收工
作者: 爱过/痛/忘了•发布于: 2006/11/04 14:20•浏览: 555•回复: 5
落班罗,去食宵夜咧
永久链接:
/posts/13444
回复 (5)
ayaoMM•11/4/2006, 3:28:35 PM
你先去,我地等下去,不见不散哦!
爱过/痛/忘了•11/4/2006, 3:33:59 PM
吹鸡甘鬼耐都马人应,我都吃饱播咯,打左包返来呀,不过系我个肚度😊 😊
叻叻熊•11/4/2006, 3:37:54 PM
我今晚都吃得好饱啊!饱到训马着!
爱过/痛/忘了•11/4/2006, 3:40:55 PM
楼上你甘晒法马系几妥喔,家阵仲有好多人未解决温饱问题嘎.因住折堕.....😊
Freeman18•11/4/2006, 5:40:01 PM
头先出街返来好肚饿,吃啵碌面包,净曾饱,不过马嘢吃了!😊