呢个人超似我个朋友

作者: 怕水的鱼发布于: 2006/02/13 10:16浏览: 634回复: 33



站在三脚梯上的人真系好似我朋友


无论是手中的器材还是身上的打扮


还是持机的动作,还是那反戴的帽子


晕,居然有甘似噶



不过我朋友型仔D,也高D~~

[em04]
永久链接:
/posts/9671

回复 (33)

叻叻熊2/13/2006, 10:17:16 AM

嘻嘻!系某?


型仔+靓仔咩?


怕水的鱼2/13/2006, 10:18:59 AM
以下是引用虹野沙希在2006-2-13 10:17:16的发言:

嘻嘻!系某?


型仔+靓仔咩?





靓仔就唔算啦


不过比人一种好温厚的感觉


距系广州嘎


不过都差无多40勾咯

叻叻熊2/13/2006, 10:20:14 AM

哇!~茄老个啦


睇起来好似好后生茄个


怕水的鱼2/13/2006, 10:23:12 AM
以下是引用虹野沙希在2006-2-13 10:20:14的发言:

哇!~茄老个啦


睇起来好似好后生茄个




哈,我朋友无讲我都无知距甘老咯


距睇落去都系三十岁左右甘

轻描淡写2/13/2006, 10:50:42 AM
鱼姐睹"人"思情了!
叻叻熊2/13/2006, 11:29:44 AM

而家D人越来越马显老啦


点解我就觉得我好似老啵好多茄呢!

卡窿五筒2/13/2006, 12:02:10 PM
因为成日恨嫁~~所以~~老~~
叻叻熊2/13/2006, 12:06:03 PM
晕!
系捱夜的后果!
青柠2/13/2006, 5:50:45 PM
以下是引用虹野沙希在2006-2-13 11:29:44的发言:

而家D人越来越马显老啦


点解我就觉得我好似老啵好多茄呢!


边D叫好似??明明是事实!~

[em04][em04][em04][em04]
轻描淡写2/13/2006, 5:52:09 PM
很明显,楼上的是个老实人!
叻叻熊2/13/2006, 5:52:11 PM

呜呜呜


茄来打击我个


青柠2/13/2006, 5:53:14 PM
哈哈~~我只是将你不讲敢的讲出来啵者..
叻叻熊2/13/2006, 5:55:05 PM

呜呜呜


不过未有人在街叫我阿姨呢


嘻嘻!茄应该俾你后生哋


青柠2/13/2006, 5:56:52 PM
以下是引用虹野沙希在2006-2-13 17:55:05的发言:

呜呜呜


不过未有人在街叫我阿姨呢


嘻嘻!茄应该俾你后生哋




哈哈~~都马系第一次啦!~几年前就有人这样叫了!~[em01][em01][em01][em01][em01]
叻叻熊2/13/2006, 5:59:05 PM

茄证明我俾你后生D啦


青柠2/13/2006, 6:00:20 PM
你是大婶级的....呵呵`~
叻叻熊2/13/2006, 6:00:53 PM

我系妹妹仔级的!


哈哈


pc95272/13/2006, 10:17:19 PM
摄影协会的
卡窿五筒2/14/2006, 3:43:02 AM

唉~~马系话俾人叫咋系老`~又马系话俾人叫妹妹仔咋算系后生~~


你马见街市上边D猪肉佬见到16到70岁D女性都会叫人靓女谷~~


茄又省计讲哇~~~?

ekin5298182/14/2006, 8:12:30 AM

青柠阿姨...

叻叻熊2/14/2006, 8:20:27 AM
傻姨
ekin5298182/14/2006, 8:32:04 AM

对了...


马知道距起身后来上班,见到会有什么反应呢...

叻叻熊2/14/2006, 8:46:50 AM

茄……


我又马话到系叫佢


晕囖!唔通自己认系?


ekin5298182/14/2006, 8:54:46 AM

又系,哈哈~~~


茄就叫多声咯...青阿姨

[em01][em01]
叻叻熊2/14/2006, 9:11:58 AM

青婶婶好某?


ekin5298182/14/2006, 9:19:34 AM
再来就婆婆都出埋来个啦...
卡窿五筒2/14/2006, 9:51:48 AM
都好过叫“青柠”叔叔~~!!!
叻叻熊2/14/2006, 10:40:43 AM

系叫卡窿叔叔个


青柠2/14/2006, 10:44:55 AM
晕罗!~你哋人,,见我马在猛茄叫我做底???好挂住我咩???
叻叻熊2/14/2006, 10:53:29 AM

你误会了


马系叫你个


ekin5298182/14/2006, 3:45:57 PM

她承认了她是阿姨了?


婶婶了?哈哈哈~~~

[em04][em04][em01]
青柠2/14/2006, 4:51:42 PM
大叔你叫声我,唔通我会马应你咩!~
叻叻熊2/14/2006, 4:53:55 PM

叔叔阿姨好^_^

评论

加载编辑器...