呢个人超似我个朋友
作者: 怕水的鱼•发布于: 2006/02/13 10:16•浏览: 634•回复: 33

站在三脚梯上的人真系好似我朋友
无论是手中的器材还是身上的打扮
还是持机的动作,还是那反戴的帽子
晕,居然有甘似噶
不过我朋友型仔D,也高D~~
[em04]永久链接:
/posts/9671
回复 (33)
叻叻熊•2/13/2006, 10:17:16 AM
嘻嘻!系某?
型仔+靓仔咩?
怕水的鱼•2/13/2006, 10:18:59 AM
以下是引用虹野沙希在2006-2-13 10:17:16的发言:
嘻嘻!系某?
型仔+靓仔咩?
靓仔就唔算啦
不过比人一种好温厚的感觉
距系广州嘎
不过都差无多40勾咯
叻叻熊•2/13/2006, 10:20:14 AM
哇!~茄老个啦
睇起来好似好后生茄个
怕水的鱼•2/13/2006, 10:23:12 AM
以下是引用虹野沙希在2006-2-13 10:20:14的发言:
哇!~茄老个啦
睇起来好似好后生茄个
哈,我朋友无讲我都无知距甘老咯
距睇落去都系三十岁左右甘
轻描淡写•2/13/2006, 10:50:42 AM
鱼姐睹"人"思情了!
叻叻熊•2/13/2006, 11:29:44 AM
而家D人越来越马显老啦
点解我就觉得我好似老啵好多茄呢!
卡窿五筒•2/13/2006, 12:02:10 PM
因为成日恨嫁~~所以~~老~~
叻叻熊•2/13/2006, 12:06:03 PM
晕!
系捱夜的后果!
系捱夜的后果!
青柠•2/13/2006, 5:50:45 PM
以下是引用虹野沙希在2006-2-13 11:29:44的发言:
而家D人越来越马显老啦
点解我就觉得我好似老啵好多茄呢!
边D叫好似??明明是事实!~
[em04][em04][em04][em04]轻描淡写•2/13/2006, 5:52:09 PM
很明显,楼上的是个老实人!
叻叻熊•2/13/2006, 5:52:11 PM
呜呜呜
茄来打击我个
青柠•2/13/2006, 5:53:14 PM
哈哈~~我只是将你不讲敢的讲出来啵者..
叻叻熊•2/13/2006, 5:55:05 PM
呜呜呜
不过未有人在街叫我阿姨呢
嘻嘻!茄应该俾你后生哋
青柠•2/13/2006, 5:56:52 PM
以下是引用虹野沙希在2006-2-13 17:55:05的发言:
呜呜呜
不过未有人在街叫我阿姨呢
嘻嘻!茄应该俾你后生哋
哈哈~~都马系第一次啦!~几年前就有人这样叫了!~[em01][em01][em01][em01][em01]
叻叻熊•2/13/2006, 5:59:05 PM
茄证明我俾你后生D啦
青柠•2/13/2006, 6:00:20 PM
你是大婶级的....呵呵`~
叻叻熊•2/13/2006, 6:00:53 PM
我系妹妹仔级的!
哈哈
pc9527•2/13/2006, 10:17:19 PM
摄影协会的
卡窿五筒•2/14/2006, 3:43:02 AM
唉~~马系话俾人叫咋系老`~又马系话俾人叫妹妹仔咋算系后生~~
你马见街市上边D猪肉佬见到16到70岁D女性都会叫人靓女谷~~
茄又省计讲哇~~~?
ekin529818•2/14/2006, 8:12:30 AM
青柠阿姨...
叻叻熊•2/14/2006, 8:20:27 AM
傻姨
ekin529818•2/14/2006, 8:32:04 AM
对了...
马知道距起身后来上班,见到会有什么反应呢...
叻叻熊•2/14/2006, 8:46:50 AM
茄……
我又马话到系叫佢
晕囖!唔通自己认系?
ekin529818•2/14/2006, 8:54:46 AM
又系,哈哈~~~
茄就叫多声咯...青阿姨
[em01][em01]叻叻熊•2/14/2006, 9:11:58 AM
青婶婶好某?
ekin529818•2/14/2006, 9:19:34 AM
再来就婆婆都出埋来个啦...
卡窿五筒•2/14/2006, 9:51:48 AM
都好过叫“青柠”叔叔~~!!!
叻叻熊•2/14/2006, 10:40:43 AM
系叫卡窿叔叔个
青柠•2/14/2006, 10:44:55 AM
晕罗!~你哋人,,见我马在猛茄叫我做底???好挂住我咩???
叻叻熊•2/14/2006, 10:53:29 AM
你误会了
马系叫你个
ekin529818•2/14/2006, 3:45:57 PM
她承认了她是阿姨了?
婶婶了?哈哈哈~~~
[em04][em04][em01]青柠•2/14/2006, 4:51:42 PM
大叔你叫声我,唔通我会马应你咩!~
叻叻熊•2/14/2006, 4:53:55 PM
叔叔阿姨好^_^