深入学习日本文化知识.......... 是一种境界

作者: 馒头发布于: 2009/09/20 05:07浏览: 740回复: 32
[附件]
今日见条友部电脑........ 真系一种境界
永久链接:
/posts/41750

回复 (32)

小lee9/20/2009, 5:09:28 AM
晕...
纤纤小草9/20/2009, 5:09:34 AM
😊  😊 不易俾领导发现的文件
dqman9/20/2009, 5:11:40 AM
沿着一条曲径去探幽
纤纤小草9/20/2009, 5:13:14 AM
记得下次查岗要抄到底啰喔 😊
dqman9/20/2009, 5:15:11 AM
简单得很——搜索一下文件即可
馒头9/20/2009, 5:22:43 AM
我都奇怪,马理由距D知识面变得茄广噶??  果然有野到,确晕 !
纤纤小草9/20/2009, 5:32:32 AM
防查高手啊 😊
119/20/2009, 5:39:11 AM
还来还有深入欧州的文化片呀
馒头9/20/2009, 5:42:40 AM
晕~~  都唔知防边个查 ! 收埋D好野马益街坊就天理难容 !!!!!
馒头9/20/2009, 5:43:42 AM
欧美文化就马乜见有,可能马啱距频道
dqman9/20/2009, 5:44:51 AM
可能收得更密
纤纤小草9/20/2009, 5:45:15 AM
[quote]引用第9楼馒头于2009-09-20 13:42发表的 回复 7楼(纤纤小草) 的帖子 :
晕~~  都唔知防边个查 ! 收埋D好野马益街坊就天理难容 !!!!![/quote]
原来系茄。。。。。😊😊
dqman9/20/2009, 5:48:12 AM
有好嘢要分享
馒头9/20/2009, 5:49:14 AM
有可能!!  不过欧美文化都马啱我频道,马同距计较,嘿嘿
馒头9/20/2009, 5:50:31 AM
😊 对的对的
纤纤小草9/20/2009, 5:54:04 AM
我只对日本的茶道和饮食有兴趣
馒头9/20/2009, 6:11:39 AM
由于历史关系,国人对日本嘅思想同态度总会有D微妙,但系日本有好多野都好值得欣赏嘅! 日本D电子科技、动漫、新潮玩意、AV产业(重点),我都好中意,其他诸如否认侵略事实、篡改教科书之类,就极度反感
京上籁料9/20/2009, 6:38:53 AM
如果二十年后打日本仔,我会鼓励个仔去当兵
馒头9/20/2009, 6:55:51 AM
如果毛爷爷同邓公净在度,早都打播~~    今调班人,太**嘞! 讲得马啱请管理员删帖
女仔风筝9/20/2009, 7:20:24 AM
[quote]引用第18楼京上籁料于2009-09-20 14:38发表的  :
如果十年后打日本仔,我会鼓励个仔去当兵[/quote]

我也是
三串丁9/20/2009, 8:47:56 AM
分类得够精细...强.........
紫罗兰9/20/2009, 8:52:06 AM
😊
馒头9/20/2009, 8:54:15 AM
应该茄讲,系我求知欲够强,分得茄精细都俾我稳到,科普知识嘛
馒头9/20/2009, 6:38:02 PM
最好今调打日本仔 !!  
美国佬~~~    最抵死 ,唉~~~   又怕美国帮日本
围积街9/20/2009, 9:23:24 PM
[quote]引用第18楼京上籁料于2009-09-20 14:38发表的  :
如果二十年后打日本仔,我会鼓励个仔去当兵[/quote]


如果二十年后打日本仔,我报名去当老兵!!
康州季候风9/21/2009, 1:02:01 AM
同道中人,要交流下心得先得!请电联我!
蕉蕉9/21/2009, 2:05:05 AM
深入学习日本文化知识 😊 名字起得好 😊
女仔风筝9/21/2009, 7:35:05 AM
😊  😊 条路径越望越好笑。。。。。。。。
荡荡咧9/21/2009, 8:07:16 AM
一本道?东京热? 😊  😊  😊  😊
mr.l9/21/2009, 8:07:18 AM
[quote]引用第28楼女仔风筝于2009-09-21 15:35发表的  :
😊  😊 条路径越望越好笑。。。。。。。。[/quote]
馒头9/21/2009, 9:16:35 AM
晚上再去搜索下距D“科普文化知识”先  
紫罗兰9/21/2009, 11:49:48 AM
高境界

评论

加载编辑器...