有没人中意食~~~
作者: 河鲜楼•发布于: 2008/06/10 04:57•浏览: 357•回复: 6
灰水棕,点蜜糖吃,正!!!
永久链接:
/posts/27266
回复 (6)
叻叻熊•6/10/2008, 4:58:13 AM
😊 有得睇马得吃!
qinyuanqian•6/10/2008, 5:16:52 AM
碱水棕哗~~~
四叶草•6/10/2008, 5:23:06 AM
我妈妈静系包啵三角粽咋系,某熊快来我度罗,手快有手慢无啊😊
Freeman18•6/10/2008, 5:28:57 AM
速递过来!😊 😊
蓝山RAIN•6/10/2008, 5:29:50 AM
我中意冰冻之后再搽蜜糖😊
四叶草•6/10/2008, 5:33:07 AM
茄咋话知地址咧😊