返广州罗!
作者: 青柠•发布于: 2007/01/02 23:22•浏览: 1080•回复: 33
车票又升到六十大洋了!唉…打工的钱不够买车票了!
永久链接:
/posts/14793
回复 (33)
青柠•1/2/2007, 11:25:36 PM
一个去肇庆的上了广州车,哈哈!比傻M还要傻!
青柠•1/2/2007, 11:35:15 PM
确嬲咯!出了车站上车先收五十,有个马愿上净收距四十添!又俾距D收多啵二十大洋!又白做啵一日叻!
苦丁茶•1/2/2007, 11:48:31 PM
我返落阿日車票又咪六十
pc9527•1/2/2007, 11:57:54 PM
甘七贵,步行抗议
青柠•1/3/2007, 12:04:58 AM
返德庆稳返份工做叻!
tuotuoling•1/3/2007, 12:17:57 AM
傻M一路顺风!
青柠•1/3/2007, 2:16:29 AM
多谢!准备到窖口了!
tuotuoling•1/3/2007, 2:29:25 AM
现在呢?上了公共汽车未?中午可以吃返正常餐吧!
叻叻熊•1/3/2007, 2:34:48 AM
今日开始春运啦,搭车搭穷人啊,我昨天在东莞坐火车返广州就50个大洋呢,再5个大洋返芳村,呵呵
tuotuoling•1/3/2007, 2:36:51 AM
公共汽车有升到某?
叻叻熊•1/3/2007, 2:41:38 AM
我在广州东坐地铁到芳村谷,所以马知道,可能佛山南海,佛山到广州个D公共汽车过年时就会升1蚊
tuotuoling•1/3/2007, 2:44:52 AM
升一蚊之嘛!少啦!
青柠•1/3/2007, 3:06:44 AM
现在返到公司了!!我赶时间,搭的士返来咯!!
其实应该收27蚊的司机找返啵25蚊比我!!呵呵~可能司机都知道我马钱!
不过之前在窖口的那些司机竟然狮子开大口话返来桂花岗要40蚊哇!!我踩距都傻!!
其实应该收27蚊的司机找返啵25蚊比我!!呵呵~可能司机都知道我马钱!
不过之前在窖口的那些司机竟然狮子开大口话返来桂花岗要40蚊哇!!我踩距都傻!!
tuotuoling•1/3/2007, 3:09:18 AM
60加25。都好甘噶喔!
苦丁茶•1/3/2007, 3:11:24 AM
[quote]原帖由 青柠 于 2007-1-3 11:06 发表
现在返到公司了!!我赶时间,搭的士返来咯!!
其实应该收27蚊的司机找返啵25蚊比我!!呵呵~可能司机都知道我马钱!
不过之前在窖口的那些司机竟然狮子开大口话返来桂花岗要40蚊哇!!我踩距都傻!! [/quote]
你俾几多蚊距,也会找返25蚊你噶?
现在返到公司了!!我赶时间,搭的士返来咯!!
其实应该收27蚊的司机找返啵25蚊比我!!呵呵~可能司机都知道我马钱!
不过之前在窖口的那些司机竟然狮子开大口话返来桂花岗要40蚊哇!!我踩距都傻!! [/quote]
你俾几多蚊距,也会找返25蚊你噶?
tuotuoling•1/3/2007, 3:31:11 AM
渠可能比啵一百蚊!😊
Freeman18•1/3/2007, 3:34:07 AM
😊 傻M只俾咗十蚊佢,赚啵15蚊。
tuotuoling•1/3/2007, 3:35:42 AM
啊个的士佬盲啵!😊
Freeman18•1/3/2007, 3:37:36 AM
😊 实系顾住望傻M,晕晕D。所以..........................
tuotuoling•1/3/2007, 3:39:51 AM
小M识发电噶咩?
苦丁茶•1/3/2007, 3:40:21 AM
好强至系..
tuotuoling•1/3/2007, 3:41:19 AM
战绩如何?曾经电晕过边个?😊
青柠•1/3/2007, 3:47:02 AM
[quote]原帖由 苦丁茶 于 2007-1-3 11:11 发表
你俾几多蚊距,也会找返25蚊你噶? [/quote]
一返来就好多野做,好似边个边个茄讲得一头雾添!!呵呵~~我俾啵50蚊距咧!!
你俾几多蚊距,也会找返25蚊你噶? [/quote]
一返来就好多野做,好似边个边个茄讲得一头雾添!!呵呵~~我俾啵50蚊距咧!!
青柠•1/3/2007, 3:48:03 AM
[quote]原帖由 Freeman18 于 2007-1-3 11:37 发表
😊 实系顾住望傻M,晕晕D。所以.......................... [/quote]
你望住我阿阵会晕晕哋某??
😊 实系顾住望傻M,晕晕D。所以.......................... [/quote]
你望住我阿阵会晕晕哋某??
苦丁茶•1/3/2007, 3:50:23 AM
呵呵,赚播两蚊..😊
叻叻熊•1/3/2007, 4:58:25 AM
在窖口返你个边27蚊之咩?打标个谋?
欧洲之星•1/3/2007, 5:31:35 AM
不贵不贵!
青柠•1/3/2007, 5:32:44 AM
[quote]原帖由 虹野沙希 于 2007-1-3 12:58 发表
在窖口返你个边27蚊之咩?打标个谋? [/quote]
系打标咯!!
在窖口返你个边27蚊之咩?打标个谋? [/quote]
系打标咯!!
青柠•1/3/2007, 5:33:47 AM
[quote]原帖由 欧洲之星 于 2007-1-3 13:31 发表
不贵不贵! [/quote]
俾家用阿阵也马咪你一叠一叠茄俾!!!
不贵不贵! [/quote]
俾家用阿阵也马咪你一叠一叠茄俾!!!
Freeman18•1/3/2007, 6:13:37 AM
[quote]原帖由 青柠 于 2007-1-3 11:48 发表
你望住我阿阵会晕晕哋某?? [/quote]
😊 马会,因为衰婆扭耳仔话我知马准望住你!
你望住我阿阵会晕晕哋某?? [/quote]
😊 马会,因为衰婆扭耳仔话我知马准望住你!
叻叻熊•1/3/2007, 4:03:31 PM
😊 我几时有茄恶来!
smithlong•1/3/2007, 5:09:23 PM
各位,我现在也准备回广州罗!😊
tuotuoling•1/3/2007, 11:39:00 PM
好行,唔送! 一路顺风。