作者: 蓝山RAIN发布于: 2008/09/19 06:56浏览: 525回复: 26
谢晚饮大搏,家调好头晕.但系在德庆有D无聊.有边个得闲稳D节目玩下.BUT 不要酒精
永久链接:
/posts/30854

回复 (26)

EGG9/19/2008, 6:58:01 AM
去龙湖咧.
叻叻熊9/19/2008, 6:59:12 AM
去捉塘板丈咧
蓝山RAIN9/19/2008, 7:00:52 AM
周身软赖赖....
叻叻熊9/19/2008, 7:02:05 AM
茄就继续训咧

养足精神先去荡
蓝山RAIN9/19/2008, 7:05:34 AM
今晚同某靓MM去戏水先
qinyuanqian9/19/2008, 7:05:51 AM
😊 我知``即刻去市场买菜煮翻餐~~
四叶草9/19/2008, 7:06:36 AM
图片  图片  图片
叻叻熊9/19/2008, 7:09:38 AM
某MM今日要上班哇
得鬼闲哇
蓝山RAIN9/19/2008, 7:11:48 AM
晚饭后
叻叻熊9/19/2008, 7:13:07 AM
下班回来都七八点啦!
NightWish9/19/2008, 7:38:07 AM
打机咧~魔兽咧~
四叶草9/19/2008, 7:40:12 AM
搵你录乸咧
康儿9/19/2008, 8:22:24 AM
人地都话鸳鸯戏水咯 😊
人在他乡9/19/2008, 8:40:23 AM
节目安排啵茄多净厌?
康儿9/19/2008, 8:51:17 AM
[quote]引用第14楼人在他乡于2008-09-19 16:40发表的  :
节目安排啵茄多净厌?[/quote]
夜生活未开始哇
女皇-樱9/19/2008, 8:55:51 AM
没节目啊没节目~
jess9/19/2008, 8:56:17 AM
食云吞都比人放飞机  
Freeman189/19/2008, 9:00:18 AM
马饮得就毛学人泥饮啦! 😊
流浪汉9/19/2008, 9:15:50 AM
马理由蓝山马饮得咯
jess9/19/2008, 9:22:09 AM
佢就系要7点后先去游水...徒弟仔..带埋我去得某?
NightWish9/19/2008, 11:06:10 AM
[quote]引用第2楼叻叻熊于2008-09-19 14:59发表的  :
去捉塘板丈咧[/quote]


叻叻熊 好[font=楷体_GB2312]强[/font]
只有回忆9/19/2008, 11:30:10 AM
我又米好厌,卯节目
怕水的鱼9/19/2008, 12:19:55 PM
能也马节目
明治雪糕9/19/2008, 1:00:31 PM
蓝蓝。。。对马住、、对马住。。对马住。。
叻叻熊9/19/2008, 1:06:36 PM
[quote]引用第21楼NightWish于2008-09-19 19:06发表的  :



叻叻熊 好[font=楷体_GB2312]强[/font][/quote]


省计哇?
纤纤小草9/19/2008, 2:34:45 PM
[quote]引用第24楼明治雪糕于2008-09-19 21:00发表的  :
蓝蓝。。。对马住、、对马住。。对马住。。[/quote]
??????

评论

加载编辑器...