茄多人噶?少见喔!

作者: 纤纤小草发布于: 2009/09/12 14:00浏览: 469回复: 26
好少周末茄多人上公社咯,今物做乜底哇,成二十几人在度噶?这是好现象啊,证明公社又要旺返起来啦~😊😊
永久链接:
/posts/41468

回复 (26)

沙漠风暴9/12/2009, 2:01:13 PM
今晚公社开会  你马知咩 😊
纤纤小草9/12/2009, 2:02:24 PM
😊  😊 马人通知能噶?
蕉蕉9/12/2009, 2:02:29 PM
但是马乜人出声呢
纤纤小草9/12/2009, 2:02:54 PM
😊  😊 你泥搏茄噶!!
纤纤小草9/12/2009, 2:03:26 PM
揾D话题出来八八咧。
纤纤小草9/12/2009, 2:04:02 PM
就算系无聊贴都发几个上来及下啊~
纤纤小草9/12/2009, 2:04:16 PM
等我来。。。。。。
沙漠风暴9/12/2009, 2:05:01 PM
人系开社员群众大会哦   你d高层{生产对长}马使参加的 😊
蕉蕉9/12/2009, 2:05:41 PM
好,等我发只帖先
紫罗兰9/12/2009, 2:23:45 PM
刚行街返
纤纤小草9/12/2009, 2:25:11 PM
打算开群众大会罢免我D生产队长咩? 😊
雾中人9/12/2009, 2:26:37 PM
今晚稳笨话夜D会发月饼.
纤纤小草9/12/2009, 2:27:47 PM
马派得到我D茄远水路嘅人个啰~ 😊
青柠9/12/2009, 2:29:47 PM
好眼训,觉觉了!😊  😊
纤纤小草9/12/2009, 2:32:18 PM
闻朝要上班咩?
纤纤小草9/12/2009, 2:32:47 PM
我又咪要!不过话之佢,吹返餐先算! 😊
秋水尹人9/12/2009, 2:34:02 PM
报到下先 😊
青柠9/12/2009, 2:36:25 PM
肯定要啦,唉~得知几时先好像好似公务员茄有双休咯!
现在毛话双休,节假日上班有得准时落班我都知足了!!
顶马顶了,下线啦!!!!!!!!
朱古力9/12/2009, 3:04:40 PM
训觉
dqman9/12/2009, 3:07:28 PM
茄早睡觉咩?
蕉蕉9/12/2009, 3:11:17 PM
能都准备训觉了
乐园9/12/2009, 3:19:26 PM
能都训了,马做国宝
蕉蕉9/12/2009, 3:20:19 PM
希望今晚不要失眠了
朱古力9/13/2009, 1:01:18 AM
谢晚小朱又哭波大半夜 😊
蕉蕉9/13/2009, 1:31:59 AM
谢晚又起身屙啵3次夜尿
朱古力9/13/2009, 2:15:17 AM
😊

评论

加载编辑器...