洗洗睡吧....
作者: 爱过/痛/忘了•发布于: 2006/11/20 17:16•浏览: 1049•回复: 48
每晚都玩到三更半夜,都唔知为乜,唉,洗洗睡吧....
永久链接:
/posts/13750
回复 (48)
Freeman18•11/20/2006, 5:18:38 PM
洗洗更健康?
每次睇到这个广告真想TMD踢佢落西江河!😊 核突!
每次睇到这个广告真想TMD踢佢落西江河!😊 核突!
爱过/痛/忘了•11/20/2006, 5:23:43 PM
😊 😊 😊
Freeman18•11/20/2006, 5:39:51 PM
早透啦!😊 我都瞓觉沥!
叻叻熊•11/21/2006, 4:43:37 AM
你D马使训觉个咩?
苦丁茶•11/21/2006, 4:44:15 AM
[quote]原帖由 Freeman18 于 2006-11-21 01:18 发表
洗洗更健康?
每次睇到这个广告真想TMD踢佢落西江河!😊 核突! [/quote]
系乜底广告??
洗洗更健康?
每次睇到这个广告真想TMD踢佢落西江河!😊 核突! [/quote]
系乜底广告??
大众情人•11/21/2006, 4:53:00 AM
洗洗更健康.......成個乸形😊 😊
苦丁茶•11/21/2006, 4:56:03 AM
原来楼上马使洗谷...
ekin529818•11/21/2006, 6:31:02 AM
好乸```
ayaoMM•11/21/2006, 11:33:44 AM
[quote]原帖由 苦丁茶 于 2006-11-21 12:44 发表
系乜底广告?? [/quote]
你莲尼这广告都唔知,真是晕了
系乜底广告?? [/quote]
你莲尼这广告都唔知,真是晕了
苦丁茶•11/21/2006, 11:34:27 AM
确马知喔,.系买乜底产品噶??
爱过/痛/忘了•11/21/2006, 11:37:28 AM
ayaoMM,有人扮纯情呀,你茄都马明个?😊
ayaoMM•11/21/2006, 11:37:42 AM
[quote]原帖由 苦丁茶 于 2006-11-21 19:34 发表
确马知喔,.系买乜底产品噶?? [/quote]
😊 男人都知了,你真是不知吗?是买洁尔阴的
确马知喔,.系买乜底产品噶?? [/quote]
😊 男人都知了,你真是不知吗?是买洁尔阴的
ayaoMM•11/21/2006, 11:38:31 AM
[quote]原帖由 爱过/痛/忘了 于 2006-11-21 19:37 发表
ayaoMM,有人扮纯情呀,你茄都马明个?😊 [/quote]
😊 😊
ayaoMM,有人扮纯情呀,你茄都马明个?😊 [/quote]
😊 😊
苦丁茶•11/21/2006, 11:38:54 AM
[quote]原帖由 爱过/痛/忘了 于 2006-11-21 19:37 发表
ayaoMM,有人扮纯情呀,你茄都马明个?😊 [/quote]
我真系马知..我平时都马有电视睇谷,.你瞄茄讲我咯..
ayaoMM,有人扮纯情呀,你茄都马明个?😊 [/quote]
我真系马知..我平时都马有电视睇谷,.你瞄茄讲我咯..
苦丁茶•11/21/2006, 11:39:43 AM
[quote]原帖由 ayaoMM 于 2006-11-21 19:37 发表
😊 男人都知了,你真是不知吗?是买洁尔阴的 [/quote]
架调知咧..
😊 男人都知了,你真是不知吗?是买洁尔阴的 [/quote]
架调知咧..
爱过/痛/忘了•11/21/2006, 11:41:22 AM
不过我原意都马系讲呢样个,我记得系北方D人同人倾野觉得马耐烦咋会讲-----洗洗睡啦,明无?
苦丁茶•11/21/2006, 11:43:30 AM
洗洗睡啦除播冲凉训教净有第二个意思茄??
