太阳花篇
作者: best-天天•发布于: 2010/06/09 13:04•浏览: 1960•回复: 16
数量未够多,今天又太早。有的还未开。
永久链接:
/posts/47743
回复 (16)
best-天天•6/9/2010, 1:05:58 PM
还有黄色重瓣和玫红重瓣开谢了
best-天天•6/9/2010, 1:11:16 PM
经历了几次大虫害。树型好弱。
田园•6/9/2010, 2:35:08 PM
靓啊,插咧,流口水啦😊
best-天天•6/10/2010, 5:09:16 AM
今天一早发现又开了一朵白色重瓣。那个爽呀。。爱S了。。相机没带回家。。暂时未能上P
best-天天•6/10/2010, 5:10:18 AM
田园•6/10/2010, 7:05:23 AM
剪播😊我
恒恒•7/2/2010, 4:56:40 AM
😊 oh my god
best-天天•7/2/2010, 7:55:31 AM
想象唔到甘靓咧/。。得闲返去上次我地插个度睇下。唔知有几壮观呢。。吊到成个墙都系就爽罗
青柠•7/2/2010, 1:43:37 PM
😊😊我的只开了两朵第三P个种咋·
女仔风筝•7/3/2010, 4:38:09 AM
哗。。。。。好好心机的天天姐!!
田园•7/4/2010, 9:26:47 AM
来一P
best-天天•7/5/2010, 12:44:41 PM
姑仔你的盘怎么这么原生态呀。。树型仲弱过我的
田园•7/5/2010, 2:05:25 PM
原生态的盘,放在楼顶马人理
马银买马原生态的,好多多是废物利用咯
马银买马原生态的,好多多是废物利用咯
朱古力•8/17/2010, 1:41:10 PM
哇,面黄肌瘦,杂草丛生
linda•12/11/2011, 3:48:52 AM
艳丽
best-天天•6/16/2016, 3:56:45 AM
睇返旧贴就印证了一句话,爱出者爱返。当年剪了比田园。去年有幸去田园处剪返转头。今日得以开花。。。。可惜手机不晓得传图片
