
😊😊在梦中伴你行行罗。。
怕水的鱼1/28/2010, 2:04:07 PM
[quote]引用第1楼天地一号于2010-01-28 22:02发表的  :
今晚有点冷 图片
[/quote]
马冷啊
女仔风筝1/28/2010, 2:05:25 PM
我蔑屋,马出去行。
怕水的鱼1/28/2010, 2:06:12 PM
另一半在远离我三十公理处……也许泡紧妞,也许觉觉猪中
怕水的鱼1/28/2010, 2:07:12 PM
MM你都系呐靓仔行啦
田野悠悠1/28/2010, 2:07:55 PM
放假返入高良会会鱼姐
紫罗兰1/28/2010, 2:08:22 PM
仲可能在睇月光呢
天地一号1/28/2010, 2:08:38 PM
[quote]引用第9楼怕水的鱼于2010-01-28 22:06发表的  :
另一半在远离我三十公理处……也许泡紧妞,也许觉觉猪中 图片
[/quote]
阿个小鱼呢?
女仔风筝1/28/2010, 2:11:07 PM
鱼仔恨波罗咩?马伴你咩?
怕水的鱼1/28/2010, 2:12:18 PM
悠悠几时返来?
█★戀★█1/28/2010, 2:12:30 PM
今日着一件衫
怕水的鱼1/28/2010, 2:13:34 PM
[quote]引用第12楼紫罗兰于2010-01-28 22:08发表的  :
仲可能在睇月光呢 图片
[/quote]很有可能同靓女一齐睇紧
怕水的鱼1/28/2010, 2:14:54 PM
少鱼儿已经ZZZzzz…
社长1/28/2010, 2:18:33 PM
今日室外空气质素极差,不建议室外活动...多些室内活动吧
田野悠悠1/28/2010, 2:42:18 PM
暂时未知,如果7号批假就7号返
马后炮1/28/2010, 3:26:56 PM
好热
拾壹1/28/2010, 3:39:29 PM
去晒月光.打夜雾啦
朱古力1/29/2010, 4:28:46 AM
果几日都好大雾,好似回南天般的天气,难受
天地一号1/29/2010, 4:38:12 AM
[quote]引用第19楼社长于2010-01-28 22:18发表的  :
今日室外空气质素极差,不建议室外活动...多些室内活动吧 图片
[/quote]
室内运动不宜多做
ayaoMM1/29/2010, 8:03:32 AM
[quote]引用第3楼怕水的鱼于2010-01-28 22:03发表的  :
好靓的夜色,月光如水,气温怡人…好想出去行下,可惜无人作伴 图片
[/quote]
几时去左潮州市咯?
best-天天1/29/2010, 10:35:08 AM
[quote]引用第2楼紫罗兰于2010-01-28 22:03发表的  :
趁天气暖,天日搞下清洁, 图片
[/quote]
能都系茄话...

评论

加载编辑器...