问问

作者: 狂狮发布于: 2007/07/03 12:56浏览: 822回复: 17
问问省计加入集群网咯?
永久链接:
/posts/18830

回复 (17)

EGG7/3/2007, 12:58:14 PM
去移动办咧,仲使问?
狂狮7/3/2007, 1:02:59 PM
要去到移动营业厅办.净使问你咩!
青柠7/3/2007, 1:57:16 PM
话我知咪得罗!傻佬!刚刚先同个靓仔煲了大半个钟,现在我个网有十来个老乡!
狂狮7/3/2007, 2:32:02 PM
MM你个唔底网?
青柠7/3/2007, 3:11:01 PM
集群网咧!你要入乜底网?
社长7/3/2007, 3:21:06 PM
入咧...茄两个咪可以倾啰...
青柠7/3/2007, 4:10:03 PM
倾得多有易出火花咯!我怕喔!
狂狮7/3/2007, 4:11:34 PM
是咪!66加后边四位数咋得个咧!
狂狮7/3/2007, 4:14:01 PM
[quote]原帖由 社长 于 2007-7-3 23:21 发表 图片
入咧...茄两个咪可以倾啰... [/quote]
马入咋马倾得个咩?😊
autumn7/3/2007, 4:17:09 PM
😊 😊 😊
tuotuoling7/3/2007, 4:22:59 PM
楼上博混贴!😊 😊
autumn7/3/2007, 4:24:27 PM
你马系咩??😊
tuotuoling7/3/2007, 4:26:50 PM
我RP好,马同你!😊2 😊2
卡窿五筒7/4/2007, 3:40:43 AM
[quote]原帖由 狂狮 于 2007-7-4 00:14 发表 图片

马入咋马倾得个咩?😊 [/quote]



有米之人~~用电话都可以烧银纸~!!!嘿嘿~~
青柠7/4/2007, 3:45:50 AM
是六六加后四位咧!我都用两个月了!
狂狮7/4/2007, 4:43:56 AM
MM你在度讲大话!😊 😊
狂狮7/4/2007, 4:45:20 AM
[quote]原帖由 卡窿五筒 于 2007-7-4 11:40 发表 图片




有米之人~~用电话都可以烧银纸~!!!嘿嘿~~ [/quote]
我马你茄有米!😊 穷话!

评论

加载编辑器...