爱过/痛/忘了•11/21/2006, 12:04:46 PM
所以话你见识少.......😊
苦丁茶•11/21/2006, 12:14:01 PM
茄你也马教教我........😊
爱过/痛/忘了•11/21/2006, 12:45:09 PM
你茄高学历,边个敢做你老师哗😊
苦丁茶•11/21/2006, 12:55:09 PM
我幼儿园都未橙罗毕业证咋,,醒计好高学历哇..
爱过/痛/忘了•11/21/2006, 1:08:09 PM
系咪园长俾你激到入啵院,马得闲发到俾你?😊
Freeman18•11/21/2006, 1:25:25 PM
院长俾佢激到入啵青山咯!😊
苦丁茶•11/21/2006, 1:32:30 PM
你兩个夾埋來虾我讀得書少!!
爱过/痛/忘了•11/21/2006, 1:37:26 PM
你茄冤枉我两个马得咧,我地系关心你咋😊
Freeman18•11/21/2006, 1:46:32 PM
苦丁都话见识少?茄我哋咪直程系马见识?😊
青柠•11/21/2006, 1:51:23 PM
我头发好短噶~~茄我见识...............
Freeman18•11/21/2006, 1:52:42 PM
你都系见识长遮!😊
爱过/痛/忘了•11/21/2006, 1:52:51 PM
快长咧😊 😊
Freeman18•11/21/2006, 1:54:48 PM
你讲边度?😊
爱过/痛/忘了•11/21/2006, 1:55:50 PM
反正我谂啊度同你谂啊度马同个,你马使估叻😊
Freeman18•11/21/2006, 1:59:47 PM
我马谂过!放心。
爱过/痛/忘了•11/21/2006, 2:01:39 PM
你谂都马关我事呀,你自己执生啦
苦丁茶•11/21/2006, 2:19:07 PM
我頭髮長見識好短个咯
爱过/痛/忘了•11/21/2006, 2:27:23 PM
企企高D咋得个啦😊
ayaoMM•11/21/2006, 2:50:06 PM
她都几高的😊
爱过/痛/忘了•11/21/2006, 2:52:26 PM
我马见过喔,生计知巨高定矮?😊
Freeman18•11/21/2006, 3:20:58 PM
你想见人咋打电话约人啦!在度得把声马得咧!😊
爱过/痛/忘了•11/21/2006, 3:55:53 PM
人见能茄丑样,都马愿留电话俾能,你叫我生计联系?😊
Freeman18•11/21/2006, 3:57:07 PM
我有佢电话咋,你要某?
青柠•11/21/2006, 4:35:05 PM
我碌电话人D在公社帮我宣传啵几十次叻,一日到黑都马会响两下咯!!
Freeman18•11/21/2006, 4:37:08 PM
佢哋都话系攞来收藏谷!😊
爱过/痛/忘了•11/21/2006, 4:37:55 PM
你俾个马要,人地系有诚意马会自己俾我个咩😊
爱过/痛/忘了•11/21/2006, 4:39:46 PM
[quote]原帖由 青柠 于 2006-11-22 00:35 发表
我碌电话人D在公社帮我宣传啵几十次叻,一日到黑都马会响两下咯!! [/quote]
FM18天日号召公社D靓仔准时拨拨咧,0点后喔😊
我碌电话人D在公社帮我宣传啵几十次叻,一日到黑都马会响两下咯!! [/quote]
FM18天日号召公社D靓仔准时拨拨咧,0点后喔😊
青柠•11/21/2006, 4:40:54 PM
[quote]原帖由 Freeman18 于 2006-11-22 00:37 发表
佢哋都话系攞来收藏谷!😊 [/quote]
茄你系用来做底个???
佢哋都话系攞来收藏谷!😊 [/quote]
茄你系用来做底个???
爱过/痛/忘了•11/21/2006, 4:43:41 PM
FM18话明系妇女用品,你话用来做底个?😊
苦丁茶•11/22/2006, 1:31:59 AM
难道你系男士用品??
爱过/痛/忘了•11/22/2006, 1:33:13 AM
我系个人用品😊