德庆系我家稳食靠大家

作者: 祥乐工作室发布于: 2007/08/21 05:42浏览: 453回复: 10
市容?城管?😊 😊 😊
永久链接:
/posts/20287

回复 (10)

薰衣草8/21/2007, 5:43:36 AM
新华书店那个路口?
EGG8/21/2007, 5:43:46 AM
大侠阿!!!!!!!!!!
车神8/21/2007, 5:44:03 AM
系咧...
薰衣草8/21/2007, 5:44:39 AM
有D似公社某个人哇。。。。。。
祥乐工作室8/21/2007, 5:46:31 AM
朝阳中,德庆酒家对面
EGG8/21/2007, 5:48:47 AM
马哇?莫非系`````````XYSX?
amanda蛋蛋8/21/2007, 5:50:10 AM
[quote]原帖由 薰衣草 于 2007-8-21 01:44 PM 发表 图片
有D似公社某个人哇。。。。。。 [/quote]
应该话似好多人先系着
女仔风筝8/21/2007, 6:46:09 AM
😊 😊 以为有吾底好野添,点知得碌阴佬比大家睇!!!😊 😊
碧水云天8/21/2007, 12:34:32 PM
晕,德庆乱张贴重灾区!!!
超级大师8/21/2007, 1:01:24 PM
哗,丐帮帮主也!

评论

加载编辑器